wkaźnik pokazuje dobrą temp. mimo to dioda miga

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

wkaźnik pokazuje dobrą temp. mimo to dioda miga

Post autor: patryk2340 » sob lip 05, 2008 21:04

Witam forumowiczów. Mój problem polega na tym, że dość często zdarza się, że dioda sygnalizująca zbyt wysoką temperaturę miga bez powodu. Czasem potrafi migać od chwili odpalenia silnika (zimnego) aż do jego zgaszenia. Czasem zapala się, gdy wskazówka jest w połowie skali, a czasem gdy wskazówka zawędruje na 3/4 skali nawet się nie zapali. Co może być nie tak? Zawsze myślałem, że wskaźnik i dioda od temp biorą sygnał z jednego czujnika... Dodam jeszcze, że stan płynu jest ok. pozdro


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » sob lip 05, 2008 21:58

A próbowałeś podmienić licznik? Sprawdź czy na innym problem też się pojawia. Sądzę że tak nie będzie, innego rozwiązania nie znajduje.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 05, 2008 22:16

nie masz tam czujnika poziomu płynu w zbiorniczku? Może to jego wina?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: patryk2340 » sob lip 05, 2008 22:47

Paweł Marek, no właśnie czujnika nie mam. Dziwny problem. Może to rzeczywiście wina zegarów...


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

skowron69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw maja 17, 2007 14:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: skowron69 » sob lip 05, 2008 22:53

patryk2340 pisze:Paweł Marek, no właśnie czujnika nie mam. Dziwny problem. Może to rzeczywiście wina zegarów...
Ten typ tak ma,mryga kiedy jej sie chce,najlepiej całkowicie odłączyć albo sie przyzwyczaić.



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » sob lip 05, 2008 23:06

Sprawdź na innych zegarach. Problem powinien zniknąć.



skowron69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw maja 17, 2007 14:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: skowron69 » sob lip 05, 2008 23:50

lukasfenix pisze:Sprawdź na innych zegarach. Problem powinien zniknąć.
:kac: jaki jest sens podmieniania zegarów na mryganie nic nie znaczącej kontrolki?Przecież ona jest do niczego nie potrzebna!
Kup sobie zegary podmień i ... za pół roku bedzie mrygała w tych drugich. :bajer:



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » ndz lip 06, 2008 00:22

skowron69 pisze::kac: jaki jest sens podmieniania zegarów na mryganie nic nie znaczącej kontrolki?Przecież ona jest do niczego nie potrzebna!
Kup sobie zegary podmień i ... za pół roku bedzie mrygała w tych drugich. :bajer:
Skoro nie jest do niczego podpięta to walnięte są zegary. Jakie jest prawdopodobieństwo że za pół roku będzie to samo? Dlaczego w innych golfach to nie jest reguła?? Nic się nie psuje na zawołanie, w tym konkretnym liczniku wystąpiła taka usterka i koniec, a nie gadanie że to się będzie powtarzać po każdej podmianie w nieskończoność. Przerobił ktokolwiek taki schemat? Nikt.



Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: patryk2340 » ndz lip 06, 2008 11:48

Dobra panowie, przynajmniej teraz już wiem że to nic groźnego. Nie przeszkadza mi, że dioda sobie trochę pomiga, myślałem jednak że coś jest nie tak z jakimś czujnikiem czy coś... Więc już się nie martwię :helm: Dzięki koledzy


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » ndz lip 06, 2008 17:06

o ile pamietam to dioda mryga jak jest odlaczona od czujnika, zobacz na kablu czy jest z nim wszystko ok i czy jest podpiety



Awatar użytkownika
axel1989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr maja 07, 2008 18:01
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Post autor: axel1989 » ndz lip 06, 2008 22:10

a ja ta diodę w liczniku miałem zmostkowaną z dioda od oleju. wiec jak coś to mrygały razem (pomysł poprzedniego właściciela) a co do tego, to skoro samochód nie jest wyposażony w czujnik w zbiorniczku wyrównawczym, to jaki jest sens pakować tam ta diodę do licznika ... ???

a co jesli we wtyczke zamiast czujnik wpiać jakis opornik...???
Ostatnio zmieniony pn lip 07, 2008 00:52 przez axel1989, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości