TPS do regulacji ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » sob kwie 26, 2008 23:10

witam
moze mi ktos wytlumaczyc o co chodzi z napieciami bo pomierzylem TPS
nie wiem dokladnie czy zrobilem tak jak powinno sie zrobic w kazdym badz razie silniczek cos sie ruszyl jak zdjalem wtyczke (po podlaczeniu do niego napiecia nic sie nie dzialo)
i miedzy pinami 1 i 2 na przepustnicy zamknietej jest 1v na otwartej 4,8v
miedzy pinami 1 i 4 0,02v na zamknietej i 4,50v

po podlaczeniu wtyczki siliczek znow sie ruszyl wiec zmierzylem dla pewnosci drugi raz i wyszlo miedzy pinami 1 i 2 na zamknietej przepustnicy 1,53 v na otwartej 4,84
miedzy pinami 1 i 4 na zamknietej 0,02v i na otwartej 4,5 v

a problem jest taki ze auto nie chce a benzynie jezdzic to znaczy zapali da sie chwile pojechac poczym na wcisnietym gazie zaczyna przerywac i jak nie odpuszcze gazu do zdycha
czasem tez jest tak ze zapali pochodzi chwile i gasnie jakbym wyjal kluczyk ze stacyjki
Ostatnio zmieniony sob kwie 26, 2008 23:13 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: venomek » czw maja 01, 2008 17:52

Panowie i Panie.

Bardzo proszę o pomoc w adaptacji przepustnicy. Walczę już z tym od wtorku i nic.
Mam interfejs http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=11 i VAG-COM 409.1


Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.

adrian228
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 12:50
Lokalizacja: Mielec

Post autor: adrian228 » pt maja 09, 2008 14:46

Bardzo prosze o te skany adres : agrafkaxxx@poczta.fm WIELKIE DZIEKI



kropaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kropaz » ndz cze 08, 2008 17:04

zajac pisze: a problem jest taki ze auto nie chce a benzynie jezdzic to znaczy zapali da sie chwile pojechac poczym na wcisnietym gazie zaczyna przerywac i jak nie odpuszcze gazu do zdycha
czasem tez jest tak ze zapali pochodzi chwile i gasnie jakbym wyjal kluczyk ze stacyjki
Sprawdz cisnienie paliwa w ukladzie i czy obydwie pompy paliwa pracuja


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Uszok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw maja 03, 2007 16:19
Lokalizacja: Świerklany
Kontakt:

Post autor: Uszok » pt lip 04, 2008 21:12

Witam
Do kolegi homsky :pub: dzięki wielkie, od dwuch miesięcy walcze z obrotami (2k niezależnie czy zimny czy ciepły) ,sonda lambda ok, przewody ok, wymiana kabli zaplonowych, świec kopułki palca, wymieniony czujnik temperatury niebieski,silnik krokowy ok, regulacja dźwigni na silnik krokowy 0,5 mm. Dziś dostałem nowy zamiennik potencjometru położenia przepustnicy, założony, skalibrowany wg Twojej instrukcji i nic dalej 2k obrotów... przypomniałem sobie że zmieniłem położenie aparatu zapłonowego jakiś rok temu ponieważ już w tedy coś było nie tak. Silnik chodził niezbyt równo ale palił koło 6-7 na 100 a analiza spalin była w normie więc tak jeździłem aż znowu coś go ugryzło i obroty poszybowały w góre. Przy rozgrzanym silniku aparat zapłonowy ustawiłem na 1k obrotów i jest ok. Nadmienie jeszcze że kiedy zrobiłem to wcześniej auto nie miało ducha. teraz jest dynamiczne i chodzi równo. Zmierze jeszcze spalanie...

