Umarł obrotomierz i mruga lampka ciśnienia oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ekrecik

Umarł obrotomierz i mruga lampka ciśnienia oleju

Post autor: ekrecik » wt paź 25, 2005 23:39

Tak jak w tytule podczas jazdy nastąpiło to uszkodzenie.Może któryś z kolegów wie co może być przyczyną?Bardzo proszę o pomoc! Ja dużo sprawdziłem ale nie udało mi się zlokalizować uszkodzenia.Golf3 GTI 1.8 1993 . :otepienie:



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr paź 26, 2005 08:30

jak padł obrotomierz i miga kontrolka to zapewne gdzieś jest przerwa w dostarczaniu sygnału do zegarów. Bo jak by padł sam obrotomierz to nie migała by kontrolka. Sprawdź miejsce do którego jest podłaczony obrotek (cewka zapłonowa?).


Nissan Patrol K160

ekrecik

Post autor: ekrecik » śr paź 26, 2005 11:45

dzięki za poradę ale ten impuls nie może iść z cewki WN podobno idzie z modułu "Kompek"
moduł Simensa sys Digifant poszukam info z której nogi idzie ten sygnał i dopiero tam popatrzę,chyba że się mylę-a może ktoś mi podpowie? albo skąd dorwać ten schemat modułu? Pozdrawiam Edward.



ZIELU

Post autor: ZIELU » czw paź 27, 2005 22:00

Witam. Ja miałem taki sam problem i u mnie zerwał się kabelek od alternatora, zalutowałem i wszystko grało.



ekrecik

Post autor: ekrecik » sob paź 29, 2005 04:27

Niestety ten przewód odpowiada za prawidłową pracę alternatora+12V po stacyjce czyli 15 iw w tym przypadku myślę że nie on jest przyczyną.Kontrolka ładowania pracuje prawidłowo przewód sprawdziłem też jest ok.posiada 12V.
Odnośnie modułu posiadam ifo.impuls do obrotomierza wychodzi z 19 nogi i obwód zegary-moduł ok. Jednak dzięki kolego że chciałeś pomóc pozdrawiam serdecznie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości