Czujnik ciśnienia oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Czujnik ciśnienia oleju

Post autor: pelsonpnk » pn lip 21, 2008 09:08

Witam

Podczas dłuższej jazdy i przegonieniu mojego golfa na większej prędkości zaczyna piszczeć i mrygać kontrolka od oleju. Podejrzewam, że to czujnik od ciśnienia oleju bo wszystko inne jest ok.
Moje pytanie brzmi, który to będzie bo są 2??
I w ogóle jakiego koloru powinien być i jeden i drugi (przy okazji wymieniłbym drugi).
Silnik 1.4 CL

Pozdro



Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » pn lip 21, 2008 09:58

to zależy. jeden bada ciśnienie przy niskich obrotach, 2-gi przy wysokich.musisz sprawdzić który Ci siedzi.(jedź do mechanika i poproś oba, ale wykręć najpierw jeden zamieniaąc go na nowy;powtórz z drugim i już będziesz wiedział który) ja tak zrobilem i kupiłem tylko ten który miałem walnięty


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » pn lip 21, 2008 11:19

Raczej walnięty jest ten od wysokich obrotów bo dzieje się to jak jade dłuższy czas większą prędkością.
tzn. że czujnik odpowiedzialny za swoje obroty nie ma przeznaczonego swojego miejsca??
i jaki powinien mieć kolor?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn lip 21, 2008 12:40

Kolorem sie nie sugeruj. Czujnik odpowiadający za wycie przy wysokich obrotach to ten, który jest umieszczony w podstawce filtra oleju.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » pn lip 21, 2008 13:15

ja nie mam czujników obok filtra, tylko normalnie na pokrywie od góry (obok, powyżej świec)...od rozrządu.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn lip 21, 2008 15:14

A to przepraszam z bledne informacje.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » pn lip 21, 2008 16:26

kolejności już w tej chwili nie pamiętam, ale one są obok siebie, nie chcę kłamać ale pierwszy od paska rozrządu odpowiada za niskie..słuchaj problem może być niekoniecznie w czujnikach. Mi jak walnął czujnik to przez cały czas mi nie działał a Tobie
pelsonpnk pisze:Podczas dłuższej jazdy i przegonieniu mojego golfa na większej prędkości zaczyna piszczeć i mrygać kontrolka od oleju.
równie dobrze może to być filtr oleju, olej...


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Awatar użytkownika
pelsonpnk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 14:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: pelsonpnk » wt lip 22, 2008 08:30

Dzięki za info, być może masz racje ale niedawno i olej i filtr wymieniałem, zobaczymy...
Na razie wymieniłem obydwa czujniki, od strony rozrządu - czarny i niebieski.
Mam nadzieję, że pomoże.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 337 gości