problemy z obrotami i nie tylko ;/ Pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zaraki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 01, 2008 16:40
Lokalizacja: Częstochowa

problemy z obrotami i nie tylko ;/ Pomocy

Post autor: zaraki » sob cze 14, 2008 17:35

Witam wszystkich nie wiem czy jest podobny problem ale naprawde nie wiem co jest grane ;/ krotko i na temat ! kilka dni temu jadac sobie spokojnie zobaczylem ze nagle obroty zaczely rosnac i malec w trakcie , efekt podobny jakby paliwo sie konczylo (ale jest go sporo) ;p i nagle gasl , dzisiaj to samo na odcinku 2 km 4 razy tak sie zdarzylo :(, jedynie co zauwazylem to to ze zawsze sie tak robi jak rusze mniej wiecej do 3 biegu i jeszcze jak to mechanik stwierdzil ze moze miec problemy z immobilaizerem bo kluczyc w stacyjce ma luz i mozna go lekko w gore i w dol ruszac . Z gory dzieuje wszystkim :) i prosze o pomoc



Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » sob cze 14, 2008 19:33

zaraki pisze:efekt podobny jakby paliwo sie konczylo
Filtr paliwa kiedy wymieniałeś może to on


one loVWe

zaraki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 01, 2008 16:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zaraki » sob cze 14, 2008 19:39

nie wiem kiedy byl wymieniany kupilem Golfika 3 mies. temu wiec nie mam pojecia czy byl wymieniany czy nie ale dzieki za rade sprawdze to :)



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » sob cze 14, 2008 19:41

Przede wszystkim to napisz jaki silnik i jakie oznaczenie.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob cze 14, 2008 20:56

Więcej info w jaki zakresie obrotów sie to dzieje. na zimnym czy ciepłym silniku?


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

zaraki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 01, 2008 16:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zaraki » ndz cze 15, 2008 14:52

silnik 1.4 z jednopunktowym wtrysk , a dzieje sie tak obojetnie czy zimny czy cieply silnik , zakres obrotow mniej wiecej do 2500
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 22:33 przez zaraki, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn cze 16, 2008 10:00

byl podobny temat niedawno i moze dotyczyc tego samego, jak zgasnie to da sie odpalic ponownie odrazu? jesli tak to albo silniczek krokowy, do tego lewe powietrze moze lapac, ja u siebie w ABU 1,6 (podobna konstrukcja) mialem przez silniczek krokowy spore problemy, wachlowal obrotami 600-1600 okolo 3 razy po odpaleniu i gasl, trzymany na gazie chodzil jakos, w pewnym momecie myslalem ze to komputer


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

zaraki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 01, 2008 16:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zaraki » pn cze 16, 2008 16:50

jak narazie wyczyscilem styki przy zaplonie bo byly strasznie zasniedziale i narazie w trakcie jazdy nic nie wariuje i jest wporzo dzisiaj nie chcial tylko zapalic , dopiero za 3 razem odpalil i pozniej bylo dobrze , a wracajac do twojego pytania T.O.B.I nie chcial odrazu odpalic jak zdasl musialem albko kilka razy sprobowac az sie udalo albo chwile poczekac narazie jezdzi ale jak to nie bylo to , to dalej bede kombinowac :)



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt cze 17, 2008 11:24

jak gasnie i nie daje sie uruchomic to czujnik halla zaczyna szwankowac, chyba ze dostaje za duzo paliwa i go zalewa, a z tymi skaczacymi obrotami to silniczek krokowy


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Pablo73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt cze 17, 2008 22:37
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: Pablo73 » wt cze 17, 2008 22:54

Witam.Zaden czujnik halla nie nawala bo go tam niema to jest silnik który posiada palec i kopulke .Prawdo podobnie jest uszkodzona uszczelka pomiedz wtryskiem a kolektorem sacym i to jest ta przyczyna.Pozdrawiam :okej:
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 22:56 przez Pablo73, łącznie zmieniany 1 raz.


pablo73

zaraki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob mar 01, 2008 16:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: zaraki » wt cze 17, 2008 22:56

Pablo73 pisze:Witwm.Zaden czujnik halla nie nawala bo go tam niema to jest silnik który posiada palec i kopulke .Prawdo podobnie jest uszkodzona uszczelka pomiedz wtryskiem a kolektorem sacym i to jest ta przyczyna.Pozdrawiam :okej:


przyznalbys sie ze masz mercedesa 190 a nie;p;p



kropik

Post autor: kropik » wt cze 17, 2008 23:01

to dziwne że ten silnik niema czujnika halla...bo ja mam 1.4 i wymieniałem czujnik halla... :bajer: i jestem pewien że on tam istnieje jednak.. :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 234 gości