A gdzie taki sklep jest?Radovan pisze:W sklepie 15PLN nowy oryginalny zatrzask i po problemie. Tylko jak pisalem juz gdzies na forum, jak sie trafi niekumaty sprzedawca to bedzie ci wciskal ze samego zatrzasku sie nie da, trzeba twardo mowic ze sie da.
Problemy z MK4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]
Masz rację looki8329 poczytałem dziś trochę i w instrukcji nazywają to "Synchroniczne ustawianie lusterek"looki8329 pisze:Kubek76, heh na początku chyba wszyscy tak myślą, ja miałem taki sam przypadek, a potem gdzieś doczytałem, że tak powinno być...
Szukam materiałów dotyczących budowy silnika 2.0 AZJ. Książka Dietera Korpa na temat jednostek 2.0 mówi bardzo mało, a jeżeli coś to o typach APK i AQY, więc jeśli ktoś coś posiada i może się podzielić to byłoby super.
Witam, wyczytalem ze topik jest zwiazany z wszelkimi problemami z VW golf 4.
Posiadam VW golfa 4 z 1998 94000 km przebiegu, manual benzyna 1.4 16v
Problem jest moze banalny a mam taka nadzieje. Chodzi o to ze od jakiegos czasu zauwazylem ze jadac prosto troche, bardzo delikatnie znosi na prawa strone. Niedawno wymienilem komplet kol (nowe felki i opony), byc moze jest to problem z niefachowa obslucha zle wywazone kola , zle cisnienie w oponach. Zastanawiem sie tez nad tym czy uklad kierowniczy jest sprawny. Zaczolem nowa prace i pod budybkiem firmy jest tragiczny parking i juz kilka razy zachaczylem o kraweznik podwoziem. Wczesniej przed wymiana kol, jezdzac na stalowych felgach i zimowkach , i zmiana pracy (parkingu ) wszystko bylo ok. Zastanawiam sie czy w tym moze tkwic przyczyna.
Dzieki wielkie za wszelkie rady.
Posiadam VW golfa 4 z 1998 94000 km przebiegu, manual benzyna 1.4 16v
Problem jest moze banalny a mam taka nadzieje. Chodzi o to ze od jakiegos czasu zauwazylem ze jadac prosto troche, bardzo delikatnie znosi na prawa strone. Niedawno wymienilem komplet kol (nowe felki i opony), byc moze jest to problem z niefachowa obslucha zle wywazone kola , zle cisnienie w oponach. Zastanawiem sie tez nad tym czy uklad kierowniczy jest sprawny. Zaczolem nowa prace i pod budybkiem firmy jest tragiczny parking i juz kilka razy zachaczylem o kraweznik podwoziem. Wczesniej przed wymiana kol, jezdzac na stalowych felgach i zimowkach , i zmiana pracy (parkingu ) wszystko bylo ok. Zastanawiam sie czy w tym moze tkwic przyczyna.
Dzieki wielkie za wszelkie rady.
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 23:30 przez stmartin, łącznie zmieniany 2 razy.
Mysle ze roznice nie beda wielkie. Pewnie to dobry silnik jak kazda dwulitrowkaKubek76 pisze:Szukam materiałów dotyczących budowy silnika 2.0 AZJ. Książka Dietera Korpa na temat jednostek 2.0 mówi bardzo mało, a jeżeli coś to o typach APK i AQY, więc jeśli ktoś coś posiada i może się podzielić to byłoby super.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]
Do tego to akurat porady na forum szukac nie trzeba, chyba nie ma prostszej rzeczy niz sprawdzenie cisnienia.stmartin pisze:zle cisnienie w oponach
Masz na mysli ze przytarles oslona pod silnikiem?? To raczej nie ma zadnego wplywu.stmartin pisze:zachaczylem o kraweznik podwoziem
Pojedz na ustawienie zbieznosci, a wczesniej sprawdz cisnienie w oponach.
I moze jakis slownik kup, bo az zeby bola jak sie czyta:
stmartin pisze:nowe felki
stmartin pisze:Zaczolem
Pzdr.stmartin pisze:zachaczylem
MK4 1.4 benz 16V. 1998 kupiony 99r.Mam od listopada,kupoiny w Polskim salonie,przebieg 121tyś....
Wiekszość problemów standardowych
-brak podświetlenia nawiewów,naprawiłem a ASO Forda(tam poprzednio był serwisowany)
-falujące obroty+plus gaśnięcie silnika przy hamowaniu,gdy miałem włączoną klimę.
Problem rozwiązany po przeczyszczeniu przepustnicy(choć obroty czasami jeszcze lekko falują)
-manualna regulacja lusterek nie działa
-nie działa central na bagażnik-może ktoś pomoże(?)
-wpierdziela olej niesamowicie,a nie zauważyłem,aby gdzieś ciekło
-poci się przy zimeringu od skrzyni.Pytanie czy mogę zwlekać z naprawą?
-przedziurawił mi się wąż od klimy(jeden z 2 głównych).naprawa o zgroza 240zł + ponowne napełnienie 190zł!
-poprzedni właściciel wymieniał kable od wspomagania kierownicy
Wiekszość problemów standardowych
-brak podświetlenia nawiewów,naprawiłem a ASO Forda(tam poprzednio był serwisowany)
-falujące obroty+plus gaśnięcie silnika przy hamowaniu,gdy miałem włączoną klimę.
Problem rozwiązany po przeczyszczeniu przepustnicy(choć obroty czasami jeszcze lekko falują)
-manualna regulacja lusterek nie działa
-nie działa central na bagażnik-może ktoś pomoże(?)
-wpierdziela olej niesamowicie,a nie zauważyłem,aby gdzieś ciekło
-poci się przy zimeringu od skrzyni.Pytanie czy mogę zwlekać z naprawą?
-przedziurawił mi się wąż od klimy(jeden z 2 głównych).naprawa o zgroza 240zł + ponowne napełnienie 190zł!
-poprzedni właściciel wymieniał kable od wspomagania kierownicy
co do tego znoszenia na prawo... ja mam to samo... delikatnie znosi... ale w sumie jak zjade na lewy pas to delikatnie znosi znowu na lewo... moze to jednak tak jest na niskoprofilowych oponach... ja tam nie wiem... chociaz mam wrazenie ze jednak na prawa strone ciagnie troche mocniej... dodam ze cisnienie sprawdzalem... kola wywazylem... tuleje tylne zmienione... jednynie wlasnie nie zmienilem jeszcze tulei przednich... noi nie sprawdzilem geometrii przednich kol... co o tym myslicie...?
PS... tak smieszna sprawa... ostatnio zaczal mi dzialac sygnalizator niewylaczenia swiatel jak zgasze silnik... nie dzialalo mi to i nawet myslalem z poczatku ze MK4 tego nie maja... hehe... kurde elektryka jednak to chyba nie jest mocna strona tych autek...
PS2... a nie macie pomyslu co z ta tylna wycieraczka moge jeszcze sprawdzic...?
pozdro...
PS... tak smieszna sprawa... ostatnio zaczal mi dzialac sygnalizator niewylaczenia swiatel jak zgasze silnik... nie dzialalo mi to i nawet myslalem z poczatku ze MK4 tego nie maja... hehe... kurde elektryka jednak to chyba nie jest mocna strona tych autek...
PS2... a nie macie pomyslu co z ta tylna wycieraczka moge jeszcze sprawdzic...?
pozdro...
U mnie Golf MK4 1.4 16v z 1998. Mam go od października 2007. Póki co problemy były następujące:
- wpadła szyba kierowcy - zapyziałe plasticzki do wymiany i wszystkie linki
- wydech środkowy i końcowy do wymiany
- przewody hamulcowe na tylnej tarczy do wymiany
- chłodnica klimatyzacji do wymiany
- wkładka zamka do wymiany
- dźwięk pracy silnika w początkowym etapie a'la diesel plus wibracje
- ostre wycieki oleju przy prędkościach powyżej 120 km/h
Oprócz tego szereg problemów z ryglowaniem zamków i czujnikami, czyli chyba standard.
Ogólnie nie kupiłbym drugi raz Golfa IV. Elektronika to jeden wielki szmelc. Ładnie to wygląda, ale nic poza tym. Jedne co mnie cieszy to duża dostępność części zamiennych.
