Cieknący płyn od wspomagania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Cieknący płyn od wspomagania
Witam.
Ostatnio zdjąłem przednie prawe koło i widze że jest tam troche mokro(chyba to płyn od wspomagania). wycieka poprzez drążek kierowniczy. Na drążku jest guma, miała ona luźną opaskę więc założyłem i ścisnąłem nową opaskę, ale o ile sie orientuje to ta guma chroni przed dostaniem się zanieczyszczeń do układu a nie przed wyciekiem oleju z układu kierowniczego.
Wydaje mi się że pewnie trzeba będzie wymienić jakiś simering....ale ja sie nie znam, nigdy tego nie rozbierałem. Pomóżcie, czy mam się koniecznie z tym udać do mechanika, ile może za to wziąć i czy mogę z tym jeszcze chwile jeździć...
Z góry dziękuje
Ostatnio zdjąłem przednie prawe koło i widze że jest tam troche mokro(chyba to płyn od wspomagania). wycieka poprzez drążek kierowniczy. Na drążku jest guma, miała ona luźną opaskę więc założyłem i ścisnąłem nową opaskę, ale o ile sie orientuje to ta guma chroni przed dostaniem się zanieczyszczeń do układu a nie przed wyciekiem oleju z układu kierowniczego.
Wydaje mi się że pewnie trzeba będzie wymienić jakiś simering....ale ja sie nie znam, nigdy tego nie rozbierałem. Pomóżcie, czy mam się koniecznie z tym udać do mechanika, ile może za to wziąć i czy mogę z tym jeszcze chwile jeździć...
Z góry dziękuje
carter19 pisze: czy coś sie stanie jak bede jeszcze jezdził z małą iloscia oleju?
- wspomaganie mozę nie działac prwidłowo
- pompa wspomagania moze uledz uszkodzeniu
- to jest bezpieczeństwo twoje i innych nie wiadomo kiedy wysadzi ci cały płyn i w rezultacie mozę zblokować kierownicę
maglowinica nie jest przystosowane do pracy na " sucho "
leje tylko z jednej strony(a raczej kapie), możliwe że wystarczy wymienic tylko simmering albo oring?
Byłem w kilku pobliskich warsztatach i skierowali mnie tylko do jednego a ten mówi: "niezależnie od marki, modelu, rocznika, regeneracja układu 480zł" , nawet tego nie widział tylko odrazu powiedział żeby mu przywieźć wymontowaną pompe....
A może to nie pompa??
No wiecie, kupując auto wyskoczyłem całkiem z kasy a teraz jeszcze to....
Czekam na pomysły i porady
Pozdrawiam
Byłem w kilku pobliskich warsztatach i skierowali mnie tylko do jednego a ten mówi: "niezależnie od marki, modelu, rocznika, regeneracja układu 480zł" , nawet tego nie widział tylko odrazu powiedział żeby mu przywieźć wymontowaną pompe....
A może to nie pompa??
No wiecie, kupując auto wyskoczyłem całkiem z kasy a teraz jeszcze to....
Czekam na pomysły i porady
Pozdrawiam
U mnie jest tak... leci mi z prawej strony z uszczelniacza do tego maglownica mi zgrzyta i mam wyraźne luzy na kierownicy więc sprawa jest jasna. kupiłem maglownice od znajomego ze szrotu za 150zeta ( całe szczeście jest w bdb stanie ) W piątek wymieniam i zobaczymy. Z uszczelniaczem az tak duzo roboty nie ma, co do cen to uszczelniacz pewnie jakies grosze a robocizna nie mam pojęcia
mi nic nie zgrzyta, jedynymi namacalnymi objawami są:
-w lewo kręci się dużo lżej niż w prawo
-przy kreceniu w prawo w czasie jazdy kiera bardziej chce wrócić do środkowego położenia niż przy kręceniu w lewo
-lekko ściąga na lewo ale to chyba sprawa zbieżności
[ Dodano: 18 Cze 2008 16:33 ]
mam nadzieje że szybko znajde kogoś kto sie tego podejmie...
Ale mam jeszcze pytanko co do płynu:
mam 2 cm poniżej minimum, nie chce mi sie kupować opakowania bo opakowanie ma 0,9 a akurat tyle wchodzi do układu(tak przynajmniej gdzies przeczytałem) i pewnie po naprawie trzeba zalać całe nowe. Czy można do tego dolać czegoś innego??
-w lewo kręci się dużo lżej niż w prawo
-przy kreceniu w prawo w czasie jazdy kiera bardziej chce wrócić do środkowego położenia niż przy kręceniu w lewo
-lekko ściąga na lewo ale to chyba sprawa zbieżności
[ Dodano: 18 Cze 2008 16:33 ]
mam nadzieje że szybko znajde kogoś kto sie tego podejmie...
Ale mam jeszcze pytanko co do płynu:
mam 2 cm poniżej minimum, nie chce mi sie kupować opakowania bo opakowanie ma 0,9 a akurat tyle wchodzi do układu(tak przynajmniej gdzies przeczytałem) i pewnie po naprawie trzeba zalać całe nowe. Czy można do tego dolać czegoś innego??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie osczędzaj, do układu wchodzi niecałe 0,8 a butelka ma litr, to starczy na dolewkę teraz. Po robocie i tak wypada przynajmniej dwa razy olej zmienić żeby wypłukać układ. A koszt oleju ma się nijak do kosztu regeneracji maglownicy, chyba że spróbujesz sam zmienić zestaw uszczelek (który i tak jest drogi) - opis jest na forum
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 199 gości