problem z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arti77396
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 13:02
Lokalizacja: jelenia gora

problem z silnikiem

Post autor: arti77396 » ndz lip 27, 2008 15:21

jak mi się wydaje zaczynam mieć poważny problem z silnikiem-gdy odpalam(najczęściej z rana gdy silnik jest zimny)to w silniku słychać "klekotanie",czy to mogą być zawory?Golf II silnik 1.6benzynaPMÓŻCIE.
Ostatnio zmieniony pn lip 28, 2008 10:57 przez arti77396, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » ndz lip 27, 2008 15:36

arti77396 pisze:czy to mogą być zawory
raczej hydrauliczne kompensatory ich luzu oile są .......


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

arti77396
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 13:02
Lokalizacja: jelenia gora

Post autor: arti77396 » ndz lip 27, 2008 16:12

a jeśli to nie to to czy jest jakaś inna możliwość???



Awatar użytkownika
Knutek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Knutek » ndz lip 27, 2008 17:36

Moze po prostu szklanki



Lukasz85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1418
Rejestracja: śr sty 30, 2008 22:13
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: Lukasz85 » ndz lip 27, 2008 17:48

moga to byc popychacze :chytry:


zapraszam ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=542516

jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » ndz lip 27, 2008 18:59

Dzieje się tak tylko na zimnym czy na gorącym też ? Bo jak na zimnym to chyba nie ma czym się martwić, tak jak koledzy napisali szklanki

pzdr :wink:



arti77396
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 13:02
Lokalizacja: jelenia gora

Post autor: arti77396 » ndz lip 27, 2008 22:41

dzieje się tak na zimnym,zwłaszcza rano-czy juz mam szykować kase na naprawę?no i jeśli tak to na ile mam się przygotować???



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz lip 27, 2008 22:46

Mam to samo. 180 zł 8 szklanek(inaczej popychaczy) czasami da sie taniej kupic. Wymiana ... Jak troszke sie znasz to 0 zł:>


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn lip 28, 2008 10:51

arti77396 pisze:dzieje się tak na zimnym,zwłaszcza rano-czy juz mam szykować kase na naprawę?no i jeśli tak to na ile mam się przygotować???
jak nie cykaja wiecej jak pare minut powiedzmy dwie minutki to jeszcze bym sie wstrzymał z wymiana, ale jak juz zaczynaja klepac nawet na goracym silniku to mozesz sie przygotowywac na wymiane , ja niedawno wymienialem i kosztowało mnie to 110 zł z przesyłka , a popychacze kupiłem INA :) ( koledzy beda wiedziec o co chodzi )
Ogolnie te silniki maja to do siebie ze lubia sobie pocykac po odlaleniu , ale to powinno trwac kilkanascie sekund najwyzej, tak jak pisalem jak trwa to kolo minut, do dwoch to jeszcze sobie daruj , nie pali sie :)
w zimie to moze narastac, bo bedzie chłodno i zanim sie rozgrzeje i dopłynie wszedzie to troszke potrwa :)
samo klepanie nie jest jakos niebezpieczne barzdzo dla silnika, w baaardzo pesymistycznej wersji moze uszkodzic zawór , rozklepac na grzybek :)

no i jescze dodam ze szklaneczki , czyli te popychacze nie lubia mineralnego oleju.Bo jest zbyt gesty i nie napełnia ich tak szybko jak połsyntetyk np :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
kruczy09
VMKoluszki
VMKoluszki
Posty: 110
Rejestracja: sob lip 19, 2008 18:44
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontakt:

Post autor: kruczy09 » pn lip 28, 2008 12:27

Podłącze sie do tematu...
U mnie silnik zachowuje sie podobnie ( mkIII, 1.6 ), kiedy odpalam go na zimno przez kilka minut chodzi jak diesel :/ I moje pytanie kontrolne, czy ceny wymiany bedą podobne jak u kolegi z mkII ?


[b]VmKoluszki[/b]
Pozdr_by_Kruczy

[b]Mój Luby :dol:[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252639

_Interpunkcja wiele wyjaśnia_

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn lip 28, 2008 13:18

kruczy09 pisze:czy ceny wymiany bedą podobne jak u kolegi z mkII ?

tak, bo te popychacze sa uniwersalne do wielu modeli silników VW


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn lip 28, 2008 14:51

Jesli stuka po odpaleniu i nie za długo to nie ruszaj nic. Chyba ze stukocze nawet na ciepłym silniku. Zawsze takze mozesz sprobowac zmienic olej.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 409 gości