Ubytki oleju + ciśnienie w cylindrach.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ubytki oleju + ciśnienie w cylindrach.
Witam!
Kupiłem niedawno Golfa MK3 GT Special (silnik ABE), Przebieg (na liczniku) 158tyś
Ubywa mi ok. litra oleju na 5tyś km.
Ciśnienie w cylindrach: 11, 11, 11, 8
Czym może być spowodowany taka róznica w ciśnieniu miedzy cylindrami?
Czy na takim silniku da się jeszcze trochę pojeździć?
Czy jest sens i możliwość montażu instalacji LPG przy takim stanie silnika (czy raczej powinienem najpierw doprowadzić silnik do porządku a potem myśleć o gazie?)
Kupiłem niedawno Golfa MK3 GT Special (silnik ABE), Przebieg (na liczniku) 158tyś
Ubywa mi ok. litra oleju na 5tyś km.
Ciśnienie w cylindrach: 11, 11, 11, 8
Czym może być spowodowany taka róznica w ciśnieniu miedzy cylindrami?
Czy na takim silniku da się jeszcze trochę pojeździć?
Czy jest sens i możliwość montażu instalacji LPG przy takim stanie silnika (czy raczej powinienem najpierw doprowadzić silnik do porządku a potem myśleć o gazie?)
dokładnie - najpierw naprawa potem gaz5520 pisze:Czy jest sens i możliwość montażu instalacji LPG przy takim stanie silnika (czy raczej powinienem najpierw doprowadzić silnik do porządku a potem myśleć o gazie?)
zrób próbę olejową na tym cylindrze tj trochę wstrzykuje się oleju i ponowny pomiar ciśnienia ale wg mnie pękł pierścionek - a tak wogóle to wszystkie do wymiany + uszczelniacze jakbyś już to robił5520 pisze:Ubywa mi ok. litra oleju na 5tyś km.
Ciśnienie w cylindrach: 11, 11, 11, 8
[ Dodano: Pon Cze 16, 2008 11:35 pm ]
jeszcze jedno - auto nie było czasem przegrzane?
[ Dodano: Pon Cze 16, 2008 11:37 pm ]
jak dopiero co kupiłeś to weź no wymień pierścienie + uszczelniacze na zaworach - przejedziesz ok 15tys i jeśli wtedy nie będzie zabarwiał oleju na czarno + nie będzie go konsumował to możesz spokojnie wrzucać ten LPG5520 pisze:Czy na takim silniku da się jeszcze trochę pojeździć?
Ja go nigdy nie przegrzałem - ale co się z nim działo za poprzedmniego właściciela - tego nie wiem.jeszcze jedno - auto nie było czasem przegrzane?
Jak go kupiłem - miał ok 1600(!!), teraz - po wymianie gumowej podstawki pod wtryskiwaczem (w której była wypalona dziura) "Pływają" w granicach 1000 - 1100A jak wolne obroty??
Jeśli chodzi o wymianę pierścieni i uszczelniaczy - ile to może (orientacyjnie) kosztować?
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 06:09 przez 5520, łącznie zmieniany 2 razy.
pływanie jest spowodowane właśnei tym ciśnieneim na jednym cylindrze - trochę za wysokie masz te obroty5520 pisze:"Pływają" w granicach 1000 - 1100
zależy - komplet pierścieni od 200 do 600 + uszczelka pod głowicę (ok 80) + 8 x chyba 4zł za uszczelniacz + olej + filtr + możliwe planowanie głowicy (50 do 100) + pasek rozrządu (jeśli nie zmieniany) + robocizna jeśli sam tego nie zrobisz5520 pisze:Jeśli chodzi o wymianę pierścieni i uszczelniaczy - ile to może (orientacyjnie) kosztować?
-
- Użytkownik
- Posty: 294
- Rejestracja: śr sie 25, 2004 13:04
- Lokalizacja: małopolska - świętokrzyskie
ja bym nie był takim pesymistą. uszczelniacze + uszczelka + gniazda zaworów, powinno wystarczyć. po co od razu pierścienie. No chyba że silnik zarżnięty to można.greg pisze:zależy - komplet pierścieni od 200 do 600 + uszczelka pod głowicę (ok 80) + 8 x chyba 4zł za uszczelniacz + olej + filtr + możliwe planowanie głowicy (50 do 100) + pasek rozrządu (jeśli nie zmieniany) + robocizna jeśli sam tego nie zrobisz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 184 gości