- wpadła szyba kierowcy - zapyziałe plasticzki do wymiany i wszystkie linki
- wydech środkowy i końcowy do wymiany
- przewody hamulcowe na tylnej tarczy do wymiany
- chłodnica klimatyzacji do wymiany
- wkładka zamka do wymiany
- dźwięk pracy silnika w początkowym etapie a'la diesel plus wibracje
- ostre wycieki oleju przy prędkościach powyżej 120 km/h
Oprócz tego szereg problemów z ryglowaniem zamków i czujnikami, czyli chyba standard.
Ogólnie nie kupiłbym drugi raz Golfa IV. Elektronika to jeden wielki szmelc. Ładnie to wygląda, ale nic poza tym. Jedne co mnie cieszy to duża dostępność części zamiennych.
moj nowy nabytek.vw MK4 1.6SR.przejechalem nim caly 1000km i jezdzi.przebieg 141000(teoretycznie jak to w vw) dziala na razie wszystko.pochlonal niecale 700 zeta na wymiane rozrzadu i czujnika temperatury cieczy(jedyny blad na kompie) do wymiany jeszcze tuleje z tylu,sprezyny i amorki z przodu i pewnie do tego jakis domowy patent bo za niski jest i wszedzie haczy.tragedia.po za tym jak na razie Wasze problemy sa mi obce ale pewnie tylko do czasu.
co do sciagania w prawo moj tez delikatnie sciaga ale sie tym nie martwie.w pracy mam przerobione 3 szt vw T5 i wszystkie tak samo sciagaja.tak chyba ma byc w vw:)
sorry ze pisze bez polskich znakow ale tak to jest jak sie ma pod reka tylko szwabska klawiature:)
co do sciagania w prawo moj tez delikatnie sciaga ale sie tym nie martwie.w pracy mam przerobione 3 szt vw T5 i wszystkie tak samo sciagaja.tak chyba ma byc w vw:)
sorry ze pisze bez polskich znakow ale tak to jest jak sie ma pod reka tylko szwabska klawiature:)
szkoda gwiazdy;(
ringman skoro takie odgłosy dochodzą to pierwsze co każdy kierowca powinien zrobić to najlepiej podnieść przód samochodu lewarkiem, podstawić na klockach, zdjąć koła dla lepszej widoczności i zerknąć na zawieszenie i sprawdzić m.in. wahacz i inne elementy czy nie ma widocznych pęknięć itp. dla ułatwienia rozpoznania usterki można porównać zawieszenie lewego koła z zawieszeniem prawego.
My nie mamy zza monitora kompa takiej możliwości aby to u Ciebie sprawdzić więc na tym etapie musisz sam dokładnie posprawdzać zawieszenie a potem ewentualnie dać nam znać jakie masz podejrzenia.
My nie mamy zza monitora kompa takiej możliwości aby to u Ciebie sprawdzić więc na tym etapie musisz sam dokładnie posprawdzać zawieszenie a potem ewentualnie dać nam znać jakie masz podejrzenia.
hehe... no niezle... ale to te 3 vw rozumiem ze nie sa po wypadku czy cos takiego? ;p bo pierwsze co mi przyszlo do glowy z tym sciaganiem w moim mk4 to ze byl bity... ale coz... a czy na szerokich niskoprofilowych oponach bedzie bardziej odczuwalny efekt 'sciagania'...? czy sie myle...?ts30 pisze: co do sciagania w prawo moj tez delikatnie sciaga ale sie tym nie martwie.w pracy mam przerobione 3 szt vw T5 i wszystkie tak samo sciagaja.tak chyba ma byc w vw:)
jeszcze takie pytanie... wnerwia mnie ten niedzialajacy spryskiwacz tylnej szyby... rozbieralem to i wyglada wporzadku... ale plyn nie leci... wie ktos jak ten uklad caly jest skonstruowany i gdzie szukac przyczyny jeszcze? przy zbiorniczku plynu jest jakis rozdzielacz na przod i tyl...? moze tam cos jest skopane i juz tam nie przepuszcza plynu na tyl...?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 152 gości