Opony i Nieszczelność

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bora gdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
Kontakt:

Opony i Nieszczelność

Post autor: bora gdz » ndz cze 29, 2008 11:24

Lewa opona przód:
Obrazek

Prawa opona przód (zużycie widoczne na krawędzi wewnętrznej opony) :
Obrazek

...
Obrazek

Problem jest taki że auto ściąga w lewo, a nierówno zużyta jest prawa opona(wewnętrzna strona), reszta opon w porządku. Sprawdzane było jak widać na zdjęciu powyżej...

Co to może być??

I druga sprawa:
Obrazek

nieszczelność jak widać ja jednym przewodzie...

co to za przewód i co się wiąże z tą nieszczelnościa???

PZDR i z góry dzięki za zainteresowanie :grin:


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775

http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q

Byrd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 20, 2008 11:21
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Opony i Nieszczelność

Post autor: Byrd » ndz cze 29, 2008 11:50

Co do przewodu z tego co widać to przewód od wspomagania kierownicy i jeśli jest on tylko lekko spocony, a nie cieknie z niego olej nie ma potrzeby jego wymieniać
Ostatnio zmieniony ndz cze 29, 2008 11:54 przez Byrd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » ndz cze 29, 2008 11:56

bora gdz pisze:Problem jest taki że auto ściąga w lewo, a nierówno zużyta jest prawa opona(wewnętrzna strona), reszta opon w porządku. Sprawdzane było jak widać na zdjęciu powyżej...

Co to może być??
kąty są do ustawienia, bo zdjęcie co wkleiłeś jest ze zbierzności, musisz do dobrego warsztatu jechać i pewnie powiedzą że w tym model nie da się ustawic kątów bo nie są regulowane to fakt bo MK4 i Bora nie mają regulacji ale dobry spec sobie poradzi w tym temacie, np: przesuwając sanki, było pare razy na ten temat
Ostatnio zmieniony ndz cze 29, 2008 11:57 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz cze 29, 2008 15:05

To dla mechanika aby wiedział jak ma ustawić
A co do opony to przyczyna może być zbyt duże ciśnienie i wówczas środek wyciera Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
bora gdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
Kontakt:

Post autor: bora gdz » ndz cze 29, 2008 17:24

pszczyna pisze:A co do opony to przyczyna może być zbyt duże ciśnienie i wówczas środek wyciera
zobacz drugie zdjęcie, nie środek a lewy kant opony wytarty jest... a cisnienie oczywiscie jak należy...
Dzieki za tabelki :grin:

a kąty to chyba z tyłu sa bez regulacji, a z przodu w mkIV tez sie nie da??


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775

http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz cze 29, 2008 19:02

Piszesz ---cytat: na krawędzi wewnętrznej opony/// nie wiem jak środek może być krawędzią lecz tak piszesz!!! I masz odpowiedz – zazwyczaj ścieranie środka opony spowodowane jest zbyt dużym ciśnieniem


Co do ustawiania kątów skoro tabela podaje wymiary to po to aby je stosować w regulacji –wniosek taki że to się da regulować a jeżeli Machnik twierdzi inaczej to :
1—nie chce się mi z tym babrać!!
2—jest nieudolny lub nie potrafi tego i chce wyjść z twarzą i ciśnie kity że nie ma takiej opcji !!!
Tabela wyraźnie opisuje parametry a skoro są to znaczy że w jakiś sposób dokonuje się korekty [wniosek taki –zmiana mechanika]



Awatar użytkownika
bora gdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
Kontakt:

Post autor: bora gdz » ndz cze 29, 2008 20:08

pszczyna pisze:Piszesz ---cytat: na krawędzi wewnętrznej opony/// nie wiem jak środek może być krawędzią lecz tak piszesz!!! I masz odpowiedz – zazwyczaj ścieranie środka opony spowodowane jest zbyt dużym ciśnieniem
krawędź wewnętrzna opony = pisząc to miałem na myśli wewnętrzną czyli tą krawędź od środka samochodu :bajer: czyli tą która jest wytarta i widzoczna na zdjęciu drugim :grin:

Tak czy inaczej : :pub:

PZDR

[ Dodano: 07 Wrz 2008 18:30 ]
Obrazek

problem ściągania auta został rozwiązany po zmianie opon na zdrowe FALKEN ze-325...
auto jedzie teraz jak po sznurku :bigok:


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775

http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości