WYMIANA SILNIKA W MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

WYMIANA SILNIKA W MK3

Post autor: kijannaa » pn paź 31, 2005 13:03

Witam, posiadam Gofa III 1.8 90PS. Chce włożyć do niego silnik 2.0 115PS, czy wiąże to się z dużymi dodatkowymi przeróbkami? Czy mocowania są takie same i inne elementy nie będą do wymiany? Dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » wt lis 01, 2005 01:12

napewno będziesz musiał zmienić wiązke + komputer, skrzynie biegów a mocowania są napewno inne (tak sie mnie zdaje ale może sie myle)


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » wt lis 01, 2005 01:20

mylisz się ...

wszystko pasi jeśli chodzi o połączenie ze skrzynią , łapy pasują do każdego bloku , skrzynia i sprzęgło mogą zostać , to nie ma aż tak porażającej mocy żeby coś rozwalić od razu

oczywiście silnik ma być z wiązką i sterem , i najlepiej z wydechem (od bidy można podkręcić kolektor ze zwykłego 1.8 )



kijannaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn paź 31, 2005 10:06
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: kijannaa » pt lis 04, 2005 16:48

A co z przegubami i półosiami, słyszałem że od 2.0 były wsadzane większe?
Czy ktoś z was wie jak z tym jest??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości