wysadza płyn chłodniczy-szcześliwy finał

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MichalMys1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
Lokalizacja: Świdnik

wysadza płyn chłodniczy-szcześliwy finał

Post autor: MichalMys1 » pt paź 21, 2005 13:04

Witam,
ostatnio cały czas wysadzało mi płyn chłodniczy-podejrzenia padły na termostat i uszczelke pod głowicą.W rezultacie okazało sie ze był za mocno dokrecony korek od zbiorniczka :)
Pzdr



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » pt paź 21, 2005 13:19

a co to ma za znaczenie przeciez sprawny korek wywala ciśnienie jak jest za duże bez względu na to jak jest dokręcony


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MichalMys1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: MichalMys1 » pt paź 21, 2005 13:33

najwyraźniej ma.na forum ktoś napisał że korek od zbiorniczka wyrównawczego nie moze byc zakrecony b.mocno.Po przeczytaniu tego zobaczyłem u siebie ten korek-był zkrecony b.mocno-tak, że miałem problemy z jego odkręceniem.Poluzowałem go troche i problem sie rozwiązał.Przez ostatnie 3 miesiące płyn musiał znajdowac sie duzo ponizej poziomu "min" w przeciwnym razie go wysadzało!Teraz ,jak korek został poluzowany poziom płynu znajduje sie na max i nic sie dzieje.



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » pt paź 21, 2005 13:39

to jedyne wyjście ze jak korek jest za bardzo dokręcony przytyka jakieś kanaliki i jest problem z odprowadzeniem ciśnienia


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » pt paź 21, 2005 13:57

wiesz.. u mnie korek jest bardzo mocno zakręcony i nic nie wywala.. (jeśli go jakiś czas nie odkręcam,to później muszę go odkręcać dwoma rękami) z kolei jak miałem uszczelkę pod głowicą walniętą i kanaliki mi się pozapychały, to właśnie musiałem nie dokręcać korka,żeby płynu nie wywalało - kanaliki były pozapychane i nie w pełni drożne.. poluzowałem korek i jeszcze jakiś czas tak jeździłem..

nie chcę Cię straszyć,ale nie wiem cyz Twoja radość nie jest przedwczesna..


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » pt paź 21, 2005 17:41

korek ma duze znaczenie ale nie sila z jaka jest dokrecony. korki od zbiorniczkow maja w sobie zaworek odpowietrzajacy jesli on sie zatka lub w jakis sposob ulegnie zniszczeniu i nie bedzie odpowietrzal ukladu to bedzie wywalalo plyn, objaw jak przy walnietej uszczelce pod glowica. kolesiowi w mkI dieselu wlasnie tak wywalalo plyn, biedaczek wymienil uszczelke i dalej to samo - a to poprostu byla wina korka, nie bylo odpowietrzenia. wiec warto sprawdzic bo koszty wymiany(uszczelka-korek) nieporownywalne



Awatar użytkownika
MichalMys1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: MichalMys1 » pt paź 21, 2005 21:26

No to nie wiem dlaczego luźne zakręcenie korka pomogło??Uszczelke raczej wykluczam poniewaz nie mam typowych objaw: chodzi na wszystkie gary,nie dymi na biało,pod korkiem od oleju nie ma "masła", w płynie chlodniczym nie ma oleju.bedac na przegladzie gazu,gazownik(smieszna nazwa :grin: ) powiedział,ze jak by była walnieta usczelka to coś by tam, zamarzało(chyba parownik)-on tez wykluczył uszczelke!Moze poprostu sie nie znam ,a moze są jeszcze inne syptomy które wskazywałby na uszczelke??
Pzdr



greg

Post autor: greg » pt paź 21, 2005 21:41

jedynym symptomem jaki mi przychodzi do głowy to: odpal auto i ściśnij ten wąż co idzie do chłodnicy - jak czujesz bąbelki - takie uderzenia to może być uszczelka. Układ chłodzenia jest ciśnieniowy - więc korek powinien być zakręcony



cyciak

Post autor: cyciak » sob paź 22, 2005 10:26

miałem ten sam problem w 1.8 sprawa jest bardzo prosta jeżeli masz dwu biegowy wentylator chłodnicy sprawdż cujnik temp włanczający wentylator oby dwa biegi jeżeli jeden nie działa to wymień



Awatar użytkownika
yellow
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt lis 23, 2004 19:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: yellow » sob paź 22, 2005 10:36

Sprawdz jeszcze dzialanie samego korka. Moze masz walniete odpowietrzanie i nie otwiera ci sie. W niektorych warsztatach maja urzadzenia do sprawdzania mechanizmu odpowietrzania korkow. Wala cisnieniem i sprawdzaja czy sie otwiera.


Grafik komputerowy, specjalista DTP
http://marcin.rokosz.biz

fibolek

Post autor: fibolek » sob paź 22, 2005 10:44

MichalMys u mnie też był kiedyś problem z korkiem.Ale ktoś dał mi rade zresztą dobrą i ja też ci ją dam.Więc tak być może uszczelki w nim są już trochę stwardniałe.Rada ugotuj korek w wodzie nie bój się nie rozleci się a gumy zmiękną i będzie dużo lepiej.Ja bynajmniej tak zrobiłem i jest wszystko ok.



Peterus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 02:25
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Peterus » sob paź 22, 2005 11:24

cyciak pisze:miałem ten sam problem w 1.8 sprawa jest bardzo prosta jeżeli masz dwu biegowy wentylator chłodnicy sprawdż cujnik temp włanczający wentylator oby dwa biegi jeżeli jeden nie działa to wymień
A jak dokladnie sprawdzic czy ten czujnik jest walniety czy dobry?Bo u mnie temp podchodzi do 102 stopni i dopiero wtedy wentylator mi sie zalancza i wlasnie wydaje mi sie ze to czujnik mi przeklamuje ten od cieczy albo od wentylatora z apozno sie zalancza bo 1 bieg to chyba ok 95 powinno byc.. a ja mam normalna prace ok 95..wiec albo ten czujknik albo ten a nie wiem jak to sprawdzic:(Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 344 gości