Olej roślinny?? Czy ktoś próbował??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 30, 2005 13:47

z tego co czytalem na borum MB to Mc donald stosuje do smazenia frytek cos co ma przed rozgrzaniem postac ciala stalego a nie zwykly olej i do czegos takiego juz musi byc instalacja podgrzewajaca bo inaczej kiszka.
druga sprawa to wszyscy mowia ze zeby zapalac i rozgrzewac, a potem gasic auto na ON czyli tak jak w starych instalkach na gaz. chodzi o to zeby w przewodach nie zostawal OR bo jak stezeje to auta sie juz nie ruszy.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

sociak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob mar 05, 2005 23:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: sociak » ndz paź 30, 2005 15:54

Jezdi mercem 123 2,4d ,na zlocie mercedesów wlali do nowej e klasy i też jezdził ,a co do temperatur mówi że do 5 stopni można jezdzić ,śmierdzi tylko plackami ziemniaczanymi z wydechu
A co do legalności to niema żadnych zakazów , policja sprawdza tylko czy nie jezdzi się na opale ,a poza tym co ci mogą zrobić , wlałeś bo ci zabrakło ON a żę samochód jezdzi to co poradzisz



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn paź 31, 2005 09:42

nie jest wcale tak hop z legalnoscia bo w naszym pieknym kraju wszystko co sluzy do napedu pojazdu (jakiekolwiek paliwo) powinno miec oplacona akcyze! ale zawsze mozesz powiedziec ze masz zalanego biodiesla a jaka oni mieszanke zrobili to przeciez nie sprawdzasz :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » pn paź 31, 2005 13:16

Wlałem dziś na 30 ON 6L OR,zobacze jak mi sie będzie sprawował na trasie(140 km)
Pozdro.
Acha za OR w lider price płaciłem 2.45 za literek :grin:



sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sebanr1 » pn paź 31, 2005 13:46

cruc pisze:Wlałem dziś na 30 ON 6L OR,zobacze jak mi sie będzie sprawował na trasie(140 km)
Będzie chodził normalnie. Empirycznie sprawdzone.
Jutro leję 9 OR na cały bak.



Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » wt lis 01, 2005 19:29

Zrobilem w sumie 350 km na tej mieszance, silnik chodził bez zarzutu i na biegu jałowym faktycznie ma niższe obroty ale silnik pracuje płynnie :bigok:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lis 07, 2005 20:10

sytuacja finansowa znow zmusila mnie do zalania OR

tym razem bylo to 15 L OR na 5 L ON zrobilem na tym ponad 400 km w trasie, a predkosci byly rozne. testowalem tez ile pojedzie ale odpuscilem przy 180 licznikowych :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » pn lis 07, 2005 21:14

Adamm a jak u ciebi z temp. ukł.chłodzenia jest ok. 90 stopni?



lelek_der_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn maja 07, 2007 20:59
Lokalizacja: Germany

Post autor: lelek_der_1 » czw maja 17, 2007 23:11

Wszystko jest pewnym ryzykiem. Jazda na OR rowniez, zalezy jednak jak sie do tego podchodzi. Najmniejsze ryzyko istnieje przy dieslach starszej generacji. Nieznaczy to ze mozna tak o sobie lac OR i jezdzic. To rowniez ryzyko, chociaz te silniki zostaly wykonane na podstawie konstrukcji L.Elsbetta ktory to wlasnie w koncu lat 70-tych, podczas kryzysu naftowego takowa konstrukcje opracowal. Celem tego bylo wlasnie czesciowe zastapienie ON, OR.
Ja bez problemu jezdze dieslem nowej generacji ( Opel Zafira 2,2 DTI ), zaopatrzonym w instalacje dwuzbiornikowa, a jej najwazniejszym punktem jest to ze OR podawany do pompy osiaga 82°C. Przejechalem juz ponad 27.000 km. Jak juz wspomnialem wymaga to pewnej dyscypliny ktora polega na czestym kontrolowaniu poziomu oleju silnikowego oraz uzywac OR tylko do dlugiej jazdy gdy silnik jest maxymalnie obciazony.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw maja 17, 2007 23:28

lelek_der_1, ale temat odkopałes, dwa lata , dzisas!


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

lelek_der_1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn maja 07, 2007 20:59
Lokalizacja: Germany

Post autor: lelek_der_1 » pt maja 18, 2007 08:11

No tak, doswiadczen nigdy za wiele. Ja zanim sie na cos takiego zdecydowalem to prawie dwa lata pozeralem wszystkie wiadomosci jakie znakazlem w ksiazkach,TV i w necie, ale zaraz nastepnego dnia po uplynieciu gwarancji samochodu rozpoczolem montowanie instalacji pod maska.
Do dzisiaj jestem w temacie i wszystkie nowosci z tej dziedziny staram sie wylapac na biezaco.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 206 gości