Problem tego typu, że podczas jazdy temp. w normie,choć w cieplejsze dni może pokazuje do 90 st. ale na postoju szybko rośnie i nie słychać żeby włanczał się wentylator.
Ostatnio zagrzał się do 120 st i wentylator milczał
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
Zastanawiam się co wymienić w pierwszej kolejności - czujnik czy termostat.
Przy termostacie jest więcej zabawy bo z tego co doczytalem to trzeba si trochę pogrzebać
Ostatnio zostawiłem go koło domu odpalonego i zagrzał się do ok. 110 st., wtedy włączył się na chwile wentylator, pochodzil kilkanaście sekund(nawet nie wiem czy zdążył sie dobrze rozpędzić bo się wyłączył).
Poza tym na postoju jak pokazuje temp. cieczy kolo 100 st. temp silnika jest niby 80 st a dzisiaj go pogoniłem do 170 km/h to pokazywalo mi ze ciecz ma ok.90 st a silnik 108st., nie wim co o tym sądzić,proszę o porade bo może być wystrzał niebawem
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)