Olej roślinny?? Czy ktoś próbował??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
z tego co czytalem na borum MB to Mc donald stosuje do smazenia frytek cos co ma przed rozgrzaniem postac ciala stalego a nie zwykly olej i do czegos takiego juz musi byc instalacja podgrzewajaca bo inaczej kiszka.
druga sprawa to wszyscy mowia ze zeby zapalac i rozgrzewac, a potem gasic auto na ON czyli tak jak w starych instalkach na gaz. chodzi o to zeby w przewodach nie zostawal OR bo jak stezeje to auta sie juz nie ruszy.
druga sprawa to wszyscy mowia ze zeby zapalac i rozgrzewac, a potem gasic auto na ON czyli tak jak w starych instalkach na gaz. chodzi o to zeby w przewodach nie zostawal OR bo jak stezeje to auta sie juz nie ruszy.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Jezdi mercem 123 2,4d ,na zlocie mercedesów wlali do nowej e klasy i też jezdził ,a co do temperatur mówi że do 5 stopni można jezdzić ,śmierdzi tylko plackami ziemniaczanymi z wydechu
A co do legalności to niema żadnych zakazów , policja sprawdza tylko czy nie jezdzi się na opale ,a poza tym co ci mogą zrobić , wlałeś bo ci zabrakło ON a żę samochód jezdzi to co poradzisz
A co do legalności to niema żadnych zakazów , policja sprawdza tylko czy nie jezdzi się na opale ,a poza tym co ci mogą zrobić , wlałeś bo ci zabrakło ON a żę samochód jezdzi to co poradzisz
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
nie jest wcale tak hop z legalnoscia bo w naszym pieknym kraju wszystko co sluzy do napedu pojazdu (jakiekolwiek paliwo) powinno miec oplacona akcyze! ale zawsze mozesz powiedziec ze masz zalanego biodiesla a jaka oni mieszanke zrobili to przeciez nie sprawdzasz
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
sytuacja finansowa znow zmusila mnie do zalania OR
tym razem bylo to 15 L OR na 5 L ON zrobilem na tym ponad 400 km w trasie, a predkosci byly rozne. testowalem tez ile pojedzie ale odpuscilem przy 180 licznikowych
tym razem bylo to 15 L OR na 5 L ON zrobilem na tym ponad 400 km w trasie, a predkosci byly rozne. testowalem tez ile pojedzie ale odpuscilem przy 180 licznikowych
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 20:59
- Lokalizacja: Germany
Wszystko jest pewnym ryzykiem. Jazda na OR rowniez, zalezy jednak jak sie do tego podchodzi. Najmniejsze ryzyko istnieje przy dieslach starszej generacji. Nieznaczy to ze mozna tak o sobie lac OR i jezdzic. To rowniez ryzyko, chociaz te silniki zostaly wykonane na podstawie konstrukcji L.Elsbetta ktory to wlasnie w koncu lat 70-tych, podczas kryzysu naftowego takowa konstrukcje opracowal. Celem tego bylo wlasnie czesciowe zastapienie ON, OR.
Ja bez problemu jezdze dieslem nowej generacji ( Opel Zafira 2,2 DTI ), zaopatrzonym w instalacje dwuzbiornikowa, a jej najwazniejszym punktem jest to ze OR podawany do pompy osiaga 82°C. Przejechalem juz ponad 27.000 km. Jak juz wspomnialem wymaga to pewnej dyscypliny ktora polega na czestym kontrolowaniu poziomu oleju silnikowego oraz uzywac OR tylko do dlugiej jazdy gdy silnik jest maxymalnie obciazony.
Ja bez problemu jezdze dieslem nowej generacji ( Opel Zafira 2,2 DTI ), zaopatrzonym w instalacje dwuzbiornikowa, a jej najwazniejszym punktem jest to ze OR podawany do pompy osiaga 82°C. Przejechalem juz ponad 27.000 km. Jak juz wspomnialem wymaga to pewnej dyscypliny ktora polega na czestym kontrolowaniu poziomu oleju silnikowego oraz uzywac OR tylko do dlugiej jazdy gdy silnik jest maxymalnie obciazony.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 20:59
- Lokalizacja: Germany
No tak, doswiadczen nigdy za wiele. Ja zanim sie na cos takiego zdecydowalem to prawie dwa lata pozeralem wszystkie wiadomosci jakie znakazlem w ksiazkach,TV i w necie, ale zaraz nastepnego dnia po uplynieciu gwarancji samochodu rozpoczolem montowanie instalacji pod maska.
Do dzisiaj jestem w temacie i wszystkie nowosci z tej dziedziny staram sie wylapac na biezaco.
Do dzisiaj jestem w temacie i wszystkie nowosci z tej dziedziny staram sie wylapac na biezaco.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 206 gości