Jaki mam silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

skay
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Jaki mam silnik

Post autor: skay » pt lip 04, 2008 16:26

Prosze o pomoc w udzieleniu mi wyjasnienia jaki to jest silnik czy jednopunktowy czy wielo i ile konny
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=or2m82&s=3



cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » pt lip 04, 2008 16:42

Pewnie benzynowy :helm: zobacz na naklejce w bagażniku z tyłu powinna być taka wlepa i tam masz opisane co to jest no chyba ze ktoś w nim zmieniał już silnik i wstawił inny typ no to naklejka nic już nie da. Ale myślę ze na pewno ktoś po wyglądzie stwierdzi co tam u ciebie siedzi w środku
Ostatnio zmieniony pt lip 04, 2008 16:45 przez cezarek, łącznie zmieniany 1 raz.


(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )

Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » pt lip 04, 2008 16:44

napewno to jest na wielopunktowym wtrysku kolego ale jakbyś podał dane tzn spisane z dowodu rej czyli ile ma kw i jaka pojemność to mógłym Ci pomoc

[ Dodano: 04 Lip 2008 16:46 ]
podejrzewam ze to 2.0 8v chociaż mogę się mylić


the mechanic

memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » pt lip 04, 2008 19:17

kolego to jest napewno na wielo punkcie 1.6 lub 18 2.0 to raczej to nie jest bo one juz miały aluminiowy dekiel zaworowy. :helm:



wojewoda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 20:46
Lokalizacja: Krosno

Post autor: wojewoda » pt lip 04, 2008 19:25

Dwulitrowka 115KM,na taki mi przynajmniej wyglada.



kemizo67
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pt lip 28, 2006 22:15
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: kemizo67 » pt lip 04, 2008 19:27

w.g mnie 1,8 ADZ


pozdrawiam

Awatar użytkownika
paulo22
Black Devil.
Black Devil.
Posty: 237
Rejestracja: sob sty 05, 2008 12:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: paulo22 » pt lip 04, 2008 23:32

skay, to jest mk2 czy mk3?wyglada to na jakis 1.8.moze i ADZ.2.0 to napewno to nie jest.na bloku silnika masz wybite numery i typ silnika(pierwsze 3 litery,badz dwie w przypadku mk2...)pozdro


[b]Mój Czarnuch:[/b]SPRZEDANY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=163570

mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » sob lip 05, 2008 00:19

Ten silnik to jest 1.8 o kodzie ADD montowany w MK3 na 100%



skay
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: skay » sob lip 05, 2008 22:19

jest to w mk3 pojemnosc z papierów 1.8 ale jednopunktoy czy wielopunktowy wtrysk i po czy to poznac



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » ndz lip 06, 2008 06:28

np. po tym, że w mk3 były wyłącznie 1.8 jednopunktowe ;) jeden miał 75 koni, a drugi 90, ale różniły się tylko komputerem i wałkiem z tego co pamietam


Obrazek

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz lip 06, 2008 07:41

..:VoyteQ:.. pisze:np. po tym, że w mk3 były wyłącznie 1.8 jednopunktowe
NIEPRAWDA
mmarek, już napisał przecież, to jest 1.8 [ADD] produkowany od '94 na rynki Meksyku i Brazylii ,90KM
skay, sprawdź na wklejce w bagażniku to się potwierdzi



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » ndz lip 06, 2008 14:19

Matador pisze:NIEPRAWDA
mmarek, już napisał przecież, to jest 1.8 [ADD] produkowany od '94 na rynki Meksyku i Brazylii ,90KM
na spisie silników na vwgolf.pl jest puste pole w miejscu liczby wtrysków dla ADD - zawsze było mowione ze 1.8 ma 75 albo 90 i jest na 1 wtryskiwaczu - przepraszam za zamieszanie :pub:


Obrazek

skay
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: skay » wt lip 08, 2008 14:09

Naklejki nie znalazlem w bagazniku znalazlem natomias wybite na silniku numer ADD ... czyli jest to wielowtrys szkoda drogo bedzie mnie kosztowalo zagazowanie bo z tego co sie dowiedzialem mus byc sekwencja
Ale czy jest to przynajmniej lepszy silni niz jednopnktowy? ?
Ostatnio zmieniony wt lip 08, 2008 19:44 przez skay, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » wt lip 08, 2008 19:57

ADD - http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info?id=113 - to samo
skay pisze:Ale czy jest to przynajmniej lepszy silni niz jednopnktowy? ?
bardziej elastyczniejszy na nizszych obrotach, pozwala rzadziej redukowac np przy podjazdach pod niewielkie wzniesienia itp. Jesli chodzi o LPG to sekwencja zawsze jest najmniejszym "złem" dla silnika (czyt. najkorzystniejszym rozwiązaniem) w wielopunkcie - chociaż zaraz może ktoś na mnie za to grzmotnąć z działu LPG :goof:

Poprawcie mnie koledzy bo pierwszy raz mam styczność z ADD. oppel-wobber.de pisze że nie ma ani kata ani lambdy w przy tym silniku.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 332 gości