Opony i Nieszczelność
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
Opony i Nieszczelność
Lewa opona przód:
Prawa opona przód (zużycie widoczne na krawędzi wewnętrznej opony) :
...
Problem jest taki że auto ściąga w lewo, a nierówno zużyta jest prawa opona(wewnętrzna strona), reszta opon w porządku. Sprawdzane było jak widać na zdjęciu powyżej...
Co to może być??
I druga sprawa:
nieszczelność jak widać ja jednym przewodzie...
co to za przewód i co się wiąże z tą nieszczelnościa???
PZDR i z góry dzięki za zainteresowanie
Prawa opona przód (zużycie widoczne na krawędzi wewnętrznej opony) :
...
Problem jest taki że auto ściąga w lewo, a nierówno zużyta jest prawa opona(wewnętrzna strona), reszta opon w porządku. Sprawdzane było jak widać na zdjęciu powyżej...
Co to może być??
I druga sprawa:
nieszczelność jak widać ja jednym przewodzie...
co to za przewód i co się wiąże z tą nieszczelnościa???
PZDR i z góry dzięki za zainteresowanie
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
Re: Opony i Nieszczelność
Co do przewodu z tego co widać to przewód od wspomagania kierownicy i jeśli jest on tylko lekko spocony, a nie cieknie z niego olej nie ma potrzeby jego wymieniać
Ostatnio zmieniony ndz cze 29, 2008 11:54 przez Byrd, łącznie zmieniany 1 raz.
kąty są do ustawienia, bo zdjęcie co wkleiłeś jest ze zbierzności, musisz do dobrego warsztatu jechać i pewnie powiedzą że w tym model nie da się ustawic kątów bo nie są regulowane to fakt bo MK4 i Bora nie mają regulacji ale dobry spec sobie poradzi w tym temacie, np: przesuwając sanki, było pare razy na ten tematbora gdz pisze:Problem jest taki że auto ściąga w lewo, a nierówno zużyta jest prawa opona(wewnętrzna strona), reszta opon w porządku. Sprawdzane było jak widać na zdjęciu powyżej...
Co to może być??
Ostatnio zmieniony ndz cze 29, 2008 11:57 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
zobacz drugie zdjęcie, nie środek a lewy kant opony wytarty jest... a cisnienie oczywiscie jak należy...pszczyna pisze:A co do opony to przyczyna może być zbyt duże ciśnienie i wówczas środek wyciera
Dzieki za tabelki
a kąty to chyba z tyłu sa bez regulacji, a z przodu w mkIV tez sie nie da??
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Piszesz ---cytat: na krawędzi wewnętrznej opony/// nie wiem jak środek może być krawędzią lecz tak piszesz!!! I masz odpowiedz – zazwyczaj ścieranie środka opony spowodowane jest zbyt dużym ciśnieniem
Co do ustawiania kątów skoro tabela podaje wymiary to po to aby je stosować w regulacji –wniosek taki że to się da regulować a jeżeli Machnik twierdzi inaczej to :
1—nie chce się mi z tym babrać!!
2—jest nieudolny lub nie potrafi tego i chce wyjść z twarzą i ciśnie kity że nie ma takiej opcji !!!
Tabela wyraźnie opisuje parametry a skoro są to znaczy że w jakiś sposób dokonuje się korekty [wniosek taki –zmiana mechanika]
Co do ustawiania kątów skoro tabela podaje wymiary to po to aby je stosować w regulacji –wniosek taki że to się da regulować a jeżeli Machnik twierdzi inaczej to :
1—nie chce się mi z tym babrać!!
2—jest nieudolny lub nie potrafi tego i chce wyjść z twarzą i ciśnie kity że nie ma takiej opcji !!!
Tabela wyraźnie opisuje parametry a skoro są to znaczy że w jakiś sposób dokonuje się korekty [wniosek taki –zmiana mechanika]
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
krawędź wewnętrzna opony = pisząc to miałem na myśli wewnętrzną czyli tą krawędź od środka samochodu czyli tą która jest wytarta i widzoczna na zdjęciu drugimpszczyna pisze:Piszesz ---cytat: na krawędzi wewnętrznej opony/// nie wiem jak środek może być krawędzią lecz tak piszesz!!! I masz odpowiedz – zazwyczaj ścieranie środka opony spowodowane jest zbyt dużym ciśnieniem
Tak czy inaczej :
PZDR
[ Dodano: 07 Wrz 2008 18:30 ]
problem ściągania auta został rozwiązany po zmianie opon na zdrowe FALKEN ze-325...
auto jedzie teraz jak po sznurku
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości