koledzy mam taki problem ze dwa tygodnie temu wypienialem regulator (bo szczotki sie skonczyli a po wymianie szczotek okazalo sie ze padl regulator) i teraz mam ten sam problem i teraz juz nie miem co to moze byc
pomocy
nie laduje pomocy !!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Któryś z obwodów diód
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
sprawdź czy niebieskim cienkim przewodem dochodzi do alternatora prąd po przekręceniu stacyjki ( tak zwane wzbudzenie) , jeśli prąd idzie to rozbierz alternator i pomierz miernikiem diody oraz je polutuj na nowo (nagrzej lutownicą styki aż sie cyna rozpuści)
-----------o00o----'(_)'----o00o-----------
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Mam nadzieję że wymieniłeś na nowy regulator.
Skąd wiesz że nie ładuje , świeci się kontrolka?
Oczywiście przewód pod regulator podłączyłeś!
Wtyczka przy akumulatorze łącząca przewód niebieski alternatora podłączona?
Pasek się nie ślizga, nie piszczy?
Skąd wiesz że nie ładuje , świeci się kontrolka?
Oczywiście przewód pod regulator podłączyłeś!
Wtyczka przy akumulatorze łącząca przewód niebieski alternatora podłączona?
Pasek się nie ślizga, nie piszczy?
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 286 gości