POMOCY !!! dot mk 3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Andrzej RATM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw paź 27, 2005 16:42
Lokalizacja: Wrocław

POMOCY !!! dot mk 3

Post autor: Andrzej RATM » czw paź 27, 2005 19:44

Witam ! Posiadam G 3 GL 1.8 i mam ogromny problem. Mój golf podczas jazdy gaśnie gwałtownie. Brak jakichkolwiek szarpnięć, dławienia, etc, po prostu nagle DEAD. Nie mam możliwości ponownego uruchomienia, dopiero po upływie ok 5-10 min daje się "odpalić". Zauważyłem że problemy zwiększają swoją intensywność przy skrętach pokonywanych z normalną prędkością, bez szaleństw oraz jeździe pod górkę. Odnoszę wrażenie również, że nasilają się przy mniejszej niż 1/2 zbiornika paliwa, aczkolwiek do końca tego nie zbadałem, więc nie biorę tego pod uwagę. Czy ktoś z Was miał podobny problem ? Wydaje mnie się, że coś nawala przy pompie paliwa, ale do końca nie jestem pewny. Efekt uszkodzenia jest taki jakby samochód nie dostawał paliwa lub zanikał zapłon. Problem jest dla mnie o tyle duży, bo samochód stoi 70 km od mojego domu, a jazda w taki sposób to koszmar i doprowadza mnie do obłędu. POMÓRZCIE ! Dzięki z góry !



Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » czw paź 27, 2005 21:07

Może być zużyta kopułka i palec albo stare świece. Mi też się tak działo i probem właśnie tu leżał. To odnośnie nagłego gaśnięcia. Znajomek miał jeszcze zaśniedziały styk masy od aku w miejscu styku z karoserią - po przeszlifowaniu objawy przeszły. Tyle odnośnie nagłego gaśnięcia, przy założeniach, że to benzyna.

Odnośnie pompy - moim zdaniem problem pojawiałby się w każdym stanie zbiornika, lub na oparach, a nie przy połowie ub tuż poniżej.

Zacznij od sprawdzenia tych pierwszych rzeczy - stosunkowo niski koszt i możliwość samodzielnej naprawy.

Niestety nie piszesz, co już działałeś w kierunku usunięcia ustrek i najważniejsze - jaki to silnik. GL to wersja wyposażenia a nie model silnika. Na przyszłość - bardzo to ułatwia pomoc :grin:

powodzenia i zapraszam kolegów z forum do pomocy :pub:



Andrzej RATM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw paź 27, 2005 16:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Andrzej RATM » czw paź 27, 2005 21:34

Co mogę podpowiedzieć, że jest to silnik 1.8 paliwo. Więcej niestety nic nie mogę powiedzieć, bo jestem świeżo co upieczonym właścicielem. Ale z tego co wiem, świece nie były wymieniane. To co ja przy golfie zrobiłem, co mogłoby być powiązane z usterką, to wymiana filtra paliwa. Zobaczymy w sobote z rana, jade pogrzebać przy nim. Świece i tak musze wymienić, więc polecą na "pierwszy ogień" Dzięki za podpowiedź



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » czw paź 27, 2005 22:05

Andrzej RATM pisze:Co mogę podpowiedzieć, że jest to silnik 1.8 paliwo. Więcej niestety nic nie mogę powiedzieć, bo jestem świeżo co upieczonym właścicielem. Ale z tego co wiem, świece nie były wymieniane. To co ja przy golfie zrobiłem, co mogłoby być powiązane z usterką, to wymiana filtra paliwa. Zobaczymy w sobote z rana, jade pogrzebać przy nim. Świece i tak musze wymienić, więc polecą na "pierwszy ogień" Dzięki za podpowiedź
NR SILNIKA SAMOCHODU MA Z PRZODU LITERKI.NAPISZ JAKIE TO LITERKI ,A MY JUZ BEDZIEMY WIEDZIEC CO TO ZA SILNIK I ILE MA MOCY I TAKIE TAM.MOJ KUMPEL MIAL IDENTYCZNE OBJAWY ALE W IBIZIE .JAK GO SPOTKAM TO POPYTAM CO MU BYLO.TEZ TAK MIAL JEDZIE,JEDZIE I GASNIE .POSTOI POL GODZINY I DALEJ MOZE JECHAC.NAPEWNO TO TO SAMO .JAKBY CO TO ODRAZU DAJE CYNK.ALE MYSLE ZE TO BARDZIEJ ELEKTRYKA ,NIC MECHANICZNEGO.POZDRO


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Andrzej RATM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw paź 27, 2005 16:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Andrzej RATM » czw paź 27, 2005 22:32

Będę bardzo zobowiązany. Nr silnika pierwsze litery to : ADZ



Awatar użytkownika
GRIsha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: pn maja 09, 2005 09:48
Lokalizacja: IłaVWa
Kontakt:

Post autor: GRIsha » czw paź 27, 2005 23:19

No, to pierwsze dane już są. :grin: Przy sprawdzaniu kopułki sprawdz, czy 4 trzpienie wewnątrz nie mają wżerów, czy są gładkie. Palec rozdzielacza (pod kopułką) najczęściej się nadpala na końcu i wtedy nie przewodzi. Ważne!!! Przy zakładaniu nowej kopułki nie pomyl kabli - muszą być założone identycznie ja w starej

czekamy na rezultaty - do jutra :kufel:



Andrzej RATM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw paź 27, 2005 16:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Andrzej RATM » pn paź 31, 2005 08:42

Tak dla Waszej informacji. Bezpośrednią przyczyną moich problemów były śmieci na ssaku przy pompie paliwa. Życzę wesołych świąt przy rozbieraniu tego ustrojstwa. Porażka, ale dało radę :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości