Silnik MV i aparat zapłonowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Silnik MV i aparat zapłonowy

Post autor: Jessy » wt lip 01, 2008 19:44

Siema. Mam taki problem, składam silnik MV 2.0 Pierburg 2E i nie moge dojsc do skłądu z podcisnieniem w aparacie zapłonowym, gdysz w nim są dwa wejscie na weżyki,i niewiem zbytnoi któy do którego :chytry: A i gdzie podłączyc rurki od ssania, do którego weża??



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt lip 01, 2008 20:14

A możesz zapodać fotkę tego aparatu ?


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » wt lip 01, 2008 22:34

Dopiero zrobie jutro i wieczorkiem zadam, wogóle mam problem z układem chłodzenia, gdyż tam jest wiecej przewodów niż w zwykłym aucie, jest to transporter T3 89r.


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 01, 2008 23:36

porób fotki i pisz dokładniej o co chodzi. MV jest na wtrysku, inne są też 2,1 l na gaźnikach i jeden z typów ma taki aparat z dwoma wyjściami, ale to nie jest Pierburg 2E, bo 2E to tylko pierwszy człon nazwy, były 2E3 albo 2E4 Jeden z weżyków ten z boku leci w przód gaźnika, drugi leci do poczwórnego rozgałęzienia które potem idą do klapki rozdzielającej powietrze ciepłe zimne, i też do gaźnika z boku Więc spisz dokładnie numery vw gaźnika to się może znajdzie w ETCE lub na stronie ruddies-berlin układy weżyków
Ostatnio zmieniony wt lip 01, 2008 23:42 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » śr lip 02, 2008 06:58

Powtarzam, skoro nikt nie zatrybił, Silnik jest na PIERBURGU 2E!!!! jeszcze potrafie widzieć niema trzeciego członu tylko 2E. Kod silnika Jest "MV" Wiczorem jak wróce z garażu żuce fotki. A i miałby ktoś schemacik przewodów zapłonowych z kopółki do swiecy??

[ Dodano: 02 Lip 2008 21:29 ]
Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 02 Lip 2008 23:27 ]
Czytałem w ksiąszce że ten silnik ma seryjnie montowany wtrysk, ale tu jest zastosowany gaznik, jutro sie zapytam byłego własciciela co on kombinował z nim.

[ Dodano: 04 Lip 2008 10:48 ]
Kurde;/, ndal nic nie znalazłem. <help>


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 308 gości