Dzięki wielkie i Pozdrawiam Wszystkich :okej:



Dami24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn lip 03, 2006 15:23
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Dami24 » śr lip 09, 2008 01:06

Proszę kolegów o materiały damfuc@wp.pl pora na mnie żebym poustawiał te obroty



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr lip 09, 2008 09:47

Uszok pisze:Przy rozgrzanym silniku aparat zapłonowy ustawiłem na 1k obrotów i jest ok.
Uszok, chopie weź ustaw ten zapłon na lampe a nie na słuch , możesz z deczko wyprzecić zapłon w stosunku do fabrycznych 6-ciu stopni , ustaw w przedziale 6-8 stopni
Dami24 pisze:Proszę kolegów o materiały
... sie robi....
Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 09:48 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

gailbraith

Post autor: gailbraith » śr lip 09, 2008 09:59

homsky, materiały do Mono-Boch-a wysyłasz? Tak jak w jednym innym temacie? 8MB ważą?

Jak tak to znów zareklamuje swój link- http://www.sendspace.pl/file/EDj6oKyK/

Pobierać ludzie i dajcie koledze homsky trochę wytchnienia :bajer:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr lip 09, 2008 10:05

gailbraith pisze:Pobierać ludzie i dajcie koledze homsky trochę wytchnienia
Dzieki...... :pub:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

moniabvb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 13:40
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: moniabvb » śr lip 09, 2008 15:47

homsky, witam mam równiez taki problem z falującymi obrotami czy masz jakiś schemat czy coś żeby troche mi to ułatwić bo ogólnie nie mam pojęcia o co chodzi :) z góry dziekuje za odpowiedź pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr lip 09, 2008 20:08

moniabvb, kliknij w link jaki podał wyżej gailbraith, pobierz i rozpakuj plik .rar


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

bagy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob lis 24, 2007 13:20
Lokalizacja: Chełm

za wysokie obroty

Post autor: bagy » pt sie 08, 2008 21:21

Witam mam nadzieję,że jeszcze ktoś to przeczyta i poradzi!
mam silnik pb i lpg 1,8 ADZ i następujący problem: gdy odpalam zimny silnik po nocy to mało nie zgaśnie ale jak się rozgrzeje to ma 1400 1600 obrotów. takie same objawy są niezależnie od paliwa na którym pracuje silnik wymieniłem silnik krokowy (6 pinów) ale to nic nie pomogło. zużycie LPG 12,2l/100km.
silnik krokowy w ogóle nie reaguje na ruchy przepustnicą przy włączonym zapłonie.
Co robić czy może być uszkodzony czujnik temperatury silnika?
Zaobserwowałem,że po rozłączeniu kostki czujnika płynu chłodniczego silnik pracował dalej na wyższych obrotach i nie było żadnej reakcji na założenie jej na swoje miejsce.
czy można zamiast czujnika podłączyć do złączy 1 i 3 opornik imitujący określoną temperaturę?



Paffcio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Paffcio » śr wrz 24, 2008 19:18

Witam! Dziś ustawiałem u siebie TPS, zmierzyłem początkowo miałem na zapłonie na zamknietej przepustnicy na pinie 1 i 2 1,08V, ustawiłem na 0,23V, sprawdziłem sciezki tak jak w opisie, wzrasta napiecie rownomiernie, sprawdziłem tez 2 sciezke i napiecie wzrasta ale nie tak jak na pierwszej sciezce do 4,49V tylko do okolo 4,0V o czym to swiadczy ?

Dodam ze po ustawieniu i zresetowaniu kompa podłączylem aku i pojechałem sie przejechac, auto ma wyzsze obroty na zimnym silniku, obroty wolniej spadaja... czy tak ma byc ? wszystko dobrze zrobilem po resecie ?


VW :)

Awatar użytkownika
kkarols16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 14:20
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kkarols16 » śr wrz 24, 2008 22:27

U mnie właśnie sprawdzałem i też był 1v ale nie wiem czy się zamknęła do końca bo nie sprawdzałem, zastanawiam sie czy wogule ją próbować ustawiać zeby pózniej gorzej nie było :( może u Ciebie też nie była do końca zamknięta, zresztą nie wiem niech sie wypowiedzą znający :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 369 gości