Mk3 tdi 1z odciecie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
Mk3 tdi 1z odciecie
nie mam jzu sily na to auto!!! cos szaleje, jak odpalam to czesto gasnie, zapali i zgasnie a jak przy odpalaniu dam gazu i troche go potrzymam na gazie to juz chodiz alelubi sobie jeszcez podczas jazdy zgasnac, wymienilem juz podkladke stacyjki bo myslalem ze moze to ona ale nic z tego. bylem na VAGu i tez nic nie wykazalo! co moze byc?? prosze o pomoc bo nie idzie tak jezdzic:(
Silnik gaśnie po oruchomieniu
witam. Odrazu zaznaczam że nie jestm mechanikiem a moja rada podparta jest literaturą opisujaca siniki Diesel. Opisane przez ciebie obiawy moga byc spowodowane:
zapowietrzonym układem paliwa
niedostateczny dopływ paliwa(zatkany filtr paliwa,zatkane odpowietrzenie zbiornika, zatkany lub zgnieciony przewód zasilajacy)
brudny filtr powietrza,
zablokowany układ wydechowy
no i chyba najgorsze - uszkodzone wtriskiwacze.
Przed podjeciem decyzji o naprawie wtriskiwaczy lub pompy paliwa sprawdzic czy cisnienie zasilanie w układzie paliwowym nie jest za małe.
proponuje zacząć od najprostszych rzeczy - awaria wcale nie musi byc w pompie paliwa czy wtryskiwaczach.
zapowietrzonym układem paliwa
niedostateczny dopływ paliwa(zatkany filtr paliwa,zatkane odpowietrzenie zbiornika, zatkany lub zgnieciony przewód zasilajacy)
brudny filtr powietrza,
zablokowany układ wydechowy
no i chyba najgorsze - uszkodzone wtriskiwacze.
Przed podjeciem decyzji o naprawie wtriskiwaczy lub pompy paliwa sprawdzic czy cisnienie zasilanie w układzie paliwowym nie jest za małe.
proponuje zacząć od najprostszych rzeczy - awaria wcale nie musi byc w pompie paliwa czy wtryskiwaczach.
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
to wsyztsko jest okstbenek pisze:witam. Odrazu zaznaczam że nie jestm mechanikiem a moja rada podparta jest literaturą opisujaca siniki Diesel. Opisane przez ciebie obiawy moga byc spowodowane:
zapowietrzonym układem paliwa
niedostateczny dopływ paliwa(zatkany filtr paliwa,zatkane odpowietrzenie zbiornika, zatkany lub zgnieciony przewód zasilajacy)
brudny filtr powietrza,
zablokowany układ wydechowy
no i chyba najgorsze - uszkodzone wtriskiwacze.
Przed podjeciem decyzji o naprawie wtriskiwaczy lub pompy paliwa sprawdzic czy cisnienie zasilanie w układzie paliwowym nie jest za małe.
proponuje zacząć od najprostszych rzeczy - awaria wcale nie musi byc w pompie paliwa czy wtryskiwaczach.
[ Dodano: Nie Paź 23, 2005 22:26 ]
ale fura dalej szaleje
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ale tu mowa o TDI..GRIsha pisze:Kopułka i palec - przynajmniej u mnie tak było, te same objawy
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
ogolnie mowiac stawiam na problemy z ukladem paliwowym. Oprocz odciecia sprawdz tez przewody wtryskowe czy nie nadszarpane / pekniete. Poruszaj plastikowym elementem przelewowym na filtrze paliwa. Zobacz czy w przewodach nie pojawi sie powietrze. Moze uszczelka w tym badziewiu poszla. Mialem podobne objawy. A w jakim stanie sa swiece?Bula88 pisze:ktos jeszcez cos proponuje>? bo wybieram sie do garazu
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Bula88 pisze:odceicie zaplonu jest ok! przewody od wtryskow sa ok! powietrze jest wprzewodach ale zawsze tak bylo! co jeszcze moze byc??
Sprawdz swiece.. wnioskuje ze przekaznik dziala.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
A VAGowales dynamicznie czy tylko tak na postoju? Bo przy takim naglym zgasnieciu jakis blad powinien wyskoczyc..Bula88 pisze:swiece dzialalaja tez,
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości