Skrzywiony drążek kierowniczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rjka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:54
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: rjka » śr lip 16, 2008 09:51

marceliii pisze:Chodzi o to że jak nim kręce w koło to koło przez chwile przesóa sie w jedną strone a za chwile w drugą ,. Wiem że podczas jazdy nie obróci się drążek o 180 st więc mocno koło nie będzie pracować , ale może przy minimalnym przekręcaniu tego drążka , zbieżność tez się będzie minimalnie przestawiać , tylko jak bardzo ?
:(

??????

jak to możliwe? kręcić zamontowanym drążkiem w koło?? przecież końcówka drążka nie pozwoli...



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr lip 16, 2008 17:49

Po pierwsze odkopujesz starocia nie potrzebnie .
Po drugie jak nie masz zakręconej przeciwnakrętki to drążkiem można kręcić co powoduje jego wkręcanie bądź wykręcanie .
:P


No cóż , na sprzedaż
:(

rjka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt paź 07, 2005 15:54
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: rjka » śr lip 16, 2008 23:43

marceliii pisze:Po pierwsze odkopujesz starocia nie potrzebnie .
Po drugie jak nie masz zakręconej przeciwnakrętki to drążkiem można kręcić co powoduje jego wkręcanie bądź wykręcanie .
:P
calkowicie sie zgadzam...ale nadal czegos nie rozumiem...krecac tym drazkiem bede go np wykrecal (tylko i wylacznie wykrecal) a kolo bedzie sie oddalac a nie bedzie sie oddalac i wracac.

a temat odkopalem bo przegladalem watki o drazkach bo nie moge za chiny odkrecic prawej koncowki wiec wymyslilem ze odkrece caly drazek bo i tak mam rozwalona oslone wiec wszystko widac tylko sek w tym ze tego drazka tez sie nie da odkrecic bo przeszkadza wahacz i belka...nie ma jak chwycic kontry i nie ma ruchu do odkrecenia drazka (duzy klucz 32) no i pupa blada.



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw lip 17, 2008 17:43

Ale tu chodziło o te łączenie przy końcówce drążka , gdzie możesz obracać drążek w obie strony , a nie przy maglownicy .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

kasztan89

Post autor: kasztan89 » czw lip 17, 2008 19:30

ja skrzywilem i musialem ustawiac zbieznosc bo scinało mi opone



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lip 18, 2008 09:44

rjka pisze:jak to możliwe?
- tak samo, jak zbieżność ustawiają - trzeba poluzować nakrętkę kontrującą przy końcówce. A tak na marginesie - ojciec kiedyś miał wypadek polonezem (uderzony w przód). Naprawili, wyklepal i jeździł nim dalej - aż któregoś dnia kręcąc kiera na parkingu było "pyk" i kiera kręciła się prawie bez oporu. Pękł środkowy drążek kierowniczy (w golfach jego nie ma - maglownica spełnia jego rolę) - jedno z kół (prawe) było zupełnie "bezwładne".
Podobne zdarzenie miał mój znajomy wiele lat temu w Renault 19 - mu pękł włąśnie drążek kierowniczy - i to w owiele bardziej niebezpiecznej sytuacji - wyjechał do francji na wakacje, jechał autostradą, zatrzymał się przed bramką na autostradzie, opłacił przejazd i jak ruszał, to mu pękło.... A gdyby tak pękło 2 min. później? Lepiej wymień ten drążek...


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości