Co to za rurka (wężyk)?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamilkce83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
Lokalizacja: Katowice

Co to za rurka (wężyk)?

Post autor: kamilkce83 » sob lip 05, 2008 21:49

Witam. W moim golfie jest odłączona zielona rurka widoczna na zdjęciu. Od czego ona jest i gdzie powinna być umiejscowiona? Obrazek
Ostatnio zmieniony sob lip 05, 2008 22:00 przez kamilkce83, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » sob lip 05, 2008 21:51

Kolego, brak foto...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lip 05, 2008 21:52

kamilkce83 jakbyś jeszcze dołączył to zdjęcie to już całkiem byłoby fajnie :bajer:


Obrazek

kamilkce83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kamilkce83 » sob lip 05, 2008 21:56

Sztomel pisze:kamilkce83 jakbyś jeszcze dołączył to zdjęcie to już całkiem byłoby fajnie :bajer:
No właśnie mam z tym problem mały. Nie wiem czemu. Rurka jest cienka plastikowa i znajduje się w okolicach podszybia koło węża od podciśnienia.



kamilkce83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kamilkce83 » sob lip 05, 2008 22:01

Juz dodałem foto. Miałem je w złym formacie (bmp).



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lip 05, 2008 22:04

jest ona lużna nie podłączona ??



kamilkce83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kamilkce83 » sob lip 05, 2008 22:04

dziejo pisze:jest ona lużna nie podłączona ??
Tak. Dodam ze wąż od podciśnienia koło niej mam przezarty i w jednej z końcówek jest wkecona śruba, aby zaslepic.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lip 05, 2008 22:15

z pewnoscia idzie ten węzyk od kolektora ssącego
a czy zauwazyłes jakies objawy typu spadek obrotów ?? mocy?? falowanie obrotów biegu jałowego ??



kamilkce83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kamilkce83 » sob lip 05, 2008 22:18

dziejo pisze:z pewnoscia idzie ten węzyk od kolektora ssącego
a czy zauwazyłes jakies objawy typu spadek obrotów ?? mocy?? falowanie obrotów biegu jałowego ??
Nie. Silnik dobrze pracuje równo, nie szrapie nim. W ogóle jak zakupiłem samochód to już tak było, ale ostatnio jak wymieniał mi mechanik wąż od układu chłodzenia (kuna mi go przezarła) to zwrócił mi na to uwagę. chciałbym się dowiedzieć gdzie go umieścić, zeby czasem ów mechanik mi nie nawymyslał i obciążył potem nie wiadomo jakimi kosztami. Węzyk wygląda tak jakby wypadł z jakiegoś otowru, gdyż na końcu posiada taki jakby pierścień uniemożliwiający zbyt głębokie go umieszczenie.
Ostatnio zmieniony sob lip 05, 2008 22:20 przez kamilkce83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob lip 05, 2008 22:23

wypadł on z dołu czy z góry ??



kamilkce83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kamilkce83 » sob lip 05, 2008 22:26

dziejo pisze:wypadł on z dołu czy z góry ??
Z dołu. Tzn powiem tak jak to widać na foto. Odłączona jest ta część niżej, ta od strony podszybia (tam gdzieś wąz wchodzi) jest zamocowana. Ta co jest na foto bliżej silnika jest odłączona.
Ostatnio zmieniony sob lip 05, 2008 22:27 przez kamilkce83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lip 05, 2008 23:01

kamilkce83 sprawdź czy działa Ci zamykanie i otwieranie wewnętrznego obiegu powietrza.


Obrazek

kamilkce83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: śr gru 19, 2007 01:00
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kamilkce83 » sob lip 05, 2008 23:02

Na tym zdjęciu widać, że gdzieś ta rurka wchodzi ale dokładnie nie wiadomo gdzie. Jeżeli ktoś ma golfa 1.8 i mógłby sprawdzić, gzie ten wężyk wchodzi byłbym bardzo wdzięczny. Obrazek

[ Dodano: 05 Lip 2008 23:05 ]
Sztomel pisze:kamilkce83 sprawdź czy działa Ci zamykanie i otwieranie wewnętrznego obiegu powietrza.
Sprawdze. A dokładniej jak to sprawdzić tzn jaki jest tego efekt. Przycisk na konsoli od tego jest, jak go wcisnę to lapmka się zapala. Aha i nie wiem czy to też będzi edobrze działalo bo filtr przeciwpyłkowy (kabinowy) nie wiem kiedy był wymieniany. W ogóle to po allegro patrzałem teraz na zdjęcia komór silnika golfów 3 1.8 i wydaje mi się, ze nie kązdy ma wspomniany zielony wężyk.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lip 05, 2008 23:15

kamilkce83 pisze:A dokładniej jak to sprawdzić tzn jaki jest tego efekt
przy właczeniu obiegu wewnętrznego siłownik pneuamtycznie sterowany zamyka klapkę w dolocie swieżego powietrza i do kabiny nie dostaje się powietrze z zewnątrz,
jesli masz zawalony filtr przeciwpyłkowy kabiny to przy zmianie biegów dmuchawy nawiewu powietrza dmuchawa chodzi wolniej a gdy się wciśnie obieg zamknięty wtedy odczuć to od razu bo na każdym biegu dwuchawa chodzi szybciej.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 308 gości