GAZ,BLOS,SONDA LAMBDA ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

GAZ,BLOS,SONDA LAMBDA ...

Post autor: melon » śr paź 19, 2005 19:13

Prosze nie zamykac poniewaz nie znalazłem zadnego info na taki temat:

Mam silnik 1.3 NZ wielopunkt z sondą lambdą i czas przyszedł zeby załozy instalacje LPG
Dzwoniłem i sie pytałem to o mojego silnika koszt instalki to 2200zł(jakies kompy ,emulatory itd)
No i teraz mam takie pytanie czy np.
Moge załozyc instalacje I generacji i do tego BLOS bez elektroniki?
Czy tez potrzebuje jakąś elektronike do tego?
Blos zakłada sie przed przepływomierz czy za nim(gdzies pisali ze tu i tu mozna)
Prosze o jaką rade co tam załozc zeby mi z muła slimaka nie zrobiło
Czy te emulatory sondy lambda sa potrzebne?
No i zamiast obudowy filtra musze miec stozek bo mi sie obudowa nie miesci (jezdze bez dolnej czesci)...



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » śr paź 19, 2005 20:28

zapomnij o Blosie do 1,3 - toć się przesłona nawet nie uchyli przy tym dolocie - szkoda kasy , blos działa powyżej 100 KM (wynika to z konstrukcji urządzenia )


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » śr paź 19, 2005 22:00

to mnie pocieszyłęś :goof:



Awatar użytkownika
kefasso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 09:56
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: kefasso » czw paź 27, 2005 14:23

Ja mam właśnie do sprzedania instalację typu JUST firmy BRC. Z montażem 1600 zł. Nowa kosztuje około 2200-2300 zł. Używana była, ale jest w pełni sprawna, po prostu zmieniam na sekwencyjną bo mam MK IV 2000r i kupiłem go z tą instalacją, ale ona sie tu nie nadaje. W ogóle mam ją zdemontowaną i chce tylko sekwencyjną, bo jak mi powiedzieli, że tam mapy silnika mi moze pozmieniac, cos tam, ze wgranie mapy potem kosztuje koło 1000zł, to se wole ten 1000 dołożyć od razu do sekwencyjnej i jezdzic spokojnie. Jestem ze Słupska, więc jeśli jest ktoś zainteresowany to można meila do mnie czy na gg uderzać. Oczywiście ta cena jest z montażem już. Butla będzie nowa bo ja swoją zostawiam, bo po co przekładać sto razy. No i to tyle.

http://www.ekoalma.pop.pl/modules.php?n ... scat&cid=4

pod tym linkiem jest opis co to za instalacja jest. Ja za bardzo się nie znam.



Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » czw paź 27, 2005 20:30

A teraz mozna montowac instalacje uzywane w samochodach ?
wydaje mi sie ze tylko nowe ale polecam sprawdzenie zeby nie bylo rozczarowan.



Awatar użytkownika
kefasso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 09:56
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: kefasso » pt paź 28, 2005 10:05

no właśnie to zależy chyba od tego kiedy była montowana instalacja u mnie i jak było rejestrowane. Bo kiedyś to wiem, że ludzie montowali sobie w garażu, jechali na przegląd techniczny na stację diagnostyczną i miał w dowodzie wbite że samochód przystosowany do jazdy na gazie i tyle. A mam w domu na przykład mikser zdjęty, to na nim nie ma nawet jednej cyferki nabitej, z nią mam na gumowej rurce silnik krokowy z wtyczką do komputera i na nim oprócz napisu BRC też chyba nie ma żadnego numer seryjnego, wiec myślę, że jeśli koleś w serwisie BRC mowi, że przełoży i da na to papiery, to ja sie nie martwie wtedy o to. Specjalnie się pytałem, bo nie chcę żadnych przekrętów, żebym potem nie mógł spojerzeć komuś w oczy, albo żeby ktoś miał przeze mnie kłopoty. Jeśli to miałoby być nielegalnie zrobione to ja wolę spalić tą instalacje co mam niż coś "kombinować" czyli ni mniej ni więcej jak oszukiwać. Ale taą wątpliwość teraz mam troszkę i w poniedziałek pojadę do gościa i się dokładnie spytam jak to wygląda, bo chcę być pewny i spać spokojnie niż żebym potem bał się otworzyć drzwi czy odebrać telefon.

Dzięki za ostrzeżenie.



