Problem z zapalaniem - przekaźnik świec żarowych??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z zapalaniem - przekaźnik świec żarowych??
Witam
Mam Golfa IV 1998 1.9TDI AHF.
Problem polega na tym, że od pewnego czasu zazwyczaj na rozgrzanym silniku po wyłaczeniu samochodu i próbie ponownego włączania SAMOCHÓD NIE ZAPALA.
NIEZAPALANIU towarzyszy zawsze jeden zawsze powtarzający sie element - NIE ZAPALA SIĘ WOGÓLE kontrolka ŚWIEC ŻAROWYCH - a jeśli sie nie zapali to samochodu uruchomić w żaden sposób nie mogę.
Nie słychac też takiego charakterystycznego cyknięcia - chyba przekaźnika.
Co to może być?? Czy przekaźnik świec żarowych moze doprowadzić do tego, że samochód nie zapali?
Proszę o pomoc.
Mam Golfa IV 1998 1.9TDI AHF.
Problem polega na tym, że od pewnego czasu zazwyczaj na rozgrzanym silniku po wyłaczeniu samochodu i próbie ponownego włączania SAMOCHÓD NIE ZAPALA.
NIEZAPALANIU towarzyszy zawsze jeden zawsze powtarzający sie element - NIE ZAPALA SIĘ WOGÓLE kontrolka ŚWIEC ŻAROWYCH - a jeśli sie nie zapali to samochodu uruchomić w żaden sposób nie mogę.
Nie słychac też takiego charakterystycznego cyknięcia - chyba przekaźnika.
Co to może być?? Czy przekaźnik świec żarowych moze doprowadzić do tego, że samochód nie zapali?
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony pt sie 01, 2008 15:14 przez budzyn, łącznie zmieniany 1 raz.
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
odepnij czujnik temperatury (chyba płynu chłodniczego to jest) nie wiem dokladnie jak on sie nazywa ale ja go odpinałem i świese zawsze grzały , ten po prawej stronie silnika. Też miałem problemy z paleniem na ciepłym ale u mnie winny był akumulator...
PZDR
PZDR
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
odgrzewam temat - nadal jest tak samo. Po odpięciu czujnika cieczy chłodzącej nie można go zapalić.
Rozmawiałem ostatnio z kuplem i stwierdził, że może to byc czujnik położenia wału korbowego - bo przy zapalaniu na zimnym potrafi tak jakby kręcić i omykać - jakby poło przeskakiwało albo palił na 3 lub 2 cylindry
Ps. Zwykle zdarza się to po postoju na słońcu - gdy temperatura jest powyżej 30 st. na dworzu
[ Dodano: Pią Sie 01, 2008 15:17 ]
Wiem, że takie objawy towarzyszą przekaźnikowi świec żarowych - ale czy przez przekaźnik samochód może zgasnąć podczas jazdy?? - i wtedy nie moge ponownie zapalić - bo nie zapala się nawet na chwilę spiralka od świec żarowych.
Proszę o pomoc.
Rozmawiałem ostatnio z kuplem i stwierdził, że może to byc czujnik położenia wału korbowego - bo przy zapalaniu na zimnym potrafi tak jakby kręcić i omykać - jakby poło przeskakiwało albo palił na 3 lub 2 cylindry
Ps. Zwykle zdarza się to po postoju na słońcu - gdy temperatura jest powyżej 30 st. na dworzu
[ Dodano: Pią Sie 01, 2008 15:17 ]
Wiem, że takie objawy towarzyszą przekaźnikowi świec żarowych - ale czy przez przekaźnik samochód może zgasnąć podczas jazdy?? - i wtedy nie moge ponownie zapalić - bo nie zapala się nawet na chwilę spiralka od świec żarowych.
Proszę o pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 414 gości