Jaki olej do wspomagania?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wtct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 05, 2005 20:00
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: wtct » śr cze 18, 2008 16:53

adamgti pisze:ale może już masz tak wyrobiony magiel ze tą śrubą nie da się luzu zniwelować?
Tak wogóle to dokręcałem tą śrubę ponieważ na wyłączonym silniku jak tak kręciłem lewo/prawo to było słychać stuki ale luzu nie było czuć



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » śr cze 18, 2008 16:57

wtct pisze:
adamgti pisze:ale może już masz tak wyrobiony magiel ze tą śrubą nie da się luzu zniwelować?
Tak wogóle to dokręcałem tą śrubę ponieważ na wyłączonym silniku jak tak kręciłem lewo/prawo to było słychać stuki ale luzu nie było czuć
hmmm... mówisz że luzu nie było?


the mechanic

wtct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 05, 2005 20:00
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: wtct » śr cze 18, 2008 16:59

Może by tak ściągnąć lewą osłone z drążka , skręcić na maxa w prawo i przemyćlistwe i ponownie nasmarować nowym smarem?

Może tam jest jakiś brud, rdza czy cokolwiek?

Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » śr cze 18, 2008 17:00

wtct pisze:Może by tak ściągnąć lewą osłone z drążka , skręcić na maxa w prawo i przemyćlistwe i ponownie nasmarować nowym smarem?

Może tam jest jakiś brud, rdza czy cokolwiek?

Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie
na początek tak zrób, może pomoże :)
pozdrawiam i życzę powodzenia


the mechanic

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » śr cze 18, 2008 17:03

wtct pisze:Tak wogóle to dokręcałem tą śrubę ponieważ na wyłączonym silniku jak tak kręciłem lewo/prawo to było słychać stuki ale luzu nie było czuć
przeciez na wylaczonym silniku bedie stukac albo slychac delikatne pukanie a to tylko dlatego ze uklad zaczyna normalnie pracowac jak silnik dziala i pompa pracuje , czy na uruchomionym aucie tez ci puka ? jesli tak to jest jakis problem jelsi nie to nie potrzebnie szukasz tego problemu bo wszystko jest ok , u mniena wylaczonym aucie tez jak leciutko ruszam kierwnica to slychac lekkie pukania a jak sie auto uruchomi pompa ruszy uklad sie wypelni to juz nie , zreszta tez mi to potwierdzili w serwisie , nie potrzebnie tez wogule ruszales ta srube napewno nie miales tak duzego luzu zeby cos kolwiek ta sruba korygowac , zreszta jesli nie mial bys wspomagania mogl bys sobei nia uklad korygowac na wspomaganiu raczej tego sie nei robi
Ostatnio zmieniony śr cze 18, 2008 17:05 przez falla_x, łącznie zmieniany 1 raz.


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

wtct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 05, 2005 20:00
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: wtct » śr cze 18, 2008 17:08

falla_x pisze:dziala i pompa pracuje , czy na uruchomionym aucie tez ci puka ?
Na uruchomionym nic nie puka...



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » śr cze 18, 2008 17:23

Na uruchomionym nic nie puka...
no to odpusc sobei bo wszystko jest ok , jak bys nie mial wspomagania i by pukalo to cos jest nie tak ale na wspomaganiu na wylaczonym aucie bedzei troszke popukiwac dopuki nie uruchomisz auta i pompa nie zaczni pracowac


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

wtct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 05, 2005 20:00
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: wtct » śr cze 18, 2008 19:16

Popuściłem teraz tą śrubę z powrotem o ok 1/4 obrotu, zaczeło troche wiecej stukaćprzy zgaszonym silniku ale luzu jeszcze nie ma. Tak to zostawie, żeby to tam luźno chodziło. Ale niestety kierownica ciągle chodzi ciezko.

Ciągle coś jest nie tak.

[ Dodano: Pią Cze 20, 2008 09:46 ]
Witam,

Zauważyłem jeszcze coś takiego, że jak auto stoi na ostrym słońcu to kierownica chodzi lżej i prowadzi sie autem lepiej.

Gdzieś sie cos grzeje i cos sie luzuje?
Przecież to nie plyn ani pompa sie nie nagrzeją na takim słońcu. A kierownica by chodziła lżej jakby się dłużejjechało a tak nie jest...

Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 299 gości