jest to golf 2 1.6 na Pierburgu 2EE oczywiście Twin power (instal. LPG). W aucie zagościło już twarde zawieszenie i obniżenie przodu i tyłu. Jako że auto ma dosyć proste hamulce w tej wersji, przód małe tarcze niewentylowane, a z tyłu bębenki... chciałbym, je zmienić na hamowniki od passata b3 2.0. rocznikowo podobnie bo golf z 90 a pasek z 92 albo 93.
teraz co do hamulcy w tym mk2 które obecnie posiadam to pozostawiają wiele do życzenia,
w passacie układ jest znacznie sprawniejszy - przód wentylowane 256/20mm a tył tarcza 226/10mm.
wcześniej jeździłem G2 GTI na 16 zaworach i były takie hamulce jak w pasku.
moje pytania zrodziły się dzisiejszego ranka:
- obstawiam że nie będą pasowały zaciski od paska do jarzm które mam w golfie ale czy napewno?
- jeśli tak to czy przełożenie przodu tzn zwrotnic kompletnych z załatwiło by sprawe?
- czy wpust (wieloklin, lub jakby to inaczej zwał...) półosi Z PASSATA jest taki sam jak z Golfa??
- czy podłączenie elastycznych przewodów od zacisków w miejscu gdzie łączy się z przewodem miedzianym będzie takie samo w obydwu autach?
a odnośnie tyłu:
-zakładam również że tarcze nie będą pasowały na czop od bębnów, a poza tym nie mam tam jarzma do zacisku...
- tak więc czy przełożenie również całego kompletu tzn odkręcenie czopu i jarzma od belki paska, będzi epasowało do g2 i czy to załatwi sprawę?
a teraz co najważniejsze, czy pompa hamulcowa będzie odpowiednia do nowych zacisków??
liczę na szybką odpowiedź, bo już kolejka ustawia się po hamulce z tego passata a ja mam prawo pierwokupu
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)