Montaz klimatyzacji
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Montaz klimatyzacji
Witam wszystkich,
Mam pewien problem z klimatyzacją. Posiadam VW GOLFA 3, 1.8 8v 90KM, rok 93. Zakupiłem na allegro "kompletną" klimatyzację od modelu 2.0 8v z 93r, jest prawie kompletna, ponieważ mechanik, który mi ją zakłada, mówi, że brakuje paru części, tzn podwójnego wiatraka z obudową do przodu, wiązki kabli elektrycznych i jakiegoś przełącznika, które reguluje po naciśnięciu guzika zamknięciem i otwarciem obiegu. Proszę, jeśli to możliwe (nie znalazłem tego nigdzie na forum), co dokładnie jest mi potrzebne do założenia klimy. Posiadam na dzień dzisiejszy przewodu, chłodnicę, sprężarkę, cały termowentylator z obudową, agregat czy coś takiego. Co jeszcze będzie mi potrzebne, chciałbym nadmienić, że jest to klima manualna nie panel climatronica. Proszę o pomoc, ponieważ autko stoi mi już ponad tydzień a ja nie wiem co jeszcze brakuje. I jeszcze jedno - czy podejdzie wiązka i wentylatory do chłodnicy i klimy od wersji angielskiej!! Bo mam okazję kupić coś takiego.
Dziękuje z góry i pozdrawiam
Mam pewien problem z klimatyzacją. Posiadam VW GOLFA 3, 1.8 8v 90KM, rok 93. Zakupiłem na allegro "kompletną" klimatyzację od modelu 2.0 8v z 93r, jest prawie kompletna, ponieważ mechanik, który mi ją zakłada, mówi, że brakuje paru części, tzn podwójnego wiatraka z obudową do przodu, wiązki kabli elektrycznych i jakiegoś przełącznika, które reguluje po naciśnięciu guzika zamknięciem i otwarciem obiegu. Proszę, jeśli to możliwe (nie znalazłem tego nigdzie na forum), co dokładnie jest mi potrzebne do założenia klimy. Posiadam na dzień dzisiejszy przewodu, chłodnicę, sprężarkę, cały termowentylator z obudową, agregat czy coś takiego. Co jeszcze będzie mi potrzebne, chciałbym nadmienić, że jest to klima manualna nie panel climatronica. Proszę o pomoc, ponieważ autko stoi mi już ponad tydzień a ja nie wiem co jeszcze brakuje. I jeszcze jedno - czy podejdzie wiązka i wentylatory do chłodnicy i klimy od wersji angielskiej!! Bo mam okazję kupić coś takiego.
Dziękuje z góry i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz cze 03, 2007 17:18 przez benyb, łącznie zmieniany 1 raz.
słabo szukałeś - tu masz z fotkami http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... i+monta%BF
[ Dodano: Nie Cze 03, 2007 5:07 pm ]
[ Dodano: Nie Cze 03, 2007 5:07 pm ]
wg mnie podejdzie - jak nbędą za krótkie to przeciez można przedłużyćbenyb pisze:I jeszcze jedno - czy podejdzie wiązka i wentylatory do chłodnicy i klimy od wersji angielskiej!!
Dziękuje bardzo !!!
pozdr
[ Dodano: 03 Cze 2007 17:49 ]
Mam jeszcze jedno pytanie czy w angliku była montowana taka sama klima i czy częsci podejdą od anglika
[ Dodano: 03 Cze 2007 18:58 ]
Jeszcze jedno pytanie. Czy części typu elektryka, przekaźniki, kable sterowania, zbiornik i wężyki podejdą od 1.9 Tdi , rok 97 (anglik) do 1.8 8v benzyna
pozdr
[ Dodano: 03 Cze 2007 17:49 ]
Mam jeszcze jedno pytanie czy w angliku była montowana taka sama klima i czy częsci podejdą od anglika
[ Dodano: 03 Cze 2007 18:58 ]
Jeszcze jedno pytanie. Czy części typu elektryka, przekaźniki, kable sterowania, zbiornik i wężyki podejdą od 1.9 Tdi , rok 97 (anglik) do 1.8 8v benzyna
Elementy podcisnienia służace sterowaniu klapy obiegu powietrza wyglądaja mniej więcej jak na poniższej fotce (jest to od psssata B3 , ale pewnie w golfi jest takie samo)
a tu fotka elektrozaworu od powyższego układu
Zawór mam na sprzedaż - 20zł z wysyłką.
a tu fotka elektrozaworu od powyższego układu
Zawór mam na sprzedaż - 20zł z wysyłką.
