czujnik IAT
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 01:05
- Lokalizacja: łódz
- Kontakt:
podepnę się do tematu żeby nowego nie zakładać. szukałem przyczyny duzego spalania, i podpiołem sie pod ten czujnik na zimnym silniku mialem 1268ohm potem rozgrzalem silnik tak az wentylator sie załączył i wylaczylem silnik i sprawdzam itez mial 1268. ale zanim zabiorę sie za wymiane to czy takie zagrzanie silnika spowodowalo wzrost temp na dolocie zeby czujnik zacząl reagować?rozumiem czujnik cieczy to wiadomo ze plyn sie zagrzał ale nie wiem czy powietrze tez sie zagrzeje przy dolocie.
>>>>>White GL by Stary<<<<
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no własnie tez podejrzewam ze cieplej mu bylo wiec rezystancja zmienic sie musiala choc troche a tu nic.generalnie wolalem zapytac niz od razu leciec do sklepu , aha ma ktos moze etke i mogłby zerknac na numer tego czujnika dla silnika 1.8 AAM
>>>>>White GL by Stary<<<<
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Obawiam się że nie kupisz, nie występuje solo jako część zamienna. Masz kilka wyjść.
1. Kupujesz na szrocie górę wtrysku - to nie są drogie rzeczy, cały wrtysk za stóweczkę można dostać
2. Diełajesz pa ruski Fotki starczą nie musisz nic tłumaczyć
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=48283
lub
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=24792
[ Dodano: Czw Lip 09, 2009 9:52 pm ]
W tych poradach użyto czujnika do cieczy, parametry te same
1. Kupujesz na szrocie górę wtrysku - to nie są drogie rzeczy, cały wrtysk za stóweczkę można dostać
2. Diełajesz pa ruski Fotki starczą nie musisz nic tłumaczyć
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=48283
lub
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=24792
[ Dodano: Czw Lip 09, 2009 9:52 pm ]
W tych poradach użyto czujnika do cieczy, parametry te same
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
tak przegladam te stronki i wychodzi na to ze chyba pod zła wtyczke sie podpinalem bo bylem przekonany ze IAT to jest ten po prawej stronie monowtrysku a tu ze zdjec wychodzi ze to wtyczka ta z przodu.
>>>>>White GL by Stary<<<<
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
dzieki za pomoc w sumie moglem temat swoj zrobic to bys punkta dostał Czyli tak z lewej jest wtyczka od krokowca z przodu wtryskiwacz razem z IATem a z prawej od tpsu?
>>>>>White GL by Stary<<<<
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
dzis sprawdziłem juz ten własciwy czujnik i ku mojemu zaskoczeniu nie pokazuje ani malo ani duzo tylko caly czas 1 tak jakby wogole styku nie było. bo jedynkę mam tez jak do niczego nie podłaczam.
>>>>>White GL by Stary<<<<
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 383 gości