Jaki koszt instalacji gazowej dla VW golf IV 1.4 16V ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaki koszt instalacji gazowej dla VW golf IV 1.4 16V ?
Prosze o podanie ewentualnego kosztu założenia instalacji gazowej do wspomnainego samochodu. Nie wiem czy coś to ma wspólnego z rodzajem kolektora (plastik/metal) w takim przypadku moze ktos wie jaka jest ewentualna cena dla takiego auta w obu wersjach
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
Zamkniesz sie w 4 tys złotych.... Zadne 2 tyś !!!! Nie w tym silniku......Sekwencja!! PAMIĘTAJ!!
Ale teraz sa kolejki a sekwencje w niektórych zakładach to juz na grudzien zapisuja.. - Podwyżki cen związane z popyten na gaz...:( Czysta ekonomia)
Aha Kris!! Jak zamontujesz to daj mi znac na maila...Bratanamawiam na gaz do tego samego silnika ale on oporny
Powodzenia
Ale teraz sa kolejki a sekwencje w niektórych zakładach to juz na grudzien zapisuja.. - Podwyżki cen związane z popyten na gaz...:( Czysta ekonomia)
Aha Kris!! Jak zamontujesz to daj mi znac na maila...Bratanamawiam na gaz do tego samego silnika ale on oporny
Powodzenia
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
DZięki za odpowiedzi- narazie pytam - to kupe kasy a dopiero kupiłem GOLF-a
Jeszcze sie zastanowie czy w moim przypadku jest to ekonomiczne. Jeżdże na małych odcinkach (praca) ok 7km po mieście. Z tego co wiem to automat przełącza na gaz dopiero po osiągnięciu odpowiendiej temp. silnika. Wiec w ziime to mi przełaczy chyba na parkingu pd praca. Do tego czasu ciągnie paliwo (benzyna). Boję sie że dla mnie jest to po prostu ekonomicznie nieuzasadnione.
teść mój założył do PUNTO II taka instalacje na plastikowym kolektorze i zapłacił 3 330zł. I troche narzeka bo mu juz 1 misisąc nie moga ustawic mieszanki czy wtrysku. Czegoś takiego bo pali mu sie kontrolka wtrysku. I za kazdym razem jedzie do stacji FIATA aby skasować błąd a potem znowu do stacji w któej zamontował instalacje. I tak w kółko. Tyle że we Fiacie płąci 40 zł za podłączenie do komputera. Troche krew go zalew z tego powodu. MIło być pięknie ładnie a jest do d..y. Co ciekawe to kontrolka wtrysku zapal mu sie po przejechaniu około 100 km na gazie !!!!! Dziwne nie !!!!!
Jeszcze sie zastanowie czy w moim przypadku jest to ekonomiczne. Jeżdże na małych odcinkach (praca) ok 7km po mieście. Z tego co wiem to automat przełącza na gaz dopiero po osiągnięciu odpowiendiej temp. silnika. Wiec w ziime to mi przełaczy chyba na parkingu pd praca. Do tego czasu ciągnie paliwo (benzyna). Boję sie że dla mnie jest to po prostu ekonomicznie nieuzasadnione.
teść mój założył do PUNTO II taka instalacje na plastikowym kolektorze i zapłacił 3 330zł. I troche narzeka bo mu juz 1 misisąc nie moga ustawic mieszanki czy wtrysku. Czegoś takiego bo pali mu sie kontrolka wtrysku. I za kazdym razem jedzie do stacji FIATA aby skasować błąd a potem znowu do stacji w któej zamontował instalacje. I tak w kółko. Tyle że we Fiacie płąci 40 zł za podłączenie do komputera. Troche krew go zalew z tego powodu. MIło być pięknie ładnie a jest do d..y. Co ciekawe to kontrolka wtrysku zapal mu sie po przejechaniu około 100 km na gazie !!!!! Dziwne nie !!!!!
Mój Golf IV 1.4 16V - 2001r
nie mieszaj fiata do vw - poza tym jak trafiło punto w ręce badziewiarzy z aso to sie nie ma co dziwić - takie rzeczy powinni naprawiać do skutku i w ramach gwarancji .
Co do golfa - 4 tys trzeba wydać na dobrą instalacje i nie słuchać debilizmów o metalowym kolektorze - przy OBD II to nie tylko strzały są problemem (pomijając kolektor - a przepływka to pies ?)
Co do golfa - 4 tys trzeba wydać na dobrą instalacje i nie słuchać debilizmów o metalowym kolektorze - przy OBD II to nie tylko strzały są problemem (pomijając kolektor - a przepływka to pies ?)
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
Kris99 pisze:DZięki za odpowiedzi- narazie pytam - to kupe kasy a dopiero kupiłem GOLF-a
Jeszcze sie zastanowie czy w moim przypadku jest to ekonomiczne. Jeżdże na małych odcinkach (praca) ok 7km po mieście. Z tego co wiem to automat przełącza na gaz dopiero po osiągnięciu odpowiendiej temp. silnika. Wiec w ziime to mi przełaczy chyba na parkingu pd praca. Do tego czasu ciągnie paliwo (benzyna). Boję sie że dla mnie jest to po prostu ekonomicznie nieuzasadnione.
teść mój założył do PUNTO II taka instalacje na plastikowym kolektorze i zapłacił 3 330zł. I troche narzeka bo mu juz 1 misisąc nie moga ustawic mieszanki czy wtrysku. Czegoś takiego bo pali mu sie kontrolka wtrysku. I za kazdym razem jedzie do stacji FIATA aby skasować błąd a potem znowu do stacji w któej zamontował instalacje. I tak w kółko. Tyle że we Fiacie płąci 40 zł za podłączenie do komputera. Troche krew go zalew z tego powodu. MIło być pięknie ładnie a jest do d..y. Co ciekawe to kontrolka wtrysku zapal mu sie po przejechaniu około 100 km na gazie !!!!! Dziwne nie !!!!!
jak robisz mało km to hmm.....przemyśkl dobrze temat!!!! Jeszzce przy tej cenie gazu i okresie jakim bedziesz tym autem jeżdzł, ceny przeglądów, servis gazowy itp. To może jak te ok 4 ty.s złotych dasz na lokate , albo zainwestuj w jakies akcje, może fundusz.....
Przelicz po jakim czasie zacznie instalacja wyjdzie NA ZERO(!!!) a dopiero potem oszczędności. 44 tys km jak nic musisz zrobic by sie opłaciło a 1.4 jest w miare oszczędnym silnikiem. pomyśl 2 razy
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 339 gości