kłopot z porannym odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

kłopot z porannym odpalaniem

Post autor: arab_den » pn cze 16, 2008 10:43

Witam Panie i Panów.
mam golfa II 1,8 benzyna/LPG z 1987r na gazniku, kłopot polega na tym ze cięzko mi go rano odpalić, wyglada to tak ze załapie i zgasnie i tak cały czas, musze kilkanaście razy próbować zanim załapie, i tak się dzieje czy go pale na gazie czy na benzynie. gdzie szukać przyczyny, od czego zacząć, moze kable? czy coś innego?
pozdro


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 16, 2008 11:36

owszem układ zapłonowy do sprawdzenia !!
podzcas nieudanej próby odpalenia sprzwdzić czy jest iskra najpierw na cewce - póżniej na świecach
przeczyść lub zmień świece
sparawdz w jakim stanie jest palec i kopułka



arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » pn cze 16, 2008 11:44

kopułka i palec niedawno były wymieniane ale sprawdze, a jest jakiś sposób zeby szybko i sprawnie sprawdzić cewke? czy najlepiej podpiąć jakaś np. pozyczoną i zobaczyć czy jest różnica?


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
STO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 11:37
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: STO » pn cze 16, 2008 12:02

Sprawdź jeszcze poziom oleju w silniku jest to też istotne!!!


[img]http://www.lewyphp.republika.pl/sto_warez.jpg[/img]

arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » pn cze 16, 2008 12:05

o prosze, może to własnie to , bo rano sprawdzałem i mam niski stan, maiałem własnie po robocie wstąpic i kupić na dolewke

[ Dodano: 16 Cze 2008 12:06 ]
STO pisze:Sprawdź jeszcze poziom oleju w silniku jest to też istotne!!!
a tak z ciekawosci zapytam jaki to ma wpływ przy odpalaniu?


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 16, 2008 12:43

arab_den pisze:i sprawnie sprawdzić cewke?
przyłóż końcówkę kabla idącego od cewki do masy pokręć rozrusznikiem przy sprawnej cewce powinno walić iskra na masę !

[ Dodano: Pon Cze 16, 2008 12:45 ]
Sprawdź jeszcze poziom oleju w silniku jest to też istotne!!!
co sugerujesz ????



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 16, 2008 16:04

arab_den pisze:czy najlepiej podpiąć jakaś np. pozyczoną i zobaczyć czy jest różnica?
zdecydowanie, i świece zmień jak są stare. Napisz czy przytrzymanie silnika na gazie po zapaleniu ratuje go przed zgaśnięciem czy nie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » pn cze 16, 2008 17:02

Paweł Marek pisze:Napisz czy przytrzymanie silnika na gazie po zapaleniu ratuje go przed zgaśnięciem czy nie
nie, nie ratuje


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » wt cze 17, 2008 01:20

jesli masz LPG to jedna z przyczyn mogą byc zapieczone wtryski, to bardzo istotne jesli jest instalacja gazowa jak tez nie szczelny układ dolotowy. ja mialem dziurke na dolocie średnicy 1cm i mialem duze problemy z odpaleniem. po wymianie rurki zaczął palić na dotyk.



arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » wt cze 17, 2008 10:07

mam golfa na gaźniku...

STO pisze:Sprawdź jeszcze poziom oleju w silniku jest to też istotne!!!
niewiem co wspólnego ma poziom oleju do łatwości porannego odpalania ale faktycznie miałem dosć niski poziom oleju (kontrolka nic nie mrugała) dolałem więc i dziś rano zapalił można powiedzieć "normalnie".

[ Dodano: 17 Cze 2008 10:08 ]
mustang877 pisze: jedna z przyczyn mogą byc zapieczone wtryski,
mam gaźnik :)


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » wt cze 17, 2008 20:47

arab_den
aaaa no oczywiście, sory,przeoczyłem to :)
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 20:49 przez mustang877, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 411 gości