regulacja wysokości świateł (xen)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 00:41
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
regulacja wysokości świateł (xen)
Witam, mam taki problem- seryjnie w swoim aucie miałem zwykłe lampy i zamieniłem je na xenony. W zwykłych lampach działała regulacja wysokości góra dół ale po zmianie nie działa ponieważ są inne silniczki i te od zwykłych lamp nie pasują. Czy wie kotś może czy można dokupić takie silniczki żeby działał regulacja lamp xenonowych? może ktoś już miał ten problem? jeżeli tak to jeszcze chciałbym żeby podał mniej więcej koszt zamontowania tych silniczków o ile się wogóle da. Pozdrawiam
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Fabryczne ksenony nie mają ręcznej regulacji wysokości świecenia, one poziomują się same na podstawie sygnału z czujnika przechyłu auta który jest umieszczony na lewym przednim wahaczu.
Jesłi tego nie masz łącznie z całą wiązką to ratuje Cię tylko pomysłowość w działaniu.
Pszukaj na forum, kiedyś czytałem kilka bardzo dobrych postów na temat przeróbki świateł na ksenony .
Jesłi tego nie masz łącznie z całą wiązką to ratuje Cię tylko pomysłowość w działaniu.
Pszukaj na forum, kiedyś czytałem kilka bardzo dobrych postów na temat przeróbki świateł na ksenony .
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 00:41
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 00:41
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Sam nie jesteś w stanie zrobić samopoziomowania, a przełożenie z innego auta to też nie jest tak hop-siup i przełożone.
Szukaj na forum tak jak Ci pisałem, na pewno coś znajdziesz ten temat był już poruszany, no chyba że ktoś gdzieś już ma gotowy projeky i się z Tobą podzieli
[ Dodano: 26 Lip 2008 15:35 ]
Szukaj na forum tak jak Ci pisałem, na pewno coś znajdziesz ten temat był już poruszany, no chyba że ktoś gdzieś już ma gotowy projeky i się z Tobą podzieli
[ Dodano: 26 Lip 2008 15:35 ]
Nie ma problemu gdy jedziesz SAM, gdy zabierzesz czterech pasażerów,lub pojedziesz pod górke to dla innych kierowców będziesz tak jak napisałTomek_Golf_V pisze:są ustawione na stacji diagnostycznej więc nie ma problemu.
mdamian86 pisze:Czyli następny kierowca z oczojebnymi światłami na drodze...
Ostatnio zmieniony sob lip 26, 2008 15:39 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Tu jest porada:
http://furmanka.blogspot.com/2007/12/mk ... aniem.html
Z tego co czytam to są 2 czujniki samopoziomowania - drugi jest z tyłu.
http://furmanka.blogspot.com/2007/12/mk ... aniem.html
Z tego co czytam to są 2 czujniki samopoziomowania - drugi jest z tyłu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 00:41
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Automatyczne ustawianie świateł działa w momencie uruchomienia silnika. Światła są ustawiane w zależności od obciążenia przedniej i tylnej osi. W czasie jazdy już nic się nie zmienia. Jak jedziesz pod górę, to i tak będziesz oślepiał. Każdymi światłami.Tomek_Golf_V pisze:jak jade pod górke to czy mam regulacje czy nie to i tak będę oślepiał bo przecież co 30 sekund nie będę ustawiał świateł a nasz kraj jednak nie jest równy jak stół:)
Dopasować silniczków z xenonów do ręćznego sterowania się nie da. Zupełnie inne sterowanie i zupełnie inne sygnały. Halogeny są sterowane analogowo potencjometrem, xenony są sterowane cyfrowo poziomem wypełnienia. Xenony mają oddzielny kontroler do sterowania wysokością i dwa czujniki przy zawieszeniu. Reszta opisana w linku powyżej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 197 gości