O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
fajnie zamontowane
a regulujesz ta srubka z przodu, schowana troche jest - po prawej stronie od srubki z wolnych obrotow. bodajze wykrecajac masz wiecej powietrza. jakie masz teraz spalanie na benzynie? tzn jaki kolor nalotu na swiecach ... ?
a regulujesz ta srubka z przodu, schowana troche jest - po prawej stronie od srubki z wolnych obrotow. bodajze wykrecajac masz wiecej powietrza. jakie masz teraz spalanie na benzynie? tzn jaki kolor nalotu na swiecach ... ?
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
nie wiem jak sytuacja ma sie na gazie ale na benzynie powinien byc (chyba) bardzo lekki nalot brazowawy (jutro sie zapytam kumpla i upewnie). w kazdym razie jesli beda czarne to za duzo paliwa ma w mieszanceyolmen pisze:a musze sprawdzic jutro lukne benzynki uzywam tylko do gaszenia i odpalania a mozesz mi powiedziec jaki kolor to co wtedy zrobic ?
napisz co i jak a potem pomyslimy
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
elo nie sprawdzilem jeszcze swiec ale teraz co innego. nie mam wolnych obrotow na benzynie przyciskam lekko gaz zeby mial te 1100 obr a i tak skacze. na gazie stoi rowniotko 850obr wiec to chyba nie od lewego powietrza co ?
[ Dodano: 11 Cze 2008 12:43 ]
tak sobie myslalem ze moze dysze biegu jalowego , w ktorym miejscu one sie znajduja ?
[ Dodano: 11 Cze 2008 12:43 ]
tak sobie myslalem ze moze dysze biegu jalowego , w ktorym miejscu one sie znajduja ?
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
jakby bylo troche lewego powietrza to by wzrosly podejrzewam ...
sprawdz czy gaznik sie nie rusza, czy kryza sie nie poluzowala. u mnie sie poluzowalo i gasnal jak mu sie chcialo.
zaznaczone, po drugiej stronei gaznika taka sama dla drugiego przelotu jest.
sprawdz czy gaznik sie nie rusza, czy kryza sie nie poluzowala. u mnie sie poluzowalo i gasnal jak mu sie chcialo.
zaznaczone, po drugiej stronei gaznika taka sama dla drugiego przelotu jest.
Ostatnio zmieniony śr cze 11, 2008 21:09 przez Gashkas, łącznie zmieniany 2 razy.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
Witam WSZYSTKICH a szczegolnie zalozyciela tematu. Jestem nowy na forum i w koncu przeczytalem caly tamat od pierwszej strony (prawie tydzien z doskoku). Mam problem jak wszyscy z "pierdzielem" tylko ze moj jest tak zamolony ze chyba 30 koni poszlo w pole.
Mam 1.6 RF + LPG i w zwiazku z tym pytanie. Czy ma ktos czas (bo wiadomo czas to pieniadz) i materialy aby wykonac dla mnie taki zestaw (lub nawet 2):
kryza na kolektor + weber z podcisnieniem (z odpowiednimi dyszami wg, zalecen KamilaW) + kryza z koncepcja dolotu pod BLOSa i stozek (cos jak u kolegi Marszall'a).
Z linkami i ewentualnymi drobnymi regulacjami to jakos se poradze.
Ja niestety pracuje i nie ma mnie przez 3-4 tyg. a jak przyjade na tydzien to nie mam czasu zeby zone poklepac a tym bardziej na stanie sie nie-mobilnym. Bede wdzieczny za kazda probe podjecia sie zarobkowego wykonania tego cuda.
Wiem dokladnie ze nic nie cieszy jak wlasnoreczne wykonanie ale... lubie majsterkowac ale az tak to sie nie znam.
P.S. wyjezdzam 04.07 wracam 02.08 ale postaram sie zajzec w miedzyczasie.
Pozdrawiam wszystkich fanow VW i WEBERO-maniakow
Mam 1.6 RF + LPG i w zwiazku z tym pytanie. Czy ma ktos czas (bo wiadomo czas to pieniadz) i materialy aby wykonac dla mnie taki zestaw (lub nawet 2):
kryza na kolektor + weber z podcisnieniem (z odpowiednimi dyszami wg, zalecen KamilaW) + kryza z koncepcja dolotu pod BLOSa i stozek (cos jak u kolegi Marszall'a).
