Szarpanie przy puszczaniu gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz gru 09, 2007 12:15

Miałem taki sam problem z tym ze na LPG jak popuszczałem gaz to silnik szarpał obroty na luzie spadały do 650 a poźniej wolno wracały na 800 świece okopcone. Myslałem ze cos nie tak z układem wysokiego napięcia ale przyczyna leżała z zbyt bogatej mieszance. Po podłaczeniu do kompa i LPG i regulacji jest OK warto to sprawdzić czy na Pb nie macie podobnego problemu.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » wt cze 17, 2008 16:35

W moim przypadku szarpie tylko na Pb, na gazie nie szarpanie nie jest tak wyczuwalne.

Panowie znalazl ktoś rozwiązanie tego problemu. Ja podejrzewam jeszcze TPS bo gdy zdejme z niego wtyczka przy pracy na lpg silnik chodzi normalnie i nie szarpie( instalcja 1 generacji).


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr cze 18, 2008 08:41

ja obstawiam lewe powietrzelub silniczek krokowy, do sprawdzenia podstawa wtrysku, czyszczenie przepustnicy, jak auto jest na gazie to czesto w takich sytuacjach pomaga przytkanie dolotu powietrza do silnika - proponuje sprobowac, wystarczy szeroka tasma klejaca (polowe dolotu mozna zakleic


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » śr cze 18, 2008 12:08

Podstawa wtrysku - sprawdzana i wymieniana (profilaktycznie), silnik krokowy wymieniony, wtryskiwacz też. Pozostaje jedynie przepustnica ale nie chciał bym jej ruszać, dlatego chciałbym sprawdzic ten potencjometr bez ruszania. Prosze o info jak to zrobic.
T.O.B.I. pisze:jak auto jest na gazie to czesto w takich sytuacjach pomaga przytkanie dolotu powietrza do silnika - proponuje sprobowac, wystarczy szeroka tasma klejaca (polowe dolotu mozna zakleic
strasznie dziwny pomysł taśma klejąca!!! Chyba ze do pakowania pudełek:) Nie widzę w ogóle uzasadnienia takiego pomysłu, i co tu ma lpg do rzeczy skoro auto na lpg chodzi lepiej niz na PB!!!


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr cze 18, 2008 14:16

z ta tasma mozesz sprobowac, i napisac jak sie zachowuje motor, pisze to dlatego ze wlasnie u siebie testuje jak sie zachowuje silnik w zaleznosci od tego jakie dostanie powietrze (ja nie mam gazu) i na benzynie tez mi szarpalo
TPSu raczej nie ruszaj, ja u siebie regulowalem i nie bylo zadnych zmian


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 297 gości