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » pt paź 28, 2005 10:22

kefasso pisze:no właśnie to zależy chyba od tego kiedy była montowana instalacja u mnie i jak było rejestrowane. Bo kiedyś to wiem, że ludzie montowali sobie w garażu, jechali na przegląd techniczny na stację diagnostyczną i miał w dowodzie wbite że samochód przystosowany do jazdy na gazie i tyle. A mam w domu na przykład mikser zdjęty, to na nim nie ma nawet jednej cyferki nabitej, z nią mam na gumowej rurce silnik krokowy z wtyczką do komputera i na nim oprócz napisu BRC też chyba nie ma żadnego numer seryjnego, wiec myślę, że jeśli koleś w serwisie BRC mowi, że przełoży i da na to papiery, to ja sie nie martwie wtedy o to. Specjalnie się pytałem, bo nie chcę żadnych przekrętów, żebym potem nie mógł spojerzeć komuś w oczy, albo żeby ktoś miał przeze mnie kłopoty. Jeśli to miałoby być nielegalnie zrobione to ja wolę spalić tą instalacje co mam niż coś "kombinować" czyli ni mniej ni więcej jak oszukiwać. Ale taą wątpliwość teraz mam troszkę i w poniedziałek pojadę do gościa i się dokładnie spytam jak to wygląda, bo chcę być pewny i spać spokojnie niż żebym potem bał się otworzyć drzwi czy odebrać telefon.

Dzięki za ostrzeżenie.

Przepraszam , do tego 1.6 16V chcesz instalacje kłaść z mikserem ? i martwisz się o legalność ? większy problem to byś miał patrząc w lustro że tak spaprałeś auto :grin:

przełożenie intalacji wyprodukowanej po 2002 roku jest absolutnie legalne i dopuszczalne , warunek że masz homologacje na butle ( masz dokument na nią czyli nie jest np kradziona) , nie wiem nad czym bić piane , jedynie to trzeba mieć świadomość co powinno być założone - a tak naprawde do tego silnika bez 3 tys na najtańszy wtrysk nawet nie podchodź



Awatar użytkownika
kefasso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 09:56
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: kefasso » śr lis 02, 2005 13:13

Przepraszam, ale albo ja sie źle wyraziłem albo ty niedokładnie przeczytałeś. Ja kupiłem samochód z taką instalacją z mikserem, i ją zdemontowałem bo chcę wstawić sobie właśnie sekwencyjną. Właśnie o to chodzi, że gość który przede mną miał samochód spaprał robotę bo wstawił taki gaz, a ja go chcę sprzedać komuś, ten ktoś będzie miał nową butlę, a ja wstawię sobie nową instalację do tej butli którą już mam. Tak więc jeśli źle napisałem coś to przepraszam za nieporozumienie. ;)



Awatar użytkownika
Browix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Browix » czw lis 03, 2005 23:55

witam . mam blosa w silniku 1,8 ABS 90 ps . super idzie na benzynce , odzyskalem moc serii. na gazie tez ladnie lepiej niz z standardowym mikserem ale niestety mam problem z niskimi obrotami , niedlugo jade strawdzic czy to wina blosa czy kabli albo innych *#cenzura#* :) kazdym badz razie instalowanie blosa w silniku 1,3 nie wiem czy cos da :) przeplyw powietrza moze byc za maly zeby uniesc klapke w tymze urzadzeniu :)



Awatar użytkownika
kefasso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 09:56
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: kefasso » pt lis 04, 2005 09:12

Sprawdź jak masz zrobiony wlot powietrza do filtru powietrza. Jeśli jest ustawiony przy grillu ze wlatuje powietrze to wez odepnij i odwróć od grilla, żeby tak mocno nie ssał. Podejżewam, że dostaje za dużo powietrza i dlatego gaśnie. Ja miałem tak u siebie zrobione jak jeszcze na gazie jeździłem. Myślę, że powinno pomóc. Widziałem jeszcze też inną metodę, jak kolesie w filtrze powietrza pianką jakąś taką rzadszą troszkę delikatnie uszczelniali wlot w obudowie filtru powietrza żeby za dużo nie leciało tego powietrza i też działało. Możesz spróbować. Najpierw z tą odgiętą rurą co idzie do filtru powietrza bo to żadna inwestycja, a będziesz od razu wiedział. Nie jestem jakimś specem, ale z tego co się orientuję to chodzi o to, że jak za dużo powietrza w stosunku do gazu doleci to to się w mikserze wymiesza i za mało jest paliwa, a za dużo powietrza i samochodzik wtedy zgaśnie, bo jak wciskasz mu gaz to powietrza cały czas dolatuje tyle samo (mniej więcej), ale paliwka czy gazu wlatuje więcej więc ten stosunek paliwo-powietrze jest lepszy. Powodzenia. I daj znać czy pomogło.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości