Założyłem gaz i potrzebuję pomocy!!!!!!!!!!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piter25

Post autor: piter25 » sob paź 15, 2005 23:01

wojteks pisze:
piter25 pisze:A najlepiej nie montowac gazu i bedzie ok.

napisał co wiedział!

O tym żeby nie montowac gazu jak najtaniej to wiem, jak montowałem gaz to oferowano mi montaż za 1500 zł ja postanowiłem zamontowac gaz z górnej pólki i zapłaciłem 2050 zł ale po przejechaniu 25tyś. nie mam żadnych kłopotów.Pozdrawiam i nie denerwuj sie.

[ Dodano: Sob Paź 15, 2005 23:02 ]
Zapomniałem dodac 2050 zł. za gaz na jednopunkcie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 15, 2005 23:15

postawiłem tam pytajnik zauważyłeś piter25? Znaczy że działa i na gazie i na benzynie więc chyba odpada jego awaria no nie? Skoro na gazie sie mi "nie dziaje". Raczej czytam uważnie.

[ Dodano: Sob Paź 15, 2005 11:16 pm ]
Miało być mu nie dzieje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mariusz_misiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 16:50
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: mariusz_misiek » pn paź 17, 2005 22:40

Witam. Sprawa się poniekąd wyjaśniła VAG pokazał błąd sondy /martwa/ i potencjometra przepustnicy.
Sonda do wymiany, a potencjometr słyszałem że da się wyregulować. Co Wy na to??
Jutro czeka mnie wymiana sądy tylko jaką kupić??
Ile to kosztuje
Wilkie dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn paź 17, 2005 23:14

Jestem leciutko sceptyczny do wyniku vaga. Bo jeśli ci sądę podłączyli do kompa gazowego tak że jej sygnał nie dociera do benzynowego to tak ci vag pokaże. Potencjometr bardziej mi pasuje. Może dobrze by było przywrócić na chwilę fabryczne podłączenie sondy (nie wiem jak u Ciebie ale u mnie jeden z kabli sondy jest przecięty i oba końce dołączone sa do komputera gazowego - połączyłbym te kable na powrót) przed sprawdzaniem vagiem. Popatrz ile kabli ma twoja sonda wtedy kupisz podróbę za ok 130 zł na allegro np.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mariusz_misiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 16:50
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: mariusz_misiek » śr paź 19, 2005 23:51

Witam. Więc tak.
Sonda faktycznie padnięta. Stąd moje pytanie. Czy to możliwe aby sonda padła od jazdy na gazie?? Drugi wniosek po wizycie u mechanika: Uszkodzona pompa paliwa. Ktoś wcześniej połamał jakieś rurki wśrodku i próbował je posklejeć klejem- Czy to możliwe żeby ta pompa wpływała tak na moje za niskie obroty silnika na benzynie. Sprawdzono też potencjometr przemustnicy wg mechanika wskazania miernikiem są prawidłowe.
Najbardziej nurtuje mnie to czy możliwe że jazda na LPG wpłyneła na uszkodzenie sondy czy poprostu ci montrz LPG uszkodzili ją jakoś??
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 395 gości