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
Trochę odgrzebię "trupa" . Koledzy, powiedzcie mi, czy z innego auta podejdą zawór i zbiornik podciśnienia? Zbiornik, jak zbiornik, bo tu raczej dużej różnicy nie będzie, bardziej chodzi mi o ten zawór.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124618]VW Golf III 1.9TD by boro50, teraz już TDI :D[/url] - Zapraszam!
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
Ja Ci uda sie toto popodłączać to może być i z kombajnu do buraków - w końcu zawór to zawór - otwiera lub zamyka po podaniu napiecia, a zbiotnik "akumuluje" podcisnienie i ew. wyrównuje pulsacje czy niewielkie wahania jego wartości.
Tylko zauważ że zawór ma (o ile dobrze pamietam) dwa wejścia na weżyki i jedno "odpowietrzające" - po odłączenia podcisnienia od strony żródła - pozwala na zassanie powietrza w odłączoną część układu.
Tylko zauważ że zawór ma (o ile dobrze pamietam) dwa wejścia na weżyki i jedno "odpowietrzające" - po odłączenia podcisnienia od strony żródła - pozwala na zassanie powietrza w odłączoną część układu.
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 12:01 przez Amanda, łącznie zmieniany 2 razy.
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
Czyli takie coś teoretycznie powinno podejść? Z podłączeniem nie będzie problemu. Nawet wtyka taka sama. O ja gupi... myślałem, że ma mieć jakieś określone parametry, ale on przecież sterowany prądem i faktycznie otwiera po wzbudzeniu solenoidu chyba jeszcze jedna kawa potrzebna
Co do odpowietrzenia... to przecież podciśnienie i po ściągnięciu węża i tak zassie powietrze. Chyba ten trzeci króciec nie jest taki bardzo potrzebny?
Co do odpowietrzenia... to przecież podciśnienie i po ściągnięciu węża i tak zassie powietrze. Chyba ten trzeci króciec nie jest taki bardzo potrzebny?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124618]VW Golf III 1.9TD by boro50, teraz już TDI :D[/url] - Zapraszam!
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
Pościągnięciu węża tak, ale w czasie normalnej eksploatacji raczej nie będziesz latał i sciągał węża (rozumiem że toto ma chodzić w klimie).boro50 pisze:Co do odpowietrzenia... to przecież podciśnienie i po ściągnięciu węża i tak zassie powietrze. Chyba ten trzeci króciec nie jest taki bardzo potrzebny?
Po załączeniu zaworu po wpływem podcisnienia siłownik w nagrzewnicy zamknie (czy otworzy, juz nie pamiętam) obieg wewnętrzy. Gdy wyłączysz zawór to do siłownika zostanie odciety dopływ podcisnienia, ale nie będzie dopływu powietrza by powrócil on do pozycji otwarty i będzie "trzymac" aż poprzez nieszczelności układu spadnie podcisnienie
Więc.....
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
I znowu go odgrzebię . Koledzy, wiecie może gdzie ten zaworek ze zdjęcia Amandy się znajduje? Chodzi mi o passata b3/b4 i golfa. Znalazłem facia, który ma zbiornik i najprawdopodobniej zawór, tylko nie wie, gdzie go szukać . U mnie w Ol-nie też mam jednego, tylko gdzie szukać tego zaworu? W którym miejscu (sciana grodziowa, gdzieś na silniku, pod jakimś zbiornikiem...)? Bardzo proszę o pomoc.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124618]VW Golf III 1.9TD by boro50, teraz już TDI :D[/url] - Zapraszam!
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
[url=http://www.instalacjecaraudio.pl/sound_off/25_volkswagen_golf_1993.html][img]http://www.instalacjecaraudio.pl/signature.php?id=25[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 279 gości