Centralny zamek nie reaguje na wlaczenie alarmu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

strejcher
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 31, 2007 12:46
Lokalizacja: Pionki
Kontakt:

Centralny zamek nie reaguje na wlaczenie alarmu

Post autor: strejcher » wt lip 22, 2008 17:14

Witam,

Postanowiłem założyć sobie alarm i centralny zamek w MK4, kupiłem komplet żeby wszystko współgrało jednak...

Po zamontowaniu wszystkiego, i uzbrojeniu alarmu - zamki nie reagują, kiedy rozbroje alarm, drzwi sie zamykają i znowu otwierają. Nie wiem gdzie leży wina ;/

Druga sprawa, nie podłączyłem kierunków czy ktoś wie gdzie mogę się wpiąć ?
Ostatnio zmieniony wt lip 22, 2008 21:17 przez strejcher, łącznie zmieniany 1 raz.



weryfany
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob cze 14, 2008 19:31
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: weryfany » wt lip 22, 2008 20:43

strejcher pisze:kiedy rozbroje alarm, drzwi sie zamykają i znowu otwierają.
Objaw jak by zamienione były przewody sterujące zamykaniem i otwieraniem.

Czy alarm zamyka i otwiera siłowniki, a może alarm steruje sterownikiem od centralnego a ten z kolei siłownikami ... daj namiary na wygląd alarmu modelu.


98% ludzi nienormalnych czyta posty z ręką na myszce.
Nie zdejmuj reki, już jest za późno...

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt lip 22, 2008 21:05

wyregulowałeś rygle tak jak trzeba? :chytry:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

strejcher
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 31, 2007 12:46
Lokalizacja: Pionki
Kontakt:

Post autor: strejcher » śr lip 23, 2008 09:40

Jest to alarm firmy STIG..STG21, jest centralka alarmu z której idą dwa przewody do centrali C.Z. próbowałem zamieniać te przewody i po normalnym podłączeniu dzieje się jak opisałem powyżej, a po zamianie nie działąją wogóle....

Z początku zdjąłem całkowicie rygle, aby spojrzeć na prace siłowników - jest to samo



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr lip 23, 2008 17:12

1.odłacz alarm od sterownika centralnego zamka
te dwa przewody zewrzyj na chwile ze soba -podaj impuls 1-2s
zobacz czy zamykaja sie siłowniki wtedy bedziesz wiedział czy działa ci sterownik centralnego
2.
masz miernik?ustaw go na opór ,podepnij do przewodów z alamru tych do wyzwalania centralnego sprawdź jaki masz czas impulsu


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

strejcher
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 31, 2007 12:46
Lokalizacja: Pionki
Kontakt:

Post autor: strejcher » czw lip 24, 2008 14:20

Kiedy puszczałem impuls, siłowniki nie reagowały...zadzwoniłem do sklepu w którym zamówiłem alarm, kazali przysłać centralkę C.Z. podejrzewają, że tam jest powód.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw lip 24, 2008 18:24

no widzisz tak jak napisąłem trzeba sprawdzic czy impul wychodzi i czy centralka od centralneg reaguje na impuls nic wiecen narazie nie da sue chyba zrobić


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » czw lip 24, 2008 22:10

A same kierunki podlacz pod przekaznik ktory jest we wlaczniku awaryjnych. Centralka CZ ma zdaje sie dwa pomaranczowe przewody do kierunkow. Podlaczasz je pod kable Zcarno zielony I Czarno bialy

[ Dodano: 24 Lip 2008 22:11 ]
A same kierunki podlacz pod przekaznik ktory jest we wlaczniku awaryjnych. Centralka CZ ma zdaje sie dwa pomaranczowe przewody do kierunkow. Podlaczasz je pod kable Czarno zielony I Czarno bialy


http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171

Awatar użytkownika
mazio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: mazio » czw lip 24, 2008 22:35

podłacze się pod temat bo w sumie mam podobny problem...
nie zamykają mi się drzwi od strony kierowcy - jak zamykam je z pilota albo kluczykiem, lub jak bym chciał je ręcznie zaryglować).dodam że mam orginalny alarm. jak próbuje zamknąc czy z pilota czy z kluczyka to niby drzwi się ryglują lub jest odglos zamkniecia a nic sie nie dzieje,doadam ze w drzwaich tapicerki świateło się świeci po otwarciu drzwi, a te przy ryglu dioda załącza się dopiero za trzecim razem jak zamykam z pilota(lub kluczyka)A najgorsze jest to że rygiel jest schowany i tylko jak go przytrzymam przy otwieraniu to pozostaje w górnej pozycji.
proszę o sugestie co może być przyczyną


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]

strejcher
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 31, 2007 12:46
Lokalizacja: Pionki
Kontakt:

Post autor: strejcher » pt lip 25, 2008 11:55

Prawdopodobnie poluzowały CI się pręt między siłownikiem a ryglem, czasami te małe śrubeczki przy kostce się luzują...

Może jeśli zdejmiesz bok, i naciągając dokręcisz łączenie, będzie w porządku - ja w poprzednim aucie dokręciłem i za silikonowałem śrubki przed odkręcaniem.



weryfany
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob cze 14, 2008 19:31
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: weryfany » pt lip 25, 2008 17:34

strejcher pisze:próbowałem zamieniać te przewody i po normalnym podłączeniu dzieje się jak opisałem powyżej, a po zamianie nie działąją wogóle
Wiec tu na pewno nic się nie poluzowało. A jak się podaje sygnał i nie reagują to wina sterownika.
Ja u siebie wywaliłem sterownik C.Z. i alarm steruje bezpośrednio siłownikami.


98% ludzi nienormalnych czyta posty z ręką na myszce.
Nie zdejmuj reki, już jest za późno...

Awatar użytkownika
mazio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: mazio » sob lip 26, 2008 08:04

strejcher pisze:Prawdopodobnie poluzowały CI się pręt między siłownikiem a ryglem, czasami te małe śrubeczki przy kostce się luzują...
a więc po długich grzebaninach doszedłem w końcu co to było. Źle złożony centralny(jest tam taka zapadka której nie zauważyłem przy składaniu .Zamek nie miał pełnego ruchu i stąd nie domykanie zamka. Teraz za to zamyka mi za pierwszym razem i oczywiście dioda mryga:]


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob lip 26, 2008 11:00

mazio pisze:
strejcher pisze:dioda mryga:]
raczej miga :green_fuck:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 137 gości