Silnik gaśnie, odcina zapłon

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gnat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 12:51
Lokalizacja: Łowicz
Kontakt:

Silnik gaśnie, odcina zapłon

Post autor: gnat » pn cze 30, 2008 10:22

Witam wszystkich forumowiczów i prosze o porade fachowców.Posiadam Golfa 3 2.0 gti i od poczatku zakupu istnieje taka usterka-autko potrafi zgasnac gdzie chce-na skrzyzowaniu w najwiekszym ruchu,albo w czasie skrecania,co jest wkurzajace i niebezpieczne.Najczesciej dzieje sie tak latem ,kiedy jest cieplej-zima rzadziej.Nieraz mozna jechac np:300km i nie zgasnie,a nieraz na odcinku 10km potrafi zgasnac kilka razy.wyglada to tak jakby ginal prad-(pala sie tylko kontrolki) i po wylaczeniu kluczykiem-po kilkunastu sekundach autko odpala jakby nigdy nic i tak do nastepnego razu.Nadmieniam,ze obroty i wszystko jest w jak najlepszym porzadku,odpala bez problemu-to dzieje sie tylko podczas jazdy.Sprawdzalem cewke i Halla wszystkimi sposobami podanymi na forum i wykazuje,ze jest Ok--przelutowalem tez i przemylem wazne przekazniki--sprawdzalem tez w nocy i nie wskazuje na jakiekolwiek przebicia i iskrzenie-nie wykazuje tez zadnych bledow na VAG'u-Halla wogule nie wykazuje,ani na wlaczonym,ani na wylaczonym silniku.Jaka moze byc przyczyna takiego zachowania?
z gory wielkie dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony pn cze 30, 2008 19:20 przez gnat, łącznie zmieniany 1 raz.



topsped
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr gru 19, 2007 21:04
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: topsped » pn cze 30, 2008 11:25

Sprawdź stacyjkę i połączenia przy niej. Były przypadki że tam coś nie łączyło. Odłącz kostkę i odpal na krótko. Mało prawdopodobne ale prawdziwe.



gnat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 12:51
Lokalizacja: Łowicz
Kontakt:

Post autor: gnat » pn cze 30, 2008 11:32

co mi to da?skoro on odpala bezproblemowo?



piotrkrk25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 08, 2008 20:57
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: piotrkrk25 » pn cze 30, 2008 16:01

Miałem podobne objawy jak ty i u mnie odpowiedzialny za to był alarm fabryczny, wystarczyło poprawić zimne luty i po kłopocie. Poszukaj bo widziałem gdzieś nawet temat w którym było dokładnie napisane jak to zrobić razem ze zdjęciami.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 30, 2008 20:40

takie awarie sa fatalne w diagnozie. Trzeba wozić ze sobą miernik, patrzeć czy jest iskra i sprawdzać halla w tym momencie kiedy nie chce zapalić. Zarówno uszkodzone hall jak i cewka mogą dawać takie objawy tylko chwilowo, więc jak akurat pali to nic nie stwierdzisz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » pn cze 30, 2008 21:16

Paweł Marek pisze:takie awarie sa fatalne w diagnozie.
Fuckt. Ja tylko mogę powiedzieć co zrobiłem bo sytuacja u mnie ta sama.
Wymienione: kable WN, kopułka, świece, pompa paliwa, przekaźnik pompy paliwa, kostka stacyjki.
Podmienione dla testów, 100% sprawne: cewka, aparat zapłonowy..
Gaśnie dalej kiedy chce, tak jak u Ciebie, jadę do pracy ok. 10 kilometrów i zgaśnie dwa razy, w innym przypadku byłem nim w Austrii i nie zgasł ani razu. Dawałem do sprawdzenia ten moduł fabrycznego alarmu i nic nie znaleziono. Na VAG-u zero błędów.. Nie podmieniałem jedynie ECU.

Jest jedno, co go trzyma przy zyciu, jak mu zewrę czymś styki na przekaźniku paliwa (tak jakby zewrę go "ręcznie") nie zgaśnie nigdy.. :bajer:


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt lip 01, 2008 01:14

Wierny ludu :helm: jest takie jedno małe słowo: "MASA"

Patrzeć wszystko gdzie jest masa!! Może nie łączyć przy klemie np jakiś mały kabelek, albo na silniku masa.... albo masa przy zapłonie.

Brak masy = brak iskry

Raz miałęm taką sytuacje ze sie poluzowała masa i zgasł... raz odpalił i gasł, odplaił i gasł i tak w kóko albo wogole nieodpalał... kilka minut stresu i szukania i wyszło szydło z worka - jedna masa na klemie poluzowana.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt lip 01, 2008 11:31

A ja bym szukał czy IMOBILAIZER bobrze działa



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » wt lip 01, 2008 16:19

gnat, zobacz u ciebie czy w skrzynce bezpieczników jest cos takiego jak przekaznik nr.30 jesli posiadasz cos takiego to wymień go. koszt ok.25 zl. Jest to przekaznik od głównego napiecia. Prawdopodobnie przegrzewa sie i rozłancza prad. Wielokrotnie było o tym na forum.
Pozdro Krzaś


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 500 gości