Z linkami i ewentualnymi drobnymi regulacjami to jakos se poradze.
Ja niestety pracuje i nie ma mnie przez 3-4 tyg. a jak przyjade na tydzien to nie mam czasu zeby zone poklepac a tym bardziej na stanie sie nie-mobilnym. Bede wdzieczny za kazda probe podjecia sie zarobkowego wykonania tego cuda.
Wiem dokladnie ze nic nie cieszy jak wlasnoreczne wykonanie ale... lubie majsterkowac ale az tak to sie nie znam.
P.S. wyjezdzam 04.07 wracam 02.08 ale postaram sie zajzec w miedzyczasie.
Pozdrawiam wszystkich fanow VW i WEBERO-maniakow
Koledży, jakoże szykuje mi się swap na 16V będę za jakiś czas wyprzedawał swój zestaw do Weberowania
w skłąd zestawu wchodzą:
- przepolerowany gaźnik wg. stronki fiata
- kryza dolna
- kryza górna
- guma na dolot
- rura aluminiowa do dolotu (nie zamontowana u mnie)
- stożek
- linka gazu razem z cięgnem
- orginalna linka ssania
- komplet dysz i gardzieli
- ewentualnie troche rozwiercony i przepolerowany kolektor ssący
jak ktoś zainteresowany to się namyślać bo jeszcze troche czasu jest.
w skłąd zestawu wchodzą:
- przepolerowany gaźnik wg. stronki fiata
- kryza dolna
- kryza górna
- guma na dolot
- rura aluminiowa do dolotu (nie zamontowana u mnie)
- stożek
- linka gazu razem z cięgnem
- orginalna linka ssania
- komplet dysz i gardzieli
- ewentualnie troche rozwiercony i przepolerowany kolektor ssący
jak ktoś zainteresowany to się namyślać bo jeszcze troche czasu jest.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
witam zamieszczam wykres dla tych co byli zainteresowani weberem + turbo z 1.6td +gaz http://img241.imageshack.us/my.php?imag ... 002oh7.jpg
Witam, dawno nie zagladalem do tego tematu z prozaicznego powodu - malo jezdzilem goferem. W zwiazku z tym iz moje wozidło znowu będzie uzywane dalej szukam rozwiązania nt. duzego spalania...:/ Ostatnio palił ok. 10-11 tylko nie trzymał obrotów( jak się pozniej okazało wypadł krociec podcisnienia od sterowania parownikiem) czyli super(zaznaczam ze mam raczej ciężką nogę), lecz postanowilem wymienic filtr powietrza. Przy wymianie zauwazylem ze do filtra wciągnęło mi strzęp reklamowki jednorazowki. Usunąłem ją i wymieniłem filtr wkładając owe podciśnienie(obroty się ustabilizowały). Jakie bylo moje zaskoczenie gdy po tym moje spalanie wynisi znowu 13-15:/ !! To ja juz nic nie rozumiem. Dzisiaj wyjmuję to sterowanie i zobacze...Tonący brzytwy się łapie
Lipa, to samo. Teraz zauważyłem ze po zatankowaniu gazu z zaworu do ktorego sie tankuje ucieka gaz...Co za paranoja, jade do gazownika
Lipa, to samo. Teraz zauważyłem ze po zatankowaniu gazu z zaworu do ktorego sie tankuje ucieka gaz...Co za paranoja, jade do gazownika
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 15:19 przez killym, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1486031&sid=c91092432e46a28b291b4604c11195fb#1486031
Panowie ja mam również problemy z wolnymi obrotami, ale gaźnik SOLEX z automatycznym ssaniem. Na benzynie na zimnym się zalewa, a na ciepłym jest ok, na gazie znów jak zimny jest ok, a jak ciepły, to żadna regulacja nie pomoże. Rozgrzeje się - obroty są. Wyłączę dziada i potem nie ma. Dopiero przegazówka troszkę pomaga. Podkręciłem mu troszkę obroty, ale znów jak zimny to wyje, że masakra
Mam gaźnik od Fiata ale nie chce mi się grzebać, no i czasu nie mam. Teściu śmiga teraz tym autem ale wiem, że nerwy można stracić zwłaszcza po mieście.
Mam gaźnik od Fiata ale nie chce mi się grzebać, no i czasu nie mam. Teściu śmiga teraz tym autem ale wiem, że nerwy można stracić zwłaszcza po mieście.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 298 gości