licznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

licznik

Post autor: Grzebaluch » pt cze 27, 2008 01:42

Mam u siebie w golfiku licznik bez obrotka w zamian jest wstawiony duzy zegar jak to w golfach bywa moj to 1,3NZ z 90r. Mam licznik z golfika z 91r z obrotkiem i zegarem elektronicznym. Czy ktos robil taka zamiane i czy bedzie duzo kombinacji???


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » pt cze 27, 2008 07:16

wszystko zależy od tego na ile kostek masz stary licznik 1 czy 2 , no i będziesz musiał podpiąć przewód do alternatora o ile sie nie mylę żeby obrotomierz ci chodził , roboty niedużo :bajer:


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
wasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wasiak » pt cze 27, 2008 07:42

na dzien dobry szukajka jest na forum
tu masz praktycznie wszystko
a tematow jest bez liku

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2047253

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

a ogolnie sa 2 rodzaje zegarow
na 1 (po 89 r) i 2 wtyzki (przed 89)
jezeli trafisz kompatybilna to na 99 procent bedzie dzialac bez zadnych przerubek
zabawa w przejsciowki tez jest mozliwa ale dlubania sporo

zwroc jeszcze uwage na indeks predkosciomierza w 1,3 masz 935

albo jak jest inny to przeloz swoj stary predkosciomierz do mowego licznika


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » pt cze 27, 2008 11:11

obrotomierz podlaczsz do cewki zaplonowej (benzyna) lub do alternatora (diesle)

z wtyczkami jezeli masz troche cierpliwosci tez mozesz przerobic z 1 na 2 wtyczki
wystarczy poszukac rozpiski pinow i poprzekladac

mi to zajelo na psokojnie ok 30 min podalcznie kabelkow z 1 kostki na 2


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » sob cze 28, 2008 00:51

dzieki koledzy bede dzisiaj probowal moze cos z tego wyjdzie :green_fuck: ,a jak to jest z tym obrotomierzem?? W benzynie pod cewke czy dokladniej gdzie??? A w dieslu tak z ciekawosci do alternatora to zozumiem ale pod co?? Dzieki za odp. Pozdro


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » sob cze 28, 2008 01:00

pod cewke podpinasz pod konektorki ktore sa obok przewodu ktory idzie na kopulke....
na pewno beda tam miejsce aby podpiac

co do diesla to trzeba podpiac sie pod ktorras z Diod, tylko niepamietam teraz ktora dokladnie.... trzeba by poszuakc....


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » sob cze 28, 2008 01:13

ja tak z ciekawosci tam gdzie sie podpinam pod cewke to co to za przewod jest z - czy + a moze jakis od czujnika Halla bo to przeciez z obrotami jest zwazane???


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » sob cze 28, 2008 07:09

jakiś czas temu zmeniałem swoje zegary ,a wlaściwie kombinowalem zlepek dwóch liczników ,zostawilem swój prędkościomierz,wsadziłem inny obrotomierz wraz z folią z obwodm drukowanym z innego licznika.Podpiąlem do auta i działał o d pierwszego razu.
Z tego co wiem to w benzynie nie ma problemu ,w dieslu najczęsciej trzeba coś podpinac.Dodam ,że licznik swój mialem na 2 kostki i na takoą folię z dweima wtyczkami zmieniłem.Napęd prędkościomierza to nie problem ,bo napędzany jest linką ,problemy tworzy wlaśnie obrotomierz.
Jak masz folię i obrotomierz od tego samego licznika ,gdzie zgadzają się wtyczki to wszystko powinno zagrac.


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » sob cze 28, 2008 21:35

no glownej stronie VWgolf.pl byla gdzies rozpisaka pinow na 1 i na 2 wtyczki.... poszukaj tam pinu opowiada za obrotomierz.... moze byc tak ze bedziesz mial sam kabelek w wiasce przepodow i wystarczy wymienic licznik :) ja u siebie orgilannie mialem ten przewodzic juz,u ciebie tez powinien byc, i tylko przerobilem z 1 na 2 wtyczki i za pierwszym razem wsyztsko ruszylo


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Grzebaluch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
Lokalizacja: Dudidze Kolonia
Kontakt:

Post autor: Grzebaluch » pn cze 30, 2008 15:49

Wymienilem licznik i jest wszysdko ok :hmm: :hmm: ,dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam.


Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości