szyby i central

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

szyby i central

Post autor: Christopherek » sob lip 26, 2008 15:53

mam od pewnego czasu nastepnego golfika.szybki w pradzie ale od pewnego czasu mialem tak ze szyba od kierowcy otwierala sie i zamykala tak ze szla do gory po chwili zatrzymywala sie w1/3 dlugosci i znow szla zatrzymywala sie w 2/3 dlugosci i do konca dopiero sie zamykala.nastal dzien ze juz wogole sie nie otwiera tylko jak nacisne przycisk to slychac cyk cyk z drzwi a szyba nie idzie.i nastepne pytanko odnosnie centralnego zamka.mam go obecnie odpietego a gdy podpialem pompke i zamknalem drzwi to sie wszystko zamkneleo ale pompka caly czas wyje i nie chce przestac.o co z nia chodzi?do wymiany czy szukac gdzie indziej problemu?poki co mecze sie z kluczykiem a szybe otwarta zastepuje klima i jakos sie jezdzi ale chcialbym zeby wszystko bylo sprawne.jakies sugestie?


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » sob lip 26, 2008 17:13

Musisz mieć nie szczelność gdzieś i dlatego pompka cały czas pracuje bo chce wyrównać ciśnienie. Posprawdzaj wszystkie przewody od centrala. Może gdzieś w drzwiach w przelotce są pęknięte?


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob lip 26, 2008 17:23

Co do szyb musisz zdjac boczek i wytlumienie i sprawdzic okiem co sie dzieje, jak wyglada linka w momencie w ktorym sie szyba zacina. Proponuje tez wyjac szybe z podnosnika i zobaczyc czy bedzie latal bez szyby.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
m-a-r-t-i-n85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob lut 25, 2006 18:40
Lokalizacja: Radlin, Rybnik
Kontakt:

Post autor: m-a-r-t-i-n85 » sob lip 26, 2008 18:52

Przed rozbieraniem tapicerki drzwi, sprawdź czy wszystkie kable między karoserią, a drzwiami są całe. Ja miałem właśnie tam problem z szybą.



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » sob lip 26, 2008 18:52

z drzwiami bede musial powalczyc,a tej niesczczelności dokładnie gdzie szukać?


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 346 gości