Zerwany gwint w misce olejowej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Zerwany gwint w misce olejowej

Post autor: Wojtes3mkIII » śr lip 16, 2008 01:09

wymieniałem dzisiaj olej w silniku i wykręcając śrube spustu oleju czułem opór, ale wykręciłem ją, po wypuszczeniu oleju i zamontowaniu nowego filtra nie mogłem dokręcić korka spustu wiec wykręciłem do lecz na śrubie były kawałki gwintu z miski (miska aluminiowa), obecnie jest tylko zarys gwintu, co w tej sytuacji zrobic ? byłem u mechanika to nawinął na śrube troche teflonu i kazał wkręcić, ale dalej sie przekręca, inny mechanik chciał dać jakąś spirale, ale to nie jest ten rozmiar gwintu. zna ktoś dobry sposob na zrobienie tego ?



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » śr lip 16, 2008 01:19

naspawac tigiem i zrobic gwintownikiem taki sam gwint jak jest na srobce.


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
mr_exclusive
GTI POWER
GTI POWER
Posty: 413
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: mr_exclusive » śr lip 16, 2008 16:18

żadnego spawania!
musisz zdjąć miskę olejową i dać do nagwintowania, raczej śrubę będziesz też musiał wymienić


Pozdr,
Arek

Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032

Polo 9N 1.9TDI Highline

Tani Hosting www zapraszam!

memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » śr lip 16, 2008 16:47

panowie bez sciagania miski bez spawania :helm: rozwiercenie gwintownikiem naprawczym wkrecenie w to miejsce spreżynki jako nowy gwint naprawczy :bigok: wytrzymałosc na wkrecanie dokrecanie i temp jest dobra .czesto tak robimy z miskami olejowymi nawet alu glowice z krzywo wkreconymi swiecami i inne ciekawe miejsca sa naprawiane koszt ok 50 zl max roboty ok 15minut na poczekaniu. :bajer:



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr lip 16, 2008 17:35

memekk222 pisze:panowie bez sciagania miski bez spawania rozwiercenie gwintownikiem naprawczym wkrecenie w to miejsce spreżynki jako nowy gwint naprawczy wytrzymałosc na wkrecanie dokrecanie i temp jest dobra
dokladnie! kiedys zrobilismy tak ,,na szybko''(nie mieslismy spawarki) u kolegi i idealnie zdawalo egzamin

[ Dodano: 16 Lip 2008 17:37 ]
takie cos jak na aukcji: http://www.allegro.pl/item390401987_nap ... f_vat.html


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » śr lip 16, 2008 23:09

ja w moim dawnym arl też tak miałem i obyło się bez zdjęcia miski tylko nagwintowanie i dali większą śrubę i już było suchutko


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 412 gości