wspomaganie - przykre doświadczenia zwiazane z wymiana płynu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

wspomaganie - przykre doświadczenia zwiazane z wymiana płynu

Post autor: MaLiBU » śr paź 26, 2005 17:22

Poniewaz przekopanie sie przez archiwalne watki dotyczace właściwego doboru płynu do wspomy nie rozwialo moich watpliwosci sprobuje z drugiej strony...

Interesuja mnie wasze przykre ale i bezstresowe doświadczenia zwiazane z wymiana płynu od wspomy.

Interesuje mnie tak: jaki samochod + rok, jaki korek od ukladu wspomy macie - jaki napis na zbiorniczku, jaki byl płyn (o ile byl mozliwy do okreslenia kolor) no i na jaki wymieniliscie.
No i jakie byly tego efekty? - czy cos zatarło, zaczelo cieknac.
Bardzo interesuja mnie tez pozytywne doświadczenia ze bylo OK

pozdro i czekam na wasze doświadczenia.


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » śr paź 26, 2005 18:46

Mk2 91 rok :D

Wymiana pompy (po zatarciu), kolor korka niby czerwony, ale wymienialem takze zbiorniczek (byl pekniety) i nie pamietam czy korek byl razem z nowym zbiorniczkiem czy przekladalem ze starego...

Nowa "uzywana" pompa nie wiadomo na jakim plynie chodzila. Zalalem wiec caly uklad plynem hydraulicznym Febi (biale opakowanie z zielonymi napisami). Kolor plynu: zlotawy wchodzacy w zielen ;)

Po zalaniu ani pompa, ani maglowanica sie nie rozstrzelnily - dzialalo wszystko OK



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » śr paź 26, 2005 19:36

Był czerwony ,zalałem czerwonym ale odnoszę wrażenie że ten który wlałem był gęstrzy.
Narazie ok. ok30tys.



Awatar użytkownika
cichy-m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 07:44
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

Post autor: cichy-m » śr paź 26, 2005 20:16

Mk II G60 '91
mam nieoryginalny zbiorniczek (oryginal pekl u podstawy) jakis zielonkawy plyn - kolo 20tys km narazie bez zarzutu



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » śr paź 26, 2005 22:04

SToRM pisze:Mk2 91 rok :D

Wymiana pompy (po zatarciu), kolor korka niby czerwony, ale wymienialem takze zbiorniczek (byl pekniety) i nie pamietam czy korek byl razem z nowym zbiorniczkiem czy przekladalem ze starego...

Nowa "uzywana" pompa nie wiadomo na jakim plynie chodzila. Zalalem wiec caly uklad plynem hydraulicznym Febi (biale opakowanie z zielonymi napisami). Kolor plynu: zlotawy wchodzacy w zielen ;)

Po zalaniu ani pompa, ani maglowanica sie nie rozstrzelnily - dzialalo wszystko OK
hmm lałes to co na AC polecaja? zielony Febi tak?
czyli odpowiednika ATFa...


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » śr paź 26, 2005 23:39

MaLiBU pisze:hmm lałes to co na AC polecaja?
Tzn wtedy jak to zalewalem to nikt tego nie polecal :D Ale ogolnie to wlasnie o to chodzi

MaLiBU pisze:zielony Febi tak?
Biale opakowanie z zielonymi napisami - jest jeszcze zielone opakowanie z czerwonymi napisami - to qmpel zalal po regeneracji przekladni i tez ladnie banglalo



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » czw paź 27, 2005 00:19

hehe, czyli zalal pewnie Febi zolty czyli odpowiednik zielonego G 002 000...

qna moze jednak poczekam znam kogos kto ma taki sam dylemat jak ja i bedzie eksperymentowal wkrotce....

zreszta ch...j, na zbiorniczku napisane ATF wiec taki zaleje, najwyzej pozniej bede dochodzil dlaczego cos wywalilo... chyba tak zrobie jak juz


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » czw paź 27, 2005 14:25

Ja miałem w swoim koloru słomkowego a dolewałem DEXTRON III koloru czerwonego i hula jak trzeba. VW podaje ze plyn ma byc zgodny z ichnią normą G0200 czy jakos tak, albo DEXTRON II a kolor nie ma teraz znaczenia bo w mysl przepisów oleje do maglownicy i do automatycznych skrzyń biegów (są te same) mają miec kolor czerwony. Pozatym dlaczego wymieniałes olej w maglowincy?? przeciez tego sie nie wymienia tylko uzupełnia stan co 60kkm (przynajmniej w MkIII) a jak masz nową maglownice to zalej czymkolwiek najlepiej DEXTRON III!



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw paź 27, 2005 18:17

mk2 1.8 90r, czerwony korek dolalem DEXRON II taki sam jak do automatycznych skrzyn. 15 tys i zero problemow. Korek jest czewony.



tomtat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 17:53
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tomtat » pt paź 28, 2005 13:18

Ja miałem zielony(chyba oryginał), zmieniłem na Mobila ATF 220 (czerwony) narazie chula i nic sie nie dzieje. Maglownice tez opróżniłem kręcąc kierownicą na zgaszonym silniku. Korek jest czerwony, ale nie wiem co pisze na zbiorniczku. Mam Mk2 90r. 1.8 16v



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob paź 29, 2005 11:49

a ja dolalem hipolu :) i smiga bez zarzutu, to jest do automatycznych przekladni czerwony i nie ma najmniejszego problemu


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

jad1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn gru 05, 2005 20:44
Lokalizacja: k-koźle

Post autor: jad1 » pt gru 09, 2005 19:22

już się pogubiłem. mogę dolać oryginalny (zielony)-w salonie skody 60zł
albo febi (30zł w focie). ale to jest strasznie zagmatwane,bo na ich opakowaniach nie znalazłem znajomych oznaczen. czyli g002000 ani atf. tylko 6161 albo 6162.w sklepach mówią,ze do zielonego tylko febi zielony( twierdzą, że to oryginalny płyn vw). na forum do zielonego tylko febi zółty. a teraz jeszcze kolega pisze,że ten w zielonym opakowaniu jest żółty. czy powie mi ktoś z pełną odpowiedzialnością, które febi mogę wlać. żółty czy zielony,w opakowaniu zielonym ,żółtym czy może seledynowym z oznaczeniem 6161 czy 6162. wiem, że temat był już wielokrotnie maglowany ale co zawodnik to inna teoria. a może najlepiej będzie dać 47zł na allegro za g002000?



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob gru 10, 2005 02:14

zoltego to chyba nie bylo

tylko zielony i czerwony

zalezy jak kto spostrzega kolory dla jednego zielony moze byc zoltym dla innego zielony to zielony



jad1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn gru 05, 2005 20:44
Lokalizacja: k-koźle

Post autor: jad1 » sob gru 10, 2005 16:22

na 100% jest febi w żółtym opakowaniu-symbol 6161.jaki kolor ma sam płyn- nie wiem. źle przeczytałem post STORMa. napisał złotawo zielony a nie ,jak mi się wydawało, żółtawo. nie zmienia to faktu,że dalej nie jestem do konca pewien ,którego mam dolać.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 236 gości