VW Jetta 1.6i silnik PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

t-omash

VW Jetta 1.6i silnik PN

Post autor: t-omash » wt paź 25, 2005 16:12

Witam mam taki problemik, a mianowicie wymieniłem łożysko w alternatorze, musiałem wymienić sprzęgło (praktycznie całe), ale ciągle coś mi harczy, podejrzewam że to "koło" pompy wodnej trze o obódowę paska rozrządu i daje taki dziwny dźwięk, ale najdziwniejsze jest żę jak się napnie pasek klinowy (tak za mocno) to zmiejsza się i przestaje, czy wymiana takiego koła jest droga i ile mniej więcej kosztuje element (wygląda ono tak jakby było krzywe). Acha zapomiałem dodać że jak jest silnik jest zimny to przez krótki moment tego nie ma.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pt paź 28, 2005 13:04

mam to samo tez mi kolo pompy wodnej trze o obudowe tak delikatnie , ale w najblizszych dniach wymieniam pompe wodna i jak nie bedzie wtedy tarlo to pompa juz wyrobiona , ale to powiem dopiero po wymianie pompy, narazie sie tym nie przejmuje.


Zyj kolorowo :)

fibolek

Post autor: fibolek » pt paź 28, 2005 15:34

ja wymieniałem pompe i itak mi trze pasek o obudowę,także raczej wyrobine koło pompy wodnej trzeba zmienić.A nowa pompa sprawuje się cacy.A z tego co wiem takie koło można kupić i zmienić ewentualnie z czegoś wytoczyć czy coś tak bynajmniej ja będę na wiosne kombinował.



Jery
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 23:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Jery » sob paź 29, 2005 09:20

Hmm... Mam chyba podobny problem, ale nie wiedziałem co to...
Mianowicie, jak odpalam silnik coś gwiżdze, dodam kilka razy gazu i ustaje. Teraz już domyślam się, że to pasek trze o obudowe i jak się naciągnie to przestaje. Więc proponujecie wymiane koła? Ah, zauważyłem jeszcze że koło napędzające pompe i alternator (to przy silniku) dziwnie bije, czy to norlame?

BTW. Ile koszt nowa/używana pompa wodna do 1.6 '90?

Pozdrawiam.



Marcin459
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob paź 29, 2005 10:21
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: Marcin459 » sob paź 29, 2005 12:28

mam pododny problem po wymianie lozysk i szczotek w alternatorze jest taki dziwny swist czy chark sam nie wiem jak to nazwac.
Aha moze to byc od mocno naciagnietego paska od alternatora lub od rozrzadu?? Pompa jest ok brak luzu.
Co z tym zrobic???



frytasy

Post autor: frytasy » sob paź 29, 2005 12:34

mam problem ze skrzynia biegow ktora nie odbija i za kazdym razem musze szukac biegow golf 3 rocznik 1993 silnik 1.4 .Jest tam jakas sprezyna



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » sob paź 29, 2005 13:29

co do swistu przy alternatorze to moze byc za mocno naciagniety pasek sproboj poluzowac troche i sprawdz, jak bedziesz mial za mocno naciagniety pasek to moga szybko lozyska sie posypac


Zyj kolorowo :)

Marcin459
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob paź 29, 2005 10:21
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: Marcin459 » sob paź 29, 2005 13:42

a ten swist moze byc rowniez od mocno naciagnietego paska rozrzadu???
Dlatego ze tez go ruszalem.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » sob paź 29, 2005 13:48

tez moze byc, ale na poczatek sprawdz sobie przy alternatorze


Zyj kolorowo :)

Marcin459
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob paź 29, 2005 10:21
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: Marcin459 » sob paź 29, 2005 13:50

OKI DZIEKI
Pozdro



Jery
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 23:32
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Jery » sob paź 29, 2005 23:47

frytasy pisze:mam problem ze skrzynia biegow ktora nie odbija i za kazdym razem musze szukac biegow golf 3 rocznik 1993 silnik 1.4 .Jest tam jakas sprezyna
Nie ten post, nie ten temat... ;-)

[ Dodano: Sob Paź 29, 2005 23:49 ]
rzodkiew pisze:co do swistu przy alternatorze to moze byc za mocno naciagniety pasek sproboj poluzowac troche i sprawdz, jak bedziesz mial za mocno naciagniety pasek to moga szybko lozyska sie posypac
Hm.. po weekendzie sprawdzę też u siebie. A jak poluzować, bo nie przyglądałem się jeszcze.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » ndz paź 30, 2005 01:45

alternator dwie sruby dolna i gorna , a rozdzad na napinaczu , ale najpierw sprawdzilbym alternator, poluzowac pasek albo go calkiem sciagnac , odpalic i posluchac , byle nie sluchac jak muzy bo sie zagotuje :bajer:


Zyj kolorowo :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 291 gości