Za niskie obroty silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

KOREKTOR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lip 11, 2008 22:25
Lokalizacja: śląskie

Za niskie obroty silnika

Post autor: KOREKTOR » sob lip 12, 2008 06:59

Właśnie mam taki problem że jak go odpalam to ledwo co chodzi a obroty oscyluja koło 500 ale jak włączę klimatronic to gaśnie.Czy można podnieść jakoś obroty dodam że rok produkcji 98 silnik 1,4 16V.
Ostatnio zmieniony sob lip 12, 2008 08:45 przez KOREKTOR, łącznie zmieniany 1 raz.



silversideup
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 17, 2006 10:33
Lokalizacja: krosno

Re: Za niskie obroty silnika

Post autor: silversideup » sob lip 12, 2008 09:16

KOREKTOR pisze:Właśnie mam taki problem że jak go odpalam to ledwo co chodzi a obroty oscyluja koło 500 ale jak włączę klimatronic to gaśnie.Czy można podnieść jakoś obroty dodam że rok produkcji 98 silnik 1,4 16V.
Problem najprawdopodobniej leży po stronie zanieczyszczonej przepustnicy, przynajmniej u mnie pomogło. Samo czyszczenie nie wydaje się jakimś skomplikowanym procesem ale jeżeli nie robisz niczego samodzielnie przy swoim samochodzie, lepiej zlecić to w jakiemuś mechanikowi. Przez pewien czas po czyszczeniu przepustnica adaptuje do nowych "warunków" co może ale wcale nie musi, skutkować nierówną pracą silnika i niewielkimi skokami obrotów. Jeżeli jednak sie nie zaadaptuje to wtedy pozostaje kalibracja przez złącze diagnostyczne.



KOREKTOR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lip 11, 2008 22:25
Lokalizacja: śląskie

Post autor: KOREKTOR » sob lip 12, 2008 09:45

Właśnie o to chodzi że była czyszczona i przez jakiś czas dobrze w miarę chodził ale teraz problem powrócił.Zaczęło się pod koniec tamtego roku gasł mi gdy chciałem wyluzować np: przed skrzyżowaniem żeby zmienić bieg,dałem mechanikowi i on właśnie zlikwidował błąd w komputerze, chodziło właśnie o przepustnice i wyczyścił ją.Ale potem gdy zacząłem jeździć to problem powrócił, gdy jechałem powyżej 100 to obroty oscylowały powyżej 3000 i przy zmniejszaniu prędkości jak chciałem znów np: przed krzyżówką zmniejszyć bieg to na luzie mi gasł, po prostu z wysokich obrotów nie mogłem go dać na luz bo prawie za każdym razem mi gasł.Podładowałem akumulator i coś tam jeszcze porobiłem i znów chodził ale do czasu.Niedawno kupiłem nowy akumulator cóż z tego chodził w miarę ale teraz problem powrócił tym razem ma tak niskie obroty że ledwo chodzi na luzie a jak bym go odpalał na włączonej klimatyzacji(klimatronic) to nie odpali albo zgaśnie.Obroty są na granicy 400-500.
Sam już nie wiem co robić, a mechanicy jak zauważyłem to też zbytnio niewiedzą.

[ Dodano: 12 Lip 2008 10:45 ]
Dodam że mam chyba popsuty czujnik temperatur bo powinien pokazywać 90 a on pokazuje mniej, nieraz opadnie do zera i znów się podniesie i tak może w kółko.



Awatar użytkownika
bibi466
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 542
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: bibi466 » sob lip 12, 2008 12:38

No to kolego czujnik do wymiany.On odpowiada za skład miesznki na ssaniu jesli pokazuje zbyt małe wartości to mogą sie dziać takie rzeczy jak piszesz. Tylko kup najlepiej orginał



Awatar użytkownika
roae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:49
Lokalizacja: VrocłaW
Kontakt:

Post autor: roae » sob lip 12, 2008 15:36

słuchaj borykam się z tym problemem już jakiś czas mi wymiana czujnika temp nie pomogła wciąż mam za niskie obroty 600 przy włączonej klimie i czasem gaśnie u mnie jest śruba do regulacji obr jak ustawię na 1200 obr to przy klimie bedzie miał 1000 więc w miarę ok jednak lepiej poszukać przyczyny niż iść na łątwiznę i podnosić obroty jeżeli u ciebie w motorze jest taka możliwość bo nie wiem



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob lip 12, 2008 15:49

W MK IV nie ma takiej możliwości aby podnieść obroty ponieważ przepustnica jest sterowana silniczkiem .
KOREKTOR wymień czujnik na króćcu wodnym bo prawdopodobnie on robi te cyrki a koszt niewielki zaś obroty można podnieść tylko grzebiąc w pamięci komputera lecz jest to śliski temat



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 278 gości