Passat 35i 1.6 kopci z tlumika.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tommek-GTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
Lokalizacja: Elblag

Passat 35i 1.6 kopci z tlumika.

Post autor: Tommek-GTI » śr lip 09, 2008 20:53

Jest to Passat ojca 35i 1,6 72km, rok 1990. Od pewnego czsu kopci strasznie z tlumika. A jak jest cieply to jeszcze gorzej, az smierdzi. Czy ktos ma pomysl? Czy on przepala olej, czytez moze to byc katalizator?
Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 21:06 przez Tommek-GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149

greg

Post autor: greg » czw lip 10, 2008 10:52

jeśli przepala olej to masz widoczny ubytek a o nim nie piszesz - jeśli nie olej - to nadmiernie żre paliwo - za bogata dawka



Awatar użytkownika
Tommek-GTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
Lokalizacja: Elblag

Post autor: Tommek-GTI » czw lip 10, 2008 23:08

Olej zre ale juz od kilku lat, zuzycie ciut wieksze niz norma ale stale, tz juz zawsze bral troszke wiecej niz inne. A czy kolor dymu ma ty cos do rzeczy?


Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149

Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » czw lip 10, 2008 23:50

Jeśli czarny to za bogata mieszanka, czyli może coś nie tak z sondą lambda, niebieski tzn. że bierze olej.


pzdr


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt lip 11, 2008 15:04

Tommek-GTI pisze:A czy kolor dymu ma ty cos do rzeczy?
Kolor powie ci wszystko o stanie silnika. Jesli dym jest czarny to coś z układem paliwowym , za duzo paliwa dostaje silnik. Ew. zapchany filtr powietrza.
Kolor niebieski to oznaka brania/spalania oleju. W takim wypadku konieczny będzie remont silnika , konkretnie pierścienie minimum do wymiany.
Intensywne białe spaliny oznaczają uszkodzenie uszczelki podgłowicowej , wtedy ubywałoby płynu chłodniczego.
Białe spaliny zaraz po uruchomieniu to normalka. To nic innego jak para wodna.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 398 gości