kolektor - jak zdemontować

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

kolektor - jak zdemontować

Post autor: piotrek991 » czw lip 24, 2008 15:24

a więc tak muszę się dostać do pokrywy zaworów aby wymienić uszczelkę
jak zdjąć ten kolektor plastikowy z wierzchu? czy będą mi po demontażu jego potrzebne jakieś uszczelki? coś dodatkowo mam dokupić?


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Awatar użytkownika
tomas12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt lip 18, 2008 22:14
Lokalizacja: POLSKA/UK
Kontakt:

Re: kolektor - jak zdemontować

Post autor: tomas12 » czw lip 24, 2008 23:53

piotrek991 pisze:a więc tak muszę się dostać do pokrywy zaworów aby wymienić uszczelkę
jak zdjąć ten kolektor plastikowy z wierzchu? czy będą mi po demontażu jego potrzebne jakieś uszczelki? coś dodatkowo mam dokupić?

witam
Kilka dni temu tez pytalem na forum o to ale nikt nie odpisal kazdy czutak post ale bez odzewu.
Ja dzisiaj to przerabialem to tylko ze mam silnik 2.0 nie wiem jak jest w 1.6.Wrzoc zdjecie ze swoim silnikiem to moze uda mi sie tobie troszke pomoc.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pt lip 25, 2008 11:41

Tyle jest dla twego silnika , zważ że jest inne nazewnictwo pokrywy Obrazek Obrazek



piotrek991
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: czw lis 10, 2005 22:40
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Post autor: piotrek991 » sob lip 26, 2008 12:20

dzięki za pomoc tym co pomogli ale i tak to na nic... ale

aby zdjąć kolektor ssący trzeba odkręcić przepustnice, zdjąć plastikowe kołeczki z przodu widoczne po bokach oraz dwa wkręty widoczne od przodu przy łączeniu kolektora, odkręcić śrubę pod zdemontowaną przepustnicą i drugą na przeciw pod kolektorem widać je dobrze są na klucz ampulowy, i po odkręceniu kolektor ciągniemy w stronę kabiny

chyba jasno opisałem może komuś się przyda


ps. wyrażę swoją opinię i odczucie, kiedyś to forum żyło, w przeciągu paru minut była odpowiedz i pomoc, teraz jest ale już nie liczna itp w skrócie kiedyś jak tu siedziałem długo to od tamtej pory forum wg zeszło na psy.... dziękuję pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lip 26, 2008 12:21 przez piotrek991, łącznie zmieniany 1 raz.


F126p, F126p, Polonez, Seicento 1,1, Golf 3, Audi A3, Passat B5, Golf IV, Passat B5, Alfa Romeo 156 JTD,

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lip 26, 2008 13:32

piotrek991to ja wyrażę swoją.
Uważam że gdybyś zawarł z posćie zdanie że "proszisz o pomoc" to ktoś by pomógł.
A ty po prostu wyłożyłeś swój problem i czekałeś na odpowiedź tak jakby sie należała.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości