Mrugająca kontrolka oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robertto84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: robertto84 » wt lip 15, 2008 12:26

bugalon pisze:Ehh znow mnostwo wypowiedzi a żadnego konkretu.... porażka.

Czujniki ciśnienia oleju masz dwa. Pierwszy w głowicy a drugi w podstawce filtra oleju. Każdy z nich zachowuje się inaczej. Ten z głowicy przy braku cisnienia oleju daje zwarcie do masy. Jak cisnienie się pojawi, to rozwiera obwód. Ten przy filtrze oleju działa dokładnie odwrotnie. Zwiera do masy jak jest cisnienie a rozwiera gdy cisnienia nie ma. Po tym co napisałeś to kupiłeś niewłaściwy czujnik.

Po zachowaniu kontrolki wnioskuję, że wymieniałeś tylko czujnik w głowicy i do tego na niewłaściwy (czyli prawdopodobnie w głowicę wkręciłeś czujnik, który powinien znajdować się w podstawce filtra oleju). Kup właściwy czujnik, wymień i sprawdz co będzie działo sie dalej.

Klepiące zawory wskazują wyraźnie na utratę cisnienia oleju (o ile nie było tego wcześniej). Jeśli zabawa z czujnikami nie pomoże, zacząłbym od pompy (może być dobra używka). Jeśli zmiania pompy nie pomoże to motor na śmietnik i szukać drugiego trzeba.
Z tego co piszesz wydaje mi się, ze masz trochę racji. Zauważyłem dzisiaj przy wymianie oleju i filtra, że czujnik na filtrze jest taki sam jak kupiłem do głowicy: biały i pisało na nim ciśnienie 1,8 - 2,0. Kolego jeżeli możesz napisz mi jaki powinienem kupić czujnik do głowicy bo ten właśnie był palnięty. Mój silnik MK2 GT Special 1,8 benzyna.

Co do zaworów jeżeli jest dobry olej to nie ma problemu bo klekota chwilę przy odpaleniu a później przestaje.


Moja dwójeczka ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164533

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » wt lip 15, 2008 13:41

w glowice idzie brazowy 0.25-0.45 bar


www.cultstyle.pl

Awatar użytkownika
robertto84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: robertto84 » wt lip 15, 2008 19:49

Problem można powiedzieć że sie rozwiązał sam ale nie do końca prawidłowo :otepienie:
Otóż przy próbie wkręcenia prawidłowego czujnika okazało się, że gwint na głowicy jest zjechany. Czujnik z podkładką nie dało sie zakręcić natomiast bez podkładki wkręcił się tak, żeby nie przepuszczał oleju. Dodatkowo objechałem go na zewnątrz silikonem. I teraz moje pytanie czy opłaca się ściągać głowicę i na nowo gwintować i założyć przejście z jednego gwintu na gwint z czujnika czy może (jak mi ktoś doradził) po prostu zaspawać na stałe i jeździć bez czujnika? Wiem, że jest duże ryzyko takiej jazdy no ale silnik też nie jest nowy i ma już swoje lata. Więc co radzicie?


Moja dwójeczka ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164533

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 196 gości