auto wariuje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arkadis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 19:15
Lokalizacja: Lubartów
Kontakt:

auto wariuje

Post autor: arkadis » pn lip 21, 2008 21:11

od jakiegoś czasu mam problem ze swoim golfem 2 1.8 90kM
cały problem przedstawia sie następująco;
skaczą obroty silnika bez wzgledu czy jeżdze na gazie czy paliwie, nie raz obroty są tak niskie że auto gaśnie a nie raz tak wysokie że na biegu jałowym potrafi mieć ponad 3000ob/min.... po przejechania np 30km głupieje, raz jest tak a raz inaczej....
juz dosłownie nie wiem co sie moze dziać



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn lip 21, 2008 21:41

sprawdź podstawę wtrysku, możliwe, ze masz pękniętą, silnik łapie lewe powietrze i skaczą obroty.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » pn lip 21, 2008 21:42

Na początek to podaj symbol silnika. Nie znając rodzaju zasilania raczej ciężko jest cokolwiek powiedzieć.



arkadis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 19:15
Lokalizacja: Lubartów
Kontakt:

Post autor: arkadis » śr lip 23, 2008 16:19

właśnie z tym oznaczeniem bedzie problem... zostałem lekko zrobiony w ko...

jak go kupiłem to chodził idealnie wiec nie doszukiwałem sie jakichkolwiek przekretów...
dopiero później wyszło ze był zmieniany silnik...
siedzi motor 1.8 gaźnik przerobiony na wtrysk... a oznaczenia nie widać.
czy to możliwe że coś z silnikiem krokowym może być nie tak??? np jakiś czujnik odpowiedzialny za jego prace zepsuł sie.... i który to....

[ Dodano: 23 Lip 2008 16:22 ]
a co do lewego powietrza to sam nie wiem... w tedy to by chyba cały czas głupiał.
a tak to auto potrafi przez godzine mieć idealne obroty a później przez jakiś czas za wysokie lub za niskie...



Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » śr lip 23, 2008 16:34

Może podstawowe rzeczy sprawdz jak świece, kable, kopułka a potem szukaj dalej.
Bez problemu pali rano? Cały czas jedzie tak samo czy się muli jak cos się dzieje z silnikiem. Opisz coś więcej ...


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr lip 23, 2008 16:57

też mam ten problem z GX 1.8



arkadis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 19:15
Lokalizacja: Lubartów
Kontakt:

Post autor: arkadis » śr lip 23, 2008 18:11

z rana pali i od razu są bardzo niskie obroty lub idealne(ok1000)
silnik czasami sie mocno muli i przy ok 3tys obr/min jest taki dziwny dźwięk jak by coś metalicznego drżało....
oraz jeszcze mnie dziwi jedna rzecz.... auto prawie nie ma ma siły na 5biegu.
a aucie wymieniałem świece, całą kopółke z palcem od zapłonu oraz czujniki wody chociaż nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr lip 23, 2008 19:41

ja mówię, że to podstawa gaźnika/wtrysku, jak pisałem wczesniej


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw lip 24, 2008 14:46

Witam
Jak dla mnie sprawa jest jasna. Musisz naprawic układ paliwowy. Napewno cos z wtryskiem / gaznikiem sie dzieje. We wtryskach jest czujnik (czesto niebieski) regulujacy obroty. Poza tym moze byc jeszcze wiele innych spraw. Musisz dokłądnie obadac układ i stwierdzic czy cos jest nie tak (wycieki, sparciałe uszczelki, kolor /zapach spalin).

[ Dodano: 24 Lip 2008 14:48 ]
prezesso pisze:ja mówię, że to podstawa gaźnika/wtrysku, jak pisałem wczesniej
Mysle ze to nie ona jest odpowiedzialna za głowna usterke (wysokie amlitudy obrotów). Gdyby była walnieta obroty by falowały ale nie az w takim stopniu .


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 173 gości