2.8 VR6 falujace obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bluemix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lip 21, 2008 18:48
Lokalizacja: Łęczyca

2.8 VR6 falujace obroty

Post autor: bluemix » pn lip 21, 2008 19:15

nie wiem co sie dzieje... po odpaleniu wszystko jest ok.. auto trzyma obroty w granicy 1000 ale wystarczy przegazowac i juz ponizej 1500 nie chca zejsc albo faluja pomiedzy 1600 a 1200 co jest ??
Ostatnio zmieniony wt lip 22, 2008 19:56 przez bluemix, łącznie zmieniany 1 raz.



TSK27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw maja 15, 2008 14:22
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: TSK27 » wt lip 22, 2008 15:44

stawiałbym na silniczek krokowy



bluemix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lip 21, 2008 18:48
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: bluemix » wt lip 22, 2008 15:46

silniczek musi chodzic bo po jego odłaczeniu auto nie trzyma wogole wolnych obrotów tylko gaśnie



TSK27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw maja 15, 2008 14:22
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: TSK27 » wt lip 22, 2008 15:47

no u mnie też chodził ale był walnięty :bigok: i trzymał na ok 1500



bluemix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lip 21, 2008 18:48
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: bluemix » wt lip 22, 2008 16:13

czyli wymiana rozumiem..... czy da sie go jakos naprawic

[ Dodano: 22 Lip 2008 16:21 ]
silniczek krokowy do wymiany??



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt lip 22, 2008 16:34

a moze cos co steruje silniczkiem trzeba spawdzic?bo wymieniac to kazdy umie lub napisac aby go wymienic i koszty se robic.



Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » wt lip 22, 2008 17:00

a nie lapie gdzies lewego powietrza? jak wyglada sprawa w czasie jazdy? czy przy przelaczaniu biegow ladnie schodzi z obrotow?

czy po wcisnieciu sprzegla obroty opadaja czy jak reaguje?



TSK27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw maja 15, 2008 14:22
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: TSK27 » śr lip 23, 2008 10:39

Nie wiem czy wymiana, najpierw 100 procentowa diagnoza a poźniej rada. U mnie trzymał wysokie obroty i w czasie jazdy po wciśnięciu sprzegła też zostawał na wysokich



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr lip 23, 2008 11:29

TSK27 pisze:Nie wiem czy wymiana, najpierw 100 procentowa diagnoza a poźniej rada. U mnie trzymał wysokie obroty i w czasie jazdy po wciśnięciu sprzegła też zostawał na wysokich
w moim był podobny problem gdy miałem przestawiony zapłon



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » śr lip 23, 2008 11:43

Ojciec miał podobne objawy (tyle, że w passacie B4 VR6).
Jak się okazało pęknięta była rura dolotowa od filtra powietrza do przepustnicy i ciągnął lewe powietrze, przez co falowały obroty.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

TSK27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw maja 15, 2008 14:22
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: TSK27 » śr lip 23, 2008 13:55

norek111 pisze:w moim był podobny problem gdy miałem przestawiony zapłon
Opisuje tylko i wyłącznie mój przypadek(gdy padł krokowiec), rozumiem że przyczyn może być kilka. Dlatego własnie napisałem ze najpierw 100 pewność co to a później rada. :bigok: pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 395 gości