Klapka wlewu paliwa nie domyka się

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Klapka wlewu paliwa nie domyka się

Post autor: DJ Tomekk » pn lut 12, 2007 22:53

Kupilem samochod z klapka, ktora sie nie domyka.Poprzedni wlasciciel mowil, ze wypadl tam jakis bolec i dlatego nie dziala.Czy ma ktos z was instrukcje, jak to naprawic lub jak sie dostac do tego zamka, ktory zamyka i otwiera klapke???


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 12, 2007 23:02

Jeśli to taka konstrukcja jak w trójce i jest centralny zamek, to bolec ten wyciąga się awaryjnie od strony bagażnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

greg

Post autor: greg » pn lut 12, 2007 23:32

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » czw lut 15, 2007 09:55

dzieki, nie wiem, czy samemu sie za to zabierac, bo nawet nie wiem, co moze byc zle :kac:


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

greg

Post autor: greg » czw lut 15, 2007 14:24

ale co - nie da się zamknąć czyy otworzyć?



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » czw lut 15, 2007 17:34

greg pisze:ale co - nie da się zamknąć czyy otworzyć?
nie da sie zamknac, odstaje troche i glupio to wyglada a zreszta nie chce, zeby gowniarze dla jaj cos wsypali do srodka :|


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

greg

Post autor: greg » czw lut 15, 2007 22:53

postaram się jutro obejrzeć jak to sie da zrobić



Awatar użytkownika
pioan1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 22:09
Lokalizacja: Cer-ica zach-pom

Post autor: pioan1 » czw lut 15, 2007 23:35

prawdopodobnie siłownik się spalił ale przed zakupem sprawdż czy napięcie dostaje przy wciśniętym włączniku

http://moto.allegro.pl/item163422216_vw ... aliwa.html



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » pt lut 16, 2007 06:33

greg pisze:postaram się jutro obejrzeć jak to sie da zrobić
bede wdzieczny :bigok:

[ Dodano: Pią Lut 16, 2007 17:15 ]
A wiec silownik ani drgnie, ale napiecie doplywa bo widac nawet przygasniecie oswietlenia wewnetrznego przy przycisnieciu przycisku otwarcia klapki.Sprobuje zdjac ta gume przy wlewie, moze gdzies sie zawiesil w otworze prowadzacym.A czy idzie odkrecic silownik bez zdzierania tapicerki??Widze tylko jedna srube, z druga bedzie gorzej :chytry:

[ Dodano: Sob Lut 17, 2007 14:13 ]
PROBLEM ROZWIAZANY :grin:

Jakos udalo mi sie wyciagnac silownik (na szczescie mialem taki krotki srubokret ktorym podszedlem pod tapicerke), okazalo sie, ze prowadniczki w silowniku sa suche, natarlem je wazelina i silownik chodzi jak trzeba :hmm:
Dziekuje za pomoc chlopaki :bigok:


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

konskit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lis 12, 2007 14:37
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: konskit » czw cze 19, 2008 17:27

Jeśli klapka się nie domyka to mogą być dwie przyczyny albo siłownik albo brak jego zasilania.
Często zdarza się że siłownik jest suchy i wystarczy z zewnątrz nasmarować i problem znika. Czasem sprężyna powrotna wewnątrz siłownika jest sucha i wtedy warto go rozebrać i przesmarować całość. W środku jest mały silniczek prądu stałego który wciąga element blokujący klapkę wlewu i sprężyna która go z powrotem wypycha po otwarciu klapki. Nie ma tam elektromagnesu jak piszą niektórzy.
Jeśli jest problem z zasilaniem to trzeba sprawdzić ciągłość obwodu zasilającego siłownik. Najprościej użyć żarówki 12 V byle nie o dużej mocy, najlepiej od kierunków. Wypiąć siłownik i w miejsce siłownika wpiąć żarówkę. Po naciśnięciu przycisku od wlewu(okolicę ręcznego0 powinna się zaświecić. Jeśli nie to wiadomo że jest problem z zasilaniem. Trzeba w drugiej kolejności sprawdzić sam przycisk. Na wyjściu podłączyć żarówkę jeśli po wciśnięciu świeci się to przycisk jest sprawny. Trzeba zacząć szukać przerwanego przewodu. Może przydać się omomierz.
Jeśli przy wciskaniu przycisku przygasają światełka w samochodzie to możecie być pewni że za przyciskiem macie zwarcie, przewód jest uszkodzony i zwiera do masy.


KONSKIT

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości