Wymiana termostatu po raz n-ty (wspomaganie)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Wymiana termostatu po raz n-ty (wspomaganie)

Post autor: JAFO » śr paź 26, 2005 21:54

Witam.
Wiem, szukałem, czytałem.
Przedwczoraj chciałem go wymienić.
Silnik 1.8 ADZ '95, klima, wspomaganie, więc sprawa zaj....ta.
Poleżałem godzinę pod autem, bo nie mam kanału a ciasno jak cholera, poluzowałem możliwe śruby pompy wspomagania a zwłaszcza podstawy pompy wspomagania. Widoczne były tylko dwie śruby skierowane w dół. wykręciłem je, lecz podstawa ani drgnęła. szukałem i cisnąłem się pod autem jak głupi i nie mogłem znaleźć trzymającej śruby. Pierwszy raz poddałem dsię i musiałem poskręcać wszystko z powodu braku czasu. Czyżby była miedzy pompą wspomagania a podstawą?
Czytałem, że trzeba tylko odkręcić podstawę pompy.
Doradzi mi ktoś, jak to zrobić?
W innym Passku bez tych wynalazków to było 15 minut.


Pozdrawiam



jacol

Post autor: jacol » śr paź 26, 2005 22:06

U mnie w golfie musiałem zdemontować pompe wspomagania i jeszcze alternator, narobiłem sie jak koń.



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » czw paź 27, 2005 19:23

No dzięki za odpowiedź.
Wydaje mi się, że nie będę musiał demontować alternatora, natomiast muszę wykręcić podstawę pompy wspom. Wydaje mi się również, że i sprężarki klimy nie będę musiał ruszać, jednak nadal nie wiem, jak jest przykręcona podstawa pompy wspomagania.
Powtórzę, że wykręciłem dwie śruby "8" z podstawy -jedna krótsza, druga dłuższa i nic nie ruszyło.
W Etce nic oprócz tychże dwóch śrub nie widać.
Oczywiście nie chcę rozszczelniać układu wspomagania.

Jak wykręcić pompę z podstawą?



sieniac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:59
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: sieniac » czw paź 27, 2005 22:51

wiem ze znajduje sie na przeciwko kola pasowego sroba 8 i ja trzeba wykrecic dobrze zajzysz to znajdziesz tydzien temu tez to przerabialem a alternatora bez obaw nie tzreba sciagac! pozdrawiam



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pt paź 28, 2005 14:16

Jak pisze Flanel! Są 4 sruby mocujące podstawe pompy wspomagania do kadłuba jak je odkrecisz to odchylasz pome i masz elegancki dostep do termostatu tylko bez kanału to niezazdroszcze bo jak wycianiesz termistat to plyn wyleci prosto na Ciebie ;-)



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » pt paź 28, 2005 21:06

Mówicie o czterech śrubach. Już wiem, że tam są, ale ja znalazłem tylko dwie zaznaczone na rysunku na czerwono. Mam nadzieję, że nie piszecie o tych zaznaczonych na niebiesko (mocowanie samej pompy)
Czy ktoś mógłby oświecić mnie przy pomocy rysunku, gdzie są pozostałe dwie?
Wystarczy jakiś marker na załączniku.

[ Dodano: Sob Paź 29, 2005 19:47 ]
U mnie wyskakuje błąd w pliku.
Daję jeszcze raz rysunek z Etki.

[ Dodano: Sob Paź 29, 2005 20:03 ]
Czy komuś udaje się otworzyć załącznik?
U mnie cały czas ściąga uszkodzony.


[ Dodano: Sob Paź 29, 2005 22:49 ]
http://img410.imageshack.us/my.php?imag ... ia27fd.gif
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości