Osad na uszczelce kolektora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cocaine!
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt paź 19, 2007 15:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Osad na uszczelce kolektora

Post autor: cocaine! » pn cze 16, 2008 11:46

co o tym myslicie?
jest to uszczelka miedzy kolektorem a "portkami". silnik 2E 2.0 8v
zwroccie uwage na czarny osad.
czy moze to byc przyczyna skakania obrotow, lekkiego duszenia sie silnika, szarpania, duzego spalania w granicach 11-12 litrow (trasa-miasto, stale spalanie)
dodam tylko ze:przeplywomierz, silniczek krokowy, przepustnica sa ok na 100%

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 17:00 przez cocaine!, łącznie zmieniany 1 raz.


spox!

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 16, 2008 11:52

widać z fotek ze spaliny mogą mieć przedmuchy wewnątrz mogą rowniez powstawać zawirowania w pierwszej fazie wylotu ??
no cóż ale zeby odrazu były takie objawy o jakich piszesz ??
nie stwierdzę jednoznacznie ale chyba nie
przyczyna mozę leżć gdzieś indziej

[ Dodano: Pon Cze 16, 2008 11:57 ]
a co z czujnikiem temperatury i sondą lambda ?
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 11:52 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



cocaine!
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt paź 19, 2007 15:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: cocaine! » pn cze 16, 2008 12:01

a co z czujnikiem temperatury i sondą lambda

sonda nie ma prawa robic takich rzeczy, zresztą byla juz sprawdzana.
czujnik temperatury? na jakiej zasadzie?


spox!

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 16, 2008 12:58

cocaine! pisze:sonda nie ma prawa robic takich rzeczy,
zwiękrzone spalanie jak najbardziej sonda ma wpływ jak i również na prawidłową prace silnika
cocaine! pisze:czujnik temperatury? na jakiej zasadzie?
sygnał przekazywany do urządzenia sterującego DIGIFANT z czujnika temepratury cieczy chłodzącej ECU uwzględnia ten sygnał przy sterowaniu zaworem krokowca :bajer:
czy dolot powietrza wraz z odmą masz szczelny ?



cocaine!
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt paź 19, 2007 15:55
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: cocaine! » pn cze 16, 2008 13:30

hmn...
sprzawdze czujnik, skoro tak mowisz :chytry:

dolot jest ok


spox!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 16, 2008 16:00

cocaine!, sprawdź jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu. A jeśli silnik trochę już pluje olejem i na przykład na dodatek jeździ tylko na gazie to warto zainteresować się listwą wtryskiwaczy, wyjąć wzrokowo ocenić końcówki czy nie mają takiego czarnego nagaru jak na tej uszczelce na sobie. Ew. dać do czyszczenia (200 zeta) lub poszukać używki (od 100 zeta).
Świeca kable plaec kopułka, nawet niema co wspominac o tym, musi być tip top.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